MaleneB

Babytalk

2,982 indlæg i dette emne

Hvad sker der lige for at jeg er stået op FØR Freya! Hun sover længe i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad sker der lige for at jeg er stået op FØR Freya! Hun sover længe i dag...

Det er da bare dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi også først lige vågnet. Efter 12 timers søvn ?! Wow..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :) hvor er I heldige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået min første menstruation :blink helt ud af den blå luft..

nå, men hurra, så er der da noget der fungerer.. selvom jeg gerne havde set, at det havde ventet, til jeg var færdig med at amme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået min første menstruation :blink helt ud af den blå luft..

nå, men hurra, så er der da noget der fungerer.. selvom jeg gerne havde set, at det havde ventet, til jeg var færdig med at amme :P

Du er stadig heldig... min kom efter få måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er stadig heldig... min kom efter få måneder...

min er slet ik kommet og jeg tror hellere ikk den gør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke fået min mens endnu. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Magnus 6 mdr (korrigeret) og har virket klar til at smage mad i nogle uger. Så I dag tog vi springet (tænkte det var en oplagt lejlighed, når vi skulle fejre mandens fødselsdag).

Så han fik serveret pære og peberfrugt. Nøj, det var fedt. Han elskede det simpelthen :D Og han fik virkelig gnasket godt igennem..

Så nu har vi taget lidt gulerod og persillerod fra, som han kan få let bagt til aftensmaden. Det her BLW, det bliver sjovt, det kan jeg mærke :D

ubTKW3w.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om jeg har en hysterisk dreng eller ej skal jeg endnu ikke kunne svare på. Men jeg ved at når man siden den 10 september har fået 3 tænder og en mere på vej , har været halvt forstoppet , og nu er blevet smittet af sin mor med ondt i halsen (formoder jeg) og forkølelse som jeg nu selv er ovre, så er det ikke så mærkeligt han kun sover 30 min ad gangen. I nat var han helt sat til af snot og jeg lå vågen hele natten indtil kl 5 i morges fordi jeg var så bange for han ikke kunne få luft. Jeg tørrede gentagne gange med stofble for snot i ansigtet på ham og jeg gik og ledte efter næsesugeren i nat men jeg kunne selvfølgelig ikke huske hvor jeg havde lagt den. Typisk. Jeg forventede en nat med Tusind opvågninger og en ked af det baby men tænk sig, han tog 12 timer igen i nat og var nærmest upåvirket af snotten. Måtte dog vende ham fra mave til ryg 4 gange men synes trods alt han er lidt sej midt i alt det her. Men en pyller baby konstant de sidste 2-3 uger. Mor er godt brugt efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om jeg har en hysterisk dreng eller ej skal jeg endnu ikke kunne svare på. Men jeg ved at når man siden den 10 september har fået 3 tænder og en mere på vej , har været halvt forstoppet , og nu er blevet smittet af sin mor med ondt i halsen (formoder jeg) og forkølelse som jeg nu selv er ovre, så er det ikke så mærkeligt han kun sover 30 min ad gangen. I nat var han helt sat til af snot og jeg lå vågen hele natten indtil kl 5 i morges fordi jeg var så bange for han ikke kunne få luft. Jeg tørrede gentagne gange med stofble for snot i ansigtet på ham og jeg gik og ledte efter næsesugeren i nat men jeg kunne selvfølgelig ikke huske hvor jeg havde lagt den. Typisk. Jeg forventede en nat med Tusind opvågninger og en ked af det baby men tænk sig, han tog 12 timer igen i nat og var nærmest upåvirket af snotten. Måtte dog vende ham fra mave til ryg 4 gange men synes trods alt han er lidt sej midt i alt det her. Men en pyller baby konstant de sidste 2-3 uger. Mor er godt brugt efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, tænderne vokser godt nok stærkt hos din dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Magnus 6 mdr (korrigeret) og har virket klar til at smage mad i nogle uger. Så I dag tog vi springet (tænkte det var en oplagt lejlighed, når vi skulle fejre mandens fødselsdag).

Så han fik serveret pære og peberfrugt. Nøj, det var fedt. Han elskede det simpelthen :D Og han fik virkelig gnasket godt igennem..

Så nu har vi taget lidt gulerod og persillerod fra, som han kan få let bagt til aftensmaden. Det her BLW, det bliver sjovt, det kan jeg mærke :D

ubTKW3w.jpg

Hvor er han dog kær. :)

Og ja blw er fedt.

