Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Nå hun vågnede heldigvis af sig selv ;) Lige knap 2 timer blev det til.

Hun havde tisset igennem, og nu har jeg lige givet hende en body i str. 68 på :blink Hun passer stadig 62, men vi havde fået denne her i gave, så ville lige prøve den på hende.

Hjælp det går alt for stærkt :unsure :kuller

Astrid har også fået en 68'er på i dag :D Hun gylpede ud over sig og skulle have nyt tøj på, og så var denne ny som jeg gerne ville se på hende ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er der galt? :kram

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

Håber de kan hjælpe ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en elendig nat hvor vi var oppe fra 1.30 til 4 var Mikkel alligevel glad og frisk i morges, så valgte trods alt at tage til mødregruppe, da jeg har haft meldt afbud et par gange i træk nu.

Og nu har Mikkel så skreget sig igennem det også. Og så kunne vi endda ikke bare køre fordi jeg var kørt med en af de andre

Ved simpelthen ikke hvad der sker for min lille mand og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op :boo

Intet virker og han skriger og skriger bare.

Brød tudende sammen da vi endelig kom hjem til os selv

Nu er han langt om længe faldet i søvn, så håber godt nok han tager en ordentlig lur nu

:kram

Edit - og så kunne jeg se I skal til vagtlægen. :( endnu flere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

Ej puha Nina :kram

Det må være rart nok at vide at der er nogle prof der tjekker op på ham. Jeg håber at de finder ud af noget, så i har mulighed for at hjælpe ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har også fået en 68'er på i dag :D Hun gylpede ud over sig og skulle have nyt tøj på, og så var denne ny som jeg gerne ville se på hende ^_^

Vi har os nogle store piger ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

Ej altså :(

Masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

God bedring med ham - godt han bliver tjekket :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J spiser her i forbindelse med aftenputningen mellem 200 og 250 ml. Ville i overveje at give vælling istedet? Han spiser som regel igen mellem kl 2 og 3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J spiser her i forbindelse med aftenputningen mellem 200 og 250 ml. Ville i overveje at give vælling istedet? Han spiser som regel igen mellem kl 2 og 3 :)

Hvor gammel er det nu han er ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

:kram

Håber vagtlægen kan hjælpe og måske komme med nogle løsninger. Det er bare forfærdeligt når de græder så voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er det nu han er ?

5 mdr. Kan se semper skriver det er ok at give vælling fra 4, selvom der står 6 på pakken :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en ret vild dag når de dropper liften.. J droppede den, babyindsatsen til højskolen OG begyndte at møve fremad indenfor den samme uge. Helt ærligt, hvem har stjålet min baby? :lol

 

Hold da fast, det er altså også meget på den samme uge! Vi stoppede også med at bruge babynesten i tremmesengen i går. Det er altså mærkeligt, at han bliver så stor, men samtidig kan jeg kigge på tøj i 56 i butikkerne og tænke, at det er mærkeligt, at han også har været så lille. Det er ikke  nemt at være mor  :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han skriger og skriger bare hele tiden. Ringede egentlig fordi jeg havde tænkt at prøve at give ham Panodil og ville dobbelt tjekke dosis, men så kunne han høre Mikkel i baggrunden og mente at hvis det var sådan han skreg hele tiden, så ville de gerne se ham. Så nu må vi se hvad de siger til ham

 

Åh, god bedring med ham! Jeg håber, de kan hjælpe jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast, det er altså også meget på den samme uge! Vi stoppede også med at bruge babynesten i tremmesengen i går. Det er altså mærkeligt, at han bliver så stor, men samtidig kan jeg kigge på tøj i 56 i butikkerne og tænke, at det er mærkeligt, at han også har været så lille. Det er ikke nemt at være mor :lolhit

Åh ja, sådan har jeg det også. Vores genboer har en lille pige på 1 måned. Jeg kan slet ikke forstå det kun er 4 mdr siden J var så lille og kunne så lidt- der sker fanme meget på de 4 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J spiser her i forbindelse med aftenputningen mellem 200 og 250 ml. Ville i overveje at give vælling istedet? Han spiser som regel igen mellem kl 2 og 3 :)

Der er ingen evidens for, at vælling mætter bedre. Det er en af de der mange 50/50-ting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på om Eigil nogensinde lærer at trille længere end over på siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har os nogle store piger ^_^

Dejlige store piger ^_^ :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige store piger ^_^ :biglove

Ja! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, sådan har jeg det også. Vores genboer har en lille pige på 1 måned. Jeg kan slet ikke forstå det kun er 4 mdr siden J var så lille og kunne så lidt- der sker fanme meget på de 4 måneder :)

 

Vildt meget! Jeg synes også det er rigtig sjovt at være sammen med Adrians kusine, der er et halvt år ældre end ham. Man kan ligesom se, hvad der kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet dåbskjolen på Sofie og klippet båndet til. Jeg glæder mig til på lørdag ^_^

(vi bliver kun os, så vi får da noget for vores kirkeskat med præst, kirke og organist for os 12 i en halv time :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt meget! Jeg synes også det er rigtig sjovt at være sammen med Adrians kusine, der er et halvt år ældre end ham. Man kan ligesom se, hvad der kommer :)

Ja det er fedt. En af mine bedste veninder har en dreng der er 5 mdr ældre end J. Han er jo nærmest et barn nu. Der er ikke meget baby tilbage :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen evidens for, at vælling mætter bedre. Det er en af de der mange 50/50-ting ;)

Se det vidste jeg ikke :chin: jeg tænker nu egentlig heller ikke at der er problematisk som sådan, syntes bare det var en ret stor mængde han er oppe på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 mdr. Kan se semper skriver det er ok at give vælling fra 4, selvom der står 6 på pakken :chin:

Får han ik grød to gange om dagen - det synes jeg at jeg kan huske at du har skrevet et sted? Får han grød om aftenen? Eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får han ik grød to gange om dagen - det synes jeg at jeg kan huske at du har skrevet et sted? Får han grød om aftenen? Eller hvordan?

Han får grød formiddag og mos aften. Han er ikke tosset med mosen endnu, så måske vi skulle skippe den lidt, og så køre grød x 2 istedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.