somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Wuhuuu :loveshower

Hvad tror du at I får?

 

Vi får endnu en pige :kuller

Glæder mig helt vildt!

Vi tror det er en pige  :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey så fandt jeg også vej herind :P Hvor er det hyggeligt med den her tråd!

 

Tror også at jeg kan mærke spark indvendigt, men er godt nok i tvivl om, om det er bebs eller bare min mave som bumler  :blink

 

Var til kønsskanning d. 18/12, som viste at vi skal have en lille dreng  :kuller

De siger, at der er garanti, men er der nogen af jer som ved/har hørt om, at det ikke var så sten sikkert som de siger? (jeg var 15+0 da jeg blev skannet) 

 

Vil så nødig købe en masse blå ting (altså, mere end jeg allerede har købt  :oops  ) hvis nu det viser sig, at den der lille bitte tab, slet ikke var en tissemand alligevel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey så fandt jeg også vej herind :P Hvor er det hyggeligt med den her tråd!

Tror også at jeg kan mærke spark indvendigt, men er godt nok i tvivl om, om det er bebs eller bare min mave som bumler :blink

Var til kønsskanning d. 18/12, som viste at vi skal have en lille dreng :kuller

De siger, at der er garanti, men er der nogen af jer som ved/har hørt om, at det ikke var så sten sikkert som de siger? (jeg var 15+0 da jeg blev skannet)

Vil så nødig købe en masse blå ting (altså, mere end jeg allerede har købt :oops ) hvis nu det viser sig, at den der lille bitte tab, slet ikke var en tissemand alligevel :P

Hvis du er i tvivl, kan du så ikke se om det kan bekræftes til MD? Men de plejer nu ikke udtale sig medmindre de er sikre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengescanningerne plejer at være meget tæt på 100% for hvis tappen kan ses, så ER den der. Pigescanningerne er mere tvivlsomme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Er begyndt at blive nervøs. Har tabt mig over 1,5 kg hen over julen og maven vokser ikke. Kan slet ikke mærke at jeg er gravid, tidligere havde man i det mindste lidt kvalme eller var helt vildt sulten. Det er bare stoppet... Er godt nok glad for at skulle til misdannelsesscanning i morgen så jeg kan se om han stadig lever og vokser derinde :-/

Er der andre der ikke kan mærke noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger.

Er begyndt at blive nervøs. Har tabt mig over 1,5 kg hen over julen og maven vokser ikke. Kan slet ikke mærke at jeg er gravid, tidligere havde man i det mindste lidt kvalme eller var helt vildt sulten. Det er bare stoppet... Er godt nok glad for at skulle til misdannelsesscanning i morgen så jeg kan se om han stadig lever og vokser derinde :-/

Er der andre der ikke kan mærke noget?

Jeg mærker ikke så meget endnu, men min JM har bekræftet at det jeg mærker i hvert fald er i den samme side som hun kan finde hjertelyd.

 

Da jeg ventede Marius vente min moderkage ud mod maveskindet, hvilket gjorde jeg ikke rigtig kunne mærke noget. Sagde til MD at jeg var meget nervøs for liv og hun smed mig på briksen med det samme, for at tjekke det. Og selvfølgelig var der liv.

 

Derudover er min kvalme og sult også ligeså stille stilnet af...

 

Håber du får en god MD i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne gang kan jeg så rigeligt mærke at jeg er gravid, men første gang stod det hele ret stille fra ca uge 17 indtil tredje semester. Det er da nok det samme med dig. Fedt med md i morgen, jeg vil også!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi glæder os også :-) vi ville gerne se til ham hele tiden og efter md er der ikke flere scanninger med mindre man betaler for nogen. Så i morgen skal bare nyyydes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi glæder os også :-) vi ville gerne se til ham hele tiden og efter md er der ikke flere scanninger med mindre man betaler for nogen. Så i morgen skal bare nyyydes

Du må lige give en opdatering på hvordan det går ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, hvor er vores terminsgruppe rykket højt op efterhånden :O I gamle dage lå den jo helt i bunden, og nu får det lige op for mig, at der ikke er særligt mange mdr før os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, hvor er vores terminsgruppe rykket højt op efterhånden :O I gamle dage lå den jo helt i bunden, og nu får det lige op for mig, at der ikke er særligt mange mdr før os!

Ja det går lige pludselig stærk. Og lad det endelig fortsætte. Savner varme og forår, så jeg kan slippe af med min kronisk forkølelse og influenza gang på gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det går lige pludselig stærk. Og lad det endelig fortsætte. Savner varme og forår, så jeg kan slippe af med min kronisk forkølelse og influenza gang på gang...

Du er hårdt ramt! :kiss

Jeg glæder mig også til forår og sol :yay Og at flytte i hus og få min baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, hvor er vores terminsgruppe rykket højt op efterhånden :o I gamle dage lå den jo helt i bunden, og nu får det lige op for mig, at der ikke er særligt mange mdr før os!

Ja det er rigtigt, det går alligevel hurtigere end man lige selv synes ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er hårdt ramt! :kiss

Jeg glæder mig også til forår og sol :yay Og at flytte i hus og få min baby :loveshower

Jeg hader det :( Får så dårlig samvittighed overfor job, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg kæmpede også med sygdom sidst.

Det bliver lækkert med hus :Yay lad den forår komme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Md scanning overstået: han er helt perfekt og rask og med store fødder ligesom mor og far :-) NU må tiden godt snart gå så han kan komme ud til os. Barnevognen er også bestilt, manden har haft travlt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader det :( Får så dårlig samvittighed overfor job, men det er der jo ikke noget at gøre ved. Jeg kæmpede også med sygdom sidst.

Det bliver lækkert med hus :Yay lad den forår komme...

Det kan jeg godt forstå, men man gør det jo ikke med vilje og det ER bare bedre for babyen, at du passer på dig selv :kram2

Jeg er også bare klar på hus! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Md scanning overstået: han er helt perfekt og rask og med store fødder ligesom mor og far :-) NU må tiden godt snart gå så han kan komme ud til os. Barnevognen er også bestilt, manden har haft travlt <3

Hvor skønt :glad

Hihi, jeg så lige for mig en fødsel, hvor bebs ikke kunne komme ud fordi fødderne sad i klemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Md scanning overstået: han er helt perfekt og rask og med store fødder ligesom mor og far :-) NU må tiden godt snart gå så han kan komme ud til os. Barnevognen er også bestilt, manden har haft travlt <3

Tillykke med en perfekt MD scanning :glad Glæder mig til det bliver vires tur om 3 uger og til at finde ud af om Marius skal have en søster eller bror...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, men man gør det jo ikke med vilje og det ER bare bedre for babyen, at du passer på dig selv :kram2

Jeg er også bare klar på hus! :yay

Det kan jeg godt forstå :glad Vi har haft vores i 7,5 år nu :o Hvor er det egentlig vildt... Så gamle er vi heller ikke :D Men jeg elsker vores hus og vi bor perfekt med børn og huset er efterhånden total renoveret og føles nu som vores hus og ikke et hus som er indrettet og renoveret af de tidligere ejere :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Md scanning overstået: han er helt perfekt og rask og med store fødder ligesom mor og far :-) NU må tiden godt snart gå så han kan komme ud til os. Barnevognen er også bestilt, manden har haft travlt <3

Hvor herligt. ! Tillykke med det.

Vi har MD scanning på mandag, glæder mig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå :glad Vi har haft vores i 7,5 år nu :o Hvor er det egentlig vildt... Så gamle er vi heller ikke :D Men jeg elsker vores hus og vi bor perfekt med børn og huset er efterhånden total renoveret og føles nu som vores hus og ikke et hus som er indrettet og renoveret af de tidligere ejere :yay

Hehe, I har jo bare været unge, da I købte ;)

Jeg glæder mig til vores hus også bliver "vores" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH hvor dejligt!  :7himmel 
Har for første gang her til aften, rigtig mærket lillebror mosle rundt og sparke inde i maven!  :kuller i venstre side, fik jeg 3 spark med korte mellemrum!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor herligt. ! Tillykke med det.

Vi har MD scanning på mandag, glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH hvor dejligt!  :7himmel 

Har for første gang her til aften, rigtig mærket lