somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Hvor er i skønne herinde. Dejligt at I deler både glæder og bekymringer.

Er "ny" herinde. Havde en graviditet i starten af året der desværre endte i en missede abortion og udskrabning, men nu er jeg gravid igen og er i morgen i 14. uge.

Det er desværre stadig angstprovokerende for mig at skrive herinde, men nu er det gjort. Puha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender alt til det du skriver om. Mistede ved MA til sommer og er nu 13 uger henne. Vi har lige fortalt det sidste familie det i dag (søskende). Men glæder er altså mindre synlig, når de dårlige erfaringer stadig sidder i én. Mon ikke det kommer på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender alt til det du skriver om. Mistede ved MA til sommer og er nu 13 uger henne. Vi har lige fortalt det sidste familie det i dag (søskende). Men glæder er altså mindre synlig, når de dårlige erfaringer stadig sidder i én. Mon ikke det kommer på et tidspunkt :)

Hvor er jeg ked af at du har været igennem det samme helvede som mig, men dejligt at du er gravid igen og ligesom mig er ovre det mest kritiske. Glæden kan ligge på et meget lille sted mens bekymringerne stormer frem. Skulle det her ikke være en lykkelig tid? Jeg håber at den vender snart. Er helt bange for at skade både mig selv og mine omgivelser med mine bekymringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt baby startpakke hos Rema og Lidl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sagt til min chef at jeg regner med torsdag d. 30. april bliver min sidste arbejdsdag :o Så holder jeg 14 dages ferie inden barsel... Så det betyder faktisk snart kun 4 måneders arbejde tilbage :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige sagt til min chef at jeg regner med torsdag d. 30. april bliver min sidste arbejdsdag :o Så holder jeg 14 dages ferie inden barsel... Så det betyder faktisk snart kun 4 måneders arbejde tilbage :o

Lyder da skønt. Hvorfor holder du egentlig ferie inden barsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jo afholdes hvis man har restferie Finken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen restferie. Men det nye ferie år starter D. 1. Maj, så for at slippe for at sidde så meget i bilen (sidst hav det mig plukveer) og for at få afholdt noget så de ikke skal udbetale det, så holder jeg 14 dages ferie inden barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhhh, den havde jeg ikke regnet ud :) Men det kan man jo sagtens egentlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg 14+0 og vil gerne bede om at den kvalme forsvinder. Er begyndt at kaste op dagligt igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg 14+0 og vil gerne bede om at den kvalme forsvinder. Er begyndt at kaste op dagligt igen :(

Ej, det skulle altså stoppe ved 12+0. Hvor er det dog en tarvelig kvalme!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det skulle altså stoppe ved 12+0. Hvor er det dog en tarvelig kvalme!

:kram

Ja, jeg synes heller ikke den kan være det bekendt :D Der er et halvt år til termin endnu. Så synes det er lang tid, hvis det skal fortsætte...  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YES! Kun 7 dage til kønsscanning!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg synes heller ikke den kan være det bekendt :D Der er et halvt år til termin endnu. Så synes det er lang tid, hvis det skal fortsætte...

At kaste op i seks mdr endnu? Piece of cake :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YES! Kun 7 dage til kønsscanning! :kuller

Årh, glæd dig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte at jeg fødte en dreng i nat. Det mærkelige var bare at det altså var en ret fremmelig baby, som allerede kunne kravle. Skældte min mand ud da jeg opdagede at han gav ham kærnemælk, men som han sagde så var han jo fremmelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte at jeg fødte en dreng i nat. Det mærkelige var bare at det altså var en ret fremmelig baby, som allerede kunne kravle. Skældte min mand ud da jeg opdagede at han gav ham kærnemælk, men som han sagde så var han jo fremmelig :rolleyes

Det er simpelthen vildt!!!  Der må være noget i vandet.....

Jeg drømt i går, jeg fødte en dreng. Som var helt fin og færdig, ja han var vel nærmest 4-6 mdr. og skulle ikke ammes mere. Det var lidt mærkeligt at de ikke kunne se det på scanningen, men til gengæld var det jo en pæn dreng som lægen sagde :lol  Men det er bedre drømme end når jeg drømmer om sex med højst upassende mennesker der ikke er manden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen vildt!!!  Der må være noget i vandet.....

Jeg drømt i går, jeg fødte en dreng. Som var helt fin og færdig, ja han var vel nærmest 4-6 mdr. og skulle ikke ammes mere. Det var lidt mærkeligt at de ikke kunne se det på scanningen, men til gengæld var det jo en pæn dreng som lægen sagde :lol  Men det er bedre drømme end når jeg drømmer om sex med højst upassende mennesker der ikke er manden.

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i sidste uge, at jeg fødte nytårsaften, hvor jeg så er 19 uger henne. Alligevel var han rimelig "færdig" og almindelig str. Han havde dog en sindssygt lang og ulækker tunge.

Jeg har også drømt virkelig meget om andre mænd. Både om sex og bare at leve sammen med andre. Det er ikke så rart.

I nat drømte jeg om en magisk whiskey, som kunne gøre alt til sandhed. Hvis man tog en tår, og sagde "jeg er mega stiv", så blev man mega stiv. Tog man en tår og sagde "jeg er mørkhåret", så blev man det. Virkelig mærkeligt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i sidste uge, at jeg fødte nytårsaften, hvor jeg så er 19 uger henne. Alligevel var han rimelig "færdig" og almindelig str. Han havde dog en sindssygt lang og ulækker tunge.

Jeg har også drømt virkelig meget om andre mænd. Både om sex og bare at leve sammen med andre. Det er ikke så rart.

I nat drømte jeg om en magisk whiskey, som kunne gøre alt til sandhed. Hvis man tog en tår, og sagde "jeg er mega stiv", så blev man mega stiv. Tog man en tår og sagde "jeg er mørkhåret", så blev man det. Virkelig mærkeligt :unsure

Hahaaaaaahhaaaa!!! Gravide hjerner er bare super. Hvis man ikke tuder, er urimelig eller æder noget mærkeligt så skal man nok få natten til hjælp til freakshowet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu jeg kan mærke baby :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower

De sidste aftener har den moslet rundt, men her i dag kan jeg mærke små spark indvendigt!!! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu jeg kan mærke baby :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

De sidste aftener har den moslet rundt, men her i dag kan jeg mærke små spark indvendigt!!! :7himmel

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wohooo kønsscanning imorgen!1  :loveshower  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wohooo kønsscanning imorgen!1  :loveshower  :yay

Wuhuuu :loveshower

Hvad tror du at I får?

 

Vi får endnu en pige :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER