Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Hvor dejligt. Så er det jo nok det helt rigtige :)

Indtil videre har Lily jo været så uforskammet nem, så derfor ville jeg ikke være ked af, at skulle gøre det her igen ;)

Jeg har det dog også som du skriver med, at hun fuldender mig (godt formuleret). Det er virkelig som om, at jeg har ventet på hende hele mit liv. Elsker hende sindssyg højt :7himmel

Hvis man bare kunne være sikker på at få en nem model næste gang ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fandt Jylius første gear og kryber fremad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie er begyndt at putte hånden i munden og sutte på den :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man bare kunne være sikker på at få en nem model næste gang ;) :P

Ha ha ja det er jo lige det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily triller simpelthen så meget for tiden :) Og i dag lykkedes det mig at få det på video :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily triller simpelthen så meget for tiden :) Og i dag lykkedes det mig at få det på video :yay

Det gør Sofie også, men det er helt sikkert ikke med vilje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør Sofie også, men det er helt sikkert ikke med vilje ;)

:ditto Nohr! Bestemt ubevidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt for trillebørn - Eigil har ikke luret det endnu og han er altså snart 5mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :kuller vi vidunderlige dreng er begyndt at finde sin stemme :kuller vi sad og snakkede med en stærk kontakt og så sagde han sin første lyd :biglove og jeg fik også antydningen af det første (skæve ;) ) bevidste smil :loveshower

:boo <-- kærlighedstårer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør Sofie også, men det er helt sikkert ikke med vilje ;)

:ditto Nohr! Bestemt ubevidst!

Jeg ved godt, at det først er senere, at det bliver bevidst :)

Men derfor er det nu stadig hyggeligt, at der sker lidt mere med hende ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih :kuller vi vidunderlige dreng er begyndt at finde sin stemme :kuller vi sad og snakkede med en stærk kontakt og så sagde han sin første lyd :biglove og jeg fik også antydningen af det første (skæve ;) ) bevidste smil :loveshower

:boo <-- kærlighedstårer!

Det er SÅ skønt, når man får noget igen :kuller

Lily er også begyndt på de der "agry"-lyde, og så griner hun lidt med lyd.

Kærlighed :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rookie dumt spørgsmål... Baby får mad kl 16 og spiser rigtig godt. Baby er derefter vågen i laaaang tid og er veltilpas. Baby begynder at blive træt, så bliver først svøbt i dynen hvor baby falder i søvn og efterfølgende lagt i liften. Baby bliver nu urolig...

Ville i tænke at baby skulle have mad nu?

Ja det tænker jeg :)

N er meget tydelig i sin "så stik mig dog noget mad og det skulle faktisk have været for 5 minutter siden" mimik - er E ikke det endnu?

Edit: men vi skemalægger overhovedet ikke måltider efter tidspunkter eller afstand fra sidste måltid, såe måske du ikke kan bruge mit svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hun er ikke så tydelig endnu - eller også er vi bare elendige til at fange den. Jo, når hun kommer op og på puslebord - så søger hun helt vildt og smasker, men mens hun er i sengen / halvsover så er hun altså ikke endnu.

Vi skal også væk fra det der klokkeslets/mængde tyrrani... Det er ikke godt for hverken os eller Ester! Og nu har sygehuset også endelig frigivet hende til selv at styre det.

Når hun har været vant til mad på klokkeslæt, så kan det jo også være, at det er derfor, at hun ikke er "øvet" i selv at give tegn ved sult endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage her inde igen denne gang med lillebror Niklas som kom til verden i aftes 22.13 Han vejer 4905 gram og måler 56 cm. Så en stor basse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage her inde igen denne gang med lillebror Niklas som kom til verden i aftes 22.13 Han vejer 4905 gram og måler 56 cm. Så en stor basse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage her inde igen denne gang med lillebror Niklas som kom til verden i aftes 22.13 Han vejer 4905 gram og måler 56 cm. Så en stor basse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage her inde igen denne gang med lillebror Niklas som kom til verden i aftes 22.13 Han vejer 4905 gram og måler 56 cm. Så en stor basse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.

Haha han er bestemt ikke så lille og ingen gættede rigtig på hverken vægt eller længde ;-)

Men han er et styk lækker basse som man ikke kan andet end elske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger.

Haha han er bestemt ikke så lille og ingen gættede rigtig på hverken vægt eller længde ;-)

Men han er et styk lækker basse som man ikke kan andet end elske

Stort tillykke med din dejlige store basse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg kan mærke, at jeg er på nippet til at blive decideret sur over, at hun ikke bare lægger sig ordentligt til at sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ER jeg træt af baby der bare ikke vil puttes! Hun vil falde i søvn i arm, hvilket betyder jeg også er alt for meget vågen om natten. Jeg savner vores aftener! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg kan mærke, at jeg er på nippet til at blive decideret sur over, at hun ikke bare lægger sig ordentligt til at sove <_<

Åh :ditto

Jeg har sendt Søren op og tage over lidt. Nu har jeg kæmpet i en time og jeg gider ikke mere, men det kommer jeg nok til i nat også :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Monstro der er noget (snart permanent <_< ) i luften? Jeg forudser en dårlig nat hvis han fortsætter som nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh :ditto

Jeg har sendt Søren op og tage over lidt. Nu har jeg kæmpet i en time og jeg gider ikke mere, men det kommer jeg nok til i nat også :prik :(

Søren fik hende til ro i sin arm. Lagde hende fra sig i sengen sovende. 5 min efter begyndte hun at møffe, jeg var klar og tilbød bryst i sengen. Hun spiste en hel masse (selvom hun pure nægtede brystet for en time siden :prik) og jeg har lagt hende tilbage i sin seng. Spændende om hun nu sover for natten eller vågner om ca 40min igen og ikke kan forstå, hvorfor hun ikke ligger i arm <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren fik hende til ro i sin arm. Lagde hende fra sig i sengen sovende. 5 min efter begyndte hun at møffe, jeg var klar og tilbød bryst i sengen. Hun spiste en hel masse (selvom hun pure nægtede brystet for en time siden :prik) og jeg har lagt hende tilbage i sin seng. Spændende om hun nu sover for natten eller vågner om ca 40min igen og ikke kan forstå, hvorfor hun ikke ligger i arm <_<

Uf... Håber hun sov som en sten derefter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.