Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Han får grød formiddag og mos aften. Han er ikke tosset med mosen endnu, så måske vi skulle skippe den lidt, og så køre grød x 2 istedet?

Jeg prøvede også mos af sød kartoffel til at starte med, men det fik han hård mave af. Så nu kører jeg grød om morgenen/formiddag og en kombi af grød og mos - enten af ærter, eller købe mos af majs og kartofler - det elsker han lige nu.

Men ja, prøv med grød - og måske med lidt mos blandet sammen med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg prøvede også mos af sød kartoffel til at starte med, men det fik han hård mave af. Så nu kører jeg grød om morgenen/formiddag og en kombi af grød og mos - enten af ærter, eller købe mos af majs og kartofler - det elsker han lige nu.

Men ja, prøv med grød - og måske med lidt mos blandet sammen med.

Hvordan moser du ærter? Jeg prøvede den ene dag - det blev noget mærkeligt noget med "skallerne" :p

Han er fuldstændig ekset ned Risgrød med grøntsager fra glas. Men det må han jo ikke få så tit :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan moser du ærter? Jeg prøvede den ene dag - det blev noget mærkeligt noget med "skallerne" :p

Han er fuldstændig ekset ned Risgrød med grøntsager fra glas. Men det må han jo ikke få så tit :prik

Koger ærterne godt og derfor bruger jeg stavblenderen.

Det gør jeg også når jeg laver gulerodsmos.

Jeg ville så gerne prøve risgrød - men har ik turde at gi det fordi det sku være skidt for maven. Men måske man godt kan gøre det nu? Maven er jo ik så sart mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover med klister Eigil igen idag. Hvad blev der mon af min dreng som var så god til at sove ?? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan moser du ærter? Jeg prøvede den ene dag - det blev noget mærkeligt noget med "skallerne" :p

Han er fuldstændig ekset ned Risgrød med grøntsager fra glas. Men det må han jo ikke få så tit :prik

A har ret tidligt fået "rigtig mad". Han gad ikke pulver og "babymad". Vi har intet bøvl haft med maven. Vi gav feks glas fra 6 mdr, før han blev 6 mdr. Det gled altså bare bedre ned, og det forstår jeg dælme godt :D

Jeg ved, FruSP gjorde lidt af det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hun vågnede heldigvis af sig selv ;) Lige knap 2 timer blev det til.

Hun havde tisset igennem, og nu har jeg lige givet hende en body i str. 68 på :blink Hun passer stadig 62, men vi havde fået denne her i gave, så ville lige prøve den på hende.

Hjælp det går alt for stærkt :unsure :kuller

Kan godt forstå dine tanker ift at hun sov ude i barnevogn, når det er helt mørkt. Sikke en sovebaby du har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koger ærterne godt og derfor bruger jeg stavblenderen.

Det gør jeg også når jeg laver gulerodsmos.

Jeg ville så gerne prøve risgrød - men har ik turde at gi det fordi det sku være skidt for maven. Men måske man godt kan gøre det nu? Maven er jo ik så sart mere..

Til det madforedrag jeg var til hos sp sagde de, at man gerne måtte give risgrød, det måtte bare højest være et par gange i ugen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når dagen starter med at der er mere prut i sengen, end i bleen - så ved man bare det bliver en god dag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at Clara synes det var morgen kl 6.30 i dag? Hun plejer at sove til kl 8-9. Hun sov altså først kl 23 i går, så synes ikke det er vildt mange timer hun har sovet i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at Clara synes det var morgen kl 6.30 i dag? Hun plejer at sove til kl 8-9. Hun sov altså først kl 23 i går, så synes ikke det er vildt mange timer hun har sovet i nat

Det synes Benjamin også.. Vi må håbe de tager nogle gode lure i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes Benjamin også.. Vi må håbe de tager nogle gode lure i dag :)

