My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

Ih så festligt det er at ligge her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske et dumt spørgsmål..

Når man nu ammer sådan forholdsvis ofte om dagen og baby begynder at sove længere tid om natten, betyder det så at man altid vil vågne op med giga betonbryster? Al den tid man ammer? Eller finder kroppen på en eller anden måde ud af forskel på nat og dag? For det er jo altså ikke specielt behageligt.

C er begyndt tit at sove 5 timer det første stræk om natten (:yay) og på det tidspunkt kan jeg heller ikke holde til at vente meget længere. I nat vågnede jeg før hende og håbede på at hun snart vågnede for ellers blev jeg nødt til at få lettet trykket. Men før eller siden skulle man da gerne kunne sove i længere tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih så festligt det er at ligge her :rolleyes

Hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske et dumt spørgsmål..

Når man nu ammer sådan forholdsvis ofte om dagen og baby begynder at sove længere tid om natten, betyder det så at man altid vil vågne op med giga betonbryster? Al den tid man ammer? Eller finder kroppen på en eller anden måde ud af forskel på nat og dag? For det er jo altså ikke specielt behageligt.

C er begyndt tit at sove 5 timer det første stræk om natten (:yay) og på det tidspunkt kan jeg heller ikke holde til at vente meget længere. I nat vågnede jeg før hende og håbede på at hun snart vågnede for ellers blev jeg nødt til at få lettet trykket. Men før eller siden skulle man da gerne kunne sove i længere tid?

Det tilpasser sig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nedløbsfunktion gør AV nogle gange.. Er det normalt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i andre med bøvsning, når i ammer liggende?

Jeg ammer aldrig liggende fordi vi begge falder i søvn så, og så får hun ikk bøvset af, og jeg er bange for hun får ondt i maven så :unsure

Men åh hvor kunne det være rart og nemt med liggende amning om natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nedløbsfunktion gør AV nogle gange.. Er det normalt? :unsure

Jeg ved ikk om det er normalt, men jeg får også nogen gange ondt når mælken begynder at løbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nedløbsfunktion gør AV nogle gange.. Er det normalt? :unsure

Det gør min også. Jeg må lige trykke på det bryst hun ikke spiser af, fordi det gør ondt når hun tager fat. Det er helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i andre med bøvsning, når i ammer liggende?

Jeg ammer aldrig liggende fordi vi begge falder i søvn så, og så får hun ikk bøvset af, og jeg er bange for hun får ondt i maven så :unsure

Men åh hvor kunne det være rart og nemt med liggende amning om natten!

Det er en af grundene til, at jeg ikke ammer liggende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i andre med bøvsning, når i ammer liggende?

Jeg ammer aldrig liggende fordi vi begge falder i søvn så, og så får hun ikk bøvset af, og jeg er bange for hun får ondt i maven så :unsure

Men åh hvor kunne det være rart og nemt med liggende amning om natten!

Lader være med at bøvse af. Det var aldrig et problem for William og indtil videre ikke et problem for Nohr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lader være med at bøvse af. Det var aldrig et problem for William og indtil videre ikke et problem for Nohr.

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er vi mange der er vågne omkring det her tidspunkt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mon kl 4 er officiel baby spisetid? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lader være med at bøvse af. Det var aldrig et problem for William og indtil videre ikke et problem for Nohr.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lader være med at bøvse af. Det var aldrig et problem for William og indtil videre ikke et problem for Nohr.

Samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i andre med bøvsning, når i ammer liggende?

Jeg ammer aldrig liggende fordi vi begge falder i søvn så, og så får hun ikk bøvset af, og jeg er bange for hun får ondt i maven så :unsure

Men åh hvor kunne det være rart og nemt med liggende amning om natten!

Her har det aldrig været nødvendigt at bøvse om natten. De spiser mere effektivt om natten og får derved ikke så meget luft med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var jo interessant info, at man slet ikk behøver at bøvse af om natten, det har jeg aldrig vidst! :O

Tusind tak for jeres svar! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var jo interessant info, at man slet ikk behøver at bøvse af om natten, det har jeg aldrig vidst! :O

Tusind tak for jeres svar! :)

Du kan jo selvfølgelig gøre det hvis hun ligger og møffer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i andre med bøvsning, når i ammer liggende?

Jeg ammer aldrig liggende fordi vi begge falder i søvn så, og så får hun ikk bøvset af, og jeg er bange for hun får ondt i maven så :unsure

Men åh hvor kunne det være rart og nemt med liggende amning om natten!

Jeg er desværre nødt til at bøvse Astrid af også om natten ellers kan hun ikke finde ro eller vågner op kort efter. Jeg gør det at når jeg ammer liggende (tidlig morgen) så holder jeg mig vågen til første omgang, så bøvser jeg hende på skulderen og lægger hende til igen, hvor vi så falder i søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gør i andre med bøvsning, når i ammer liggende?

Jeg ammer aldrig liggende fordi vi begge falder i søvn så, og så får hun ikk bøvset af, og jeg er bange for hun får ondt i maven så :unsure

Men åh hvor kunne det være rart og nemt med liggende amning om natten!

Det første lange stykke tid har det ikke været nødvendigt, men nu holder Benjamin selv en pause, og det betyder som regel at han skal slå en bøvs. Så jeg slår lige benene ud over sengen, tager ham op, han slår en bøvs eller 2, og så spiser han videre til han falder i søvn. Det er sjældent at han skal bøvse 2 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikk om det er normalt, men jeg får også nogen gange ondt når mælken begynder at løbe :)

Ja det er nemlig ikke hver gang det gør ondt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør min også. Jeg må lige trykke på det bryst hun ikke spiser af, fordi det gør ondt når hun tager fat. Det er helt normalt :)

Jeg må lige prøve at trykke på modsatte bryst næste gang, tak :) rart at høre der ikke er noget galt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER