Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Har du tjekket for tænder måske ?

Det tænkte jeg også lige - for selvom der ik er brudt nogen igennem endnu ved august, så passer det med at når hans kind eller kinder er røde, så savler han ekstra meget og gummerne klør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tænkte jeg også lige - for selvom der ik er brudt nogen igennem endnu ved august, så passer det med at når hans kind eller kinder er røde, så savler han ekstra meget og gummerne klør...

Nu spørger jeg måske dumt, men hvis der ikke er brudt nogen tænder igennem, hvordan ved du så, det hænger sammen? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5,4 kg og 65 cm - lange pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg deler seng med klister idag

1zl57it.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg så her. Har jo heller ikke brug for søvn eller noget :zzz

Men Mikkel har ondt i maven og skriger så snart jeg ligger ham ned, så her sidder vi så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca har taget et stræk på 5,5 time :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg måske dumt, men hvis der ikke er brudt nogen tænder igennem, hvordan ved du så, det hænger sammen? :chin:

Det ved jeg som sådan heller ik, men det er trods alt nogle af de typiske tegn på at der er tænder på vej - og når han kinder - eller den ene kind er rød, så skal han hele tiden ha noget at gumle på - som regel vores fingre. Og så kan man mærke at det er helt bulet i munden på ham. Og tænder kan være undervejs i længe. Plus erfaring fra vores ældste siger mig, at det ku være det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca har taget et stræk på 5,5 time :glad :yay

Jaaa :yay Her blev det til 4,5 time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lykkedes det endelig Ester at komme af med afføring her til aften. Hun har grædt her i nat, og det gør hun ellers aldrig mellem spisningerne, men så kom jeg til at tænke på, at hun havde ikke lavet bæ i snart et døgn. Så det er da det som har generet hende.

Nu sidder jeg med hende og håber hun snart falder til ro så jeg kan få hende lagt og selv få lidt søvn.

Åh det var godt :) Så det normalt ud så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah så skønt når manden har sat vækkeur der vækker mig og Freya men ikke ham.. eller noget.. ;)

Jeg tror så til gengæld at Freya har tisset igennem bleen her da hun lå hos mig. Hvordan ville I rengøre sengen/madrassen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg som sådan heller ik, men det er trods alt nogle af de typiske tegn på at der er tænder på vej - og når han kinder - eller den ene kind er rød, så skal han hele tiden ha noget at gumle på - som regel vores fingre. Og så kan man mærke at det er helt bulet i munden på ham. Og tænder kan være undervejs i længe. Plus erfaring fra vores ældste siger mig, at det ku være det. ;)

Det er super med erfaring, der er jeg jo lidt blank som 1. gangs ;) for ja, han gnasker i alt hvad der kan komme i munden. Jeg må hellere få købt en bidering en af dagene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucca har taget et stræk på 5,5 time :glad :yay

:ditto med Benjamin :yay :glad og så lige et stræk på knap 3 timer bagefter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah så skønt når manden har sat vækkeur der vækker mig og Freya men ikke ham.. eller noget.. ;)

Jeg tror så til gengæld at Freya har tisset igennem bleen her da hun lå hos mig. Hvordan ville I rengøre sengen/madrassen? :)

Træls med vækkeuret <_<

De få gange det er sket her har vi lufttørret topmadrassen, da den ikke rigtig suger væske til sig, og så vasket topmadrassens betræk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er super med erfaring, der er jeg jo lidt blank som 1. gangs ;) for ja, han gnasker i alt hvad der kan komme i munden. Jeg må hellere få købt en bidering en af dagene..

Det ku det godt tyde på - siden han gnasker på alt. Omvendt så får tænder også skyld for meget, men det er os fordi de kan være længe undervejs.

De gange vi har mistanke om at gummerne klør ekstra meget - putter vi gumme-dråber på og han får sin madsut med kold agurk i - eller andet koldt. Man kan også putte isterninger i... Så den er helt klart en af de bedste investeringer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madsut:

http://www.thetrade.dk/group-577128/frugt-og-mad.html

Jeg har så fundet den til 25 kr i sin tid da jeg købte - så det her total overpriser, men bare for at vise hvad det er for en madsut. Det skal være med silikone, dem med net er noget hø synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang i 2 1/2 måned har August sovet igennem! Sidste gang var da han var syg - så nu frygter pessimisten i mig at det er fordi elin har smittet ham.. Men positivisten i mig siger, at det er fordi han ENDELIG tager en pause fra udviklingsspringene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madsut:

http://www.thetrade.dk/group-577128/frugt-og-mad.html

Jeg har så fundet den til 25 kr i sin tid da jeg købte - så det her total overpriser, men bare for at vise hvad det er for en madsut. Det skal være med silikone, dem med net er noget hø synes jeg...

Smart :)

Men godt nok nogle underlige formuleringer :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart :)

Men godt nok nogle underlige formuleringer :chin:

Haha jeg havde slet ik læst teksten - hvad sker der lige for det!?? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter en elendig nat hvor vi var oppe fra 1.30 til 4 var Mikkel alligevel glad og frisk i morges, så valgte trods alt at tage til mødregruppe, da jeg har haft meldt afbud et par gange i træk nu.

Og nu har Mikkel så skreget sig igennem det også. Og så kunne vi endda ikke bare køre fordi jeg var kørt med en af de andre

Ved simpelthen ikke hvad der sker for min lille mand og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op :boo

Intet virker og han skriger og skriger bare.

Brød tudende sammen da vi endelig kom hjem til os selv

Nu er han langt om længe faldet i søvn, så håber godt nok han tager en ordentlig lur nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ku det godt tyde på - siden han gnasker på alt. Omvendt så får tænder også skyld for meget, men det er os fordi de kan være længe undervejs.

De gange vi har mistanke om at gummerne klør ekstra meget - putter vi gumme-dråber på og han får sin madsut med kold agurk i - eller andet koldt. Man kan også putte isterninger i... Så den er helt klart en af de bedste investeringer!

Gumme-dråber og madsut har jeg aldrig hørt om før - tak fordi du deler :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en elendig nat hvor vi var oppe fra 1.30 til 4 var Mikkel alligevel glad og frisk i morges, så valgte trods alt at tage til mødregruppe, da jeg har haft meldt afbud et par gange i træk nu.

Og nu har Mikkel så skreget sig igennem det også. Og så kunne vi endda ikke bare køre fordi jeg var kørt med en af de andre

Ved simpelthen ikke hvad der sker for min lille mand og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op :boo

Intet virker og han skriger og skriger bare.

Brød tudende sammen da vi endelig kom hjem til os selv

Nu er han langt om længe faldet i søvn, så håber godt nok han tager en ordentlig lur nu

Kæmpe :kram !! Prøv selv at få sovet lidt hvis du kan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gumme-dråber og madsut har jeg aldrig hørt om før - tak fordi du deler :kiss

Det var så lidt - det er jo det Bk er godt for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.