Ja, det må vi håbe. Jeg er lidt spændt på hvordan rytmen bliver i dag når hun nu skal have den første lur der hvor vi normalt står op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid fik vækket mig for 20 minutter siden. Hver gang jeg gav sutten og lagde mig ind, græd/øffede hun igen. Jeg stod op og lavede en flaske, og så sov hun fandme videre. Så nu sidder jeg med en flaske mellem babserne og håber lidt på at hun vågner inden den bliver "for gammel". ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid fik vækket mig for 20 minutter siden. Hver gang jeg gav sutten og lagde mig ind, græd/øffede hun igen. Jeg stod op og lavede en flaske, og så sov hun fandme videre. Så nu sidder jeg med en flaske mellem babserne og håber lidt på at hun vågner inden den bliver "for gammel". ^_^

Haha det er typisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Søren hvor er August bare sød ved mig lige nu! Bare bliv ved med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dette billede af Rasmus imorges, mens jeg lige sov lidt efter en træls nat.

6fmq78.jpg

Synes det er tidligt han sidder. Han kan jo ikke selv sætte sig op endnu.

Rasmus sagde han sad næsten 5 minutter selv. Hvilket jeg synes er længe og forkert, når nu knægten ikke engang kan trille endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dette billede af Rasmus imorges, men jeg lige sov lidt efter en træls nat. 6fmq78.jpg

Synes det er tidligt han sidder. Han kan jo ikke selv sætte sig op endnu.

Rasmus sagde han sad næsten 5 minutter selv. Hvilket jeg synes er længe og forkert, når nu knægten ikke engang kan trille endnu.

Ej hvor vildt :-D

Hvor gammel er han ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt :-D

Hvor gammel er han ?

5 mdr på tirsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dette billede af Rasmus imorges, mens jeg lige sov lidt efter en træls nat.

6fmq78.jpg

Synes det er tidligt han sidder. Han kan jo ikke selv sætte sig op endnu.

Rasmus sagde han sad næsten 5 minutter selv. Hvilket jeg synes er længe og forkert, når nu knægten ikke engang kan trille endnu.

Hvor er han dygtig :glad

Edit: hov, det gik lidt hurtigt med at trykke "indsæt besvarelse". Jeg tror ikke du skal tage det med at trille/ikke at trille så tungt.. Han lærer det når det giver mening for ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for at Clara synes det var morgen kl 6.30 i dag? Hun plejer at sove til kl 8-9. Hun sov altså først kl 23 i går, så synes ikke det er vildt mange timer hun har sovet i nat

J syntes altid det er morgen omkring 6:30. Tilgengæld er der også ro omkring 18:30 igen, så det er tilgivet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han dygtig :glad

Ja meget. Synes bare det er for tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin trillede om på siden i går, og så lå han der og pludrede med sin foldebog :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dette billede af Rasmus imorges, mens jeg lige sov lidt efter en træls nat.

6fmq78.jpg

Synes det er tidligt han sidder. Han kan jo ikke selv sætte sig op endnu.

Rasmus sagde han sad næsten 5 minutter selv. Hvilket jeg synes er længe og forkert, når nu knægten ikke engang kan trille endnu.

Imponerende nok :respekt

Men som du selv mener, måske ikke så smart når han ikke selv kan sætte sig.

Han er godt nok en lækker dreng :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dette billede af Rasmus imorges, mens jeg lige sov lidt efter en træls nat. 6fmq78.jpg

Synes det er tidligt han sidder. Han kan jo ikke selv sætte sig op endnu.

Rasmus sagde han sad næsten 5 minutter selv. Hvilket jeg synes er længe og forkert, når nu knægten ikke engang kan trille endnu.

De der fædre :rolleyes Af en eller anden grund er de helt syge efter, at ungerne død og pine skal op at sidde... Men hvor er han sød - og god til det :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende nok :respekt

Men som du selv mener, måske ikke så smart når han ikke selv kan sætte sig.

Han er godt nok en lækker dreng :biglove

Mange tak synes jo også han er alt for lækker :kuller

Jeg har bedt Rasmus om at holde igen med det. Af hensyn til hans ryg og udvikling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt :-D

Hvor gammel er han ?

Gud hvor vildt.

Hvad har du gjort for at hjælpe det på vej ?

C vil mest stå hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.