Hvad er det nu det vil sige når man siger "korrigeret"? At han er 6 måneder efter fødselsdagen eller terminsdagen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor pudsigt, Magnus er også snottet (snart overstået) og er helt sikker på, at han også har tænder på vej.. hænger det sammen mon?

Det tror jeg ikke, Marcos kommer af at kravle rundt på gulvet, og han så er blevet lidt kold. Men han har skidt en del, og det hænger vist sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dog kær. :)

Og ja blw er fedt.

Hvad er det nu det vil sige når man siger "korrigeret"? At han er 6 måneder efter fødselsdagen eller terminsdagen? :)

Det vil sige at han er 6 måneder efter terminsdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil sige at han er 6 måneder efter terminsdagen :)

Super. Tak. :)

Var han født før eller efter termin? (Kan ikke lige huske det )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Tak. :)

Var han født før eller efter termin? (Kan ikke lige huske det )

Han er født 12 dage over termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til fødselsdag i dag. Fandt da lige ud af hvor mange der mente han både var i stand til at spise boller og småkager og drikke saftevand og få flødeskum osv. Og folk ligner bare sure citroner eller nogen der lige er ved at eksplodere eller faldet ned fra månen når man siger nej til at ens søn skal have sådan noget. :s hold da magle folk har mange meninger om den slags. Og så ens egen familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op, hvor latterligt. Er kørt til Frederiksberg fordi jeg havde fået en tid på csm til visiterende samtale. Havde tid kl 9 og vi var der præcis til tiden.. da vi havde ventet i 36 minutter kom der endelig en medarbejder, som vi spurgte om hjælp ved. Efter lidt tumult kommer damen tilbage og siger, at den psykolog, jeg skulle have været inde hos, ikke kommer i dag. Hun har meldt sig syg i går på tlf. svareren og det kan de åbenbart ikke finde ud af at tjekke op på. Er så ked af det :(

Æv, hvor jeg ikke synes, de kan være det bekendt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op, hvor latterligt. Er kørt til Frederiksberg fordi jeg havde fået en tid på csm til visiterende samtale. Havde tid kl 9 og vi var der præcis til tiden.. da vi havde ventet i 36 minutter kom der endelig en medarbejder, som vi spurgte om hjælp ved. Efter lidt tumult kommer damen tilbage og siger, at den psykolog, jeg skulle have været inde hos, ikke kommer i dag. Hun har meldt sig syg i går på tlf. svareren og det kan de åbenbart ikke finde ud af at tjekke op på. Er så ked af det :(

Æv, hvor jeg ikke synes, de kan være det bekendt :/

Er godt nok dårlig stil :-s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er godt nok dårlig stil :-s

Ja mega dårlig stil :/ alle kan jo blive syge, men de kunne da i det mindste lige ringe.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op, hvor latterligt. Er kørt til Frederiksberg fordi jeg havde fået en tid på csm til visiterende samtale. Havde tid kl 9 og vi var der præcis til tiden.. da vi havde ventet i 36 minutter kom der endelig en medarbejder, som vi spurgte om hjælp ved. Efter lidt tumult kommer damen tilbage og siger, at den psykolog, jeg skulle have været inde hos, ikke kommer i dag. Hun har meldt sig syg i går på tlf. svareren og det kan de åbenbart ikke finde ud af at tjekke op på. Er så ked af det :(

Æv, hvor jeg ikke synes, de kan være det bekendt :/

Slet ikke i orden! Kan godt forstå du bliver ked af den behandling..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til fødselsdag i dag. Fandt da lige ud af hvor mange der mente han både var i stand til at spise boller og småkager og drikke saftevand og få flødeskum osv. Og folk ligner bare sure citroner eller nogen der lige er ved at eksplodere eller faldet ned fra månen når man siger nej til at ens søn skal have sådan noget. :s hold da magle folk har mange meninger om den slags. Og så ens egen familie.

Det er da også helt vildt! Selvfølgelig skal han da ikke have alle de søde sager! Her har jeg en gang ladet Freya smage min is og en gang i går lidt kage. Men kun fordi hun sad hos mig og jo er vandt til at hun spiser når vi spiser. Men det bestemmer jeg - ikke nogen andre.. sikke noget at folk ikke kan respektere det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til fødselsdag i dag. Fandt da lige ud af hvor mange der mente han både var i stand til at spise boller og småkager og drikke saftevand og få flødeskum osv. Og folk ligner bare sure citroner eller nogen der lige er ved at eksplodere eller faldet ned fra månen når man siger nej til at ens søn skal have sådan noget. :s hold da magle folk har mange meninger om den slags. Og så ens egen familie.

Åh, folk har så skide travlt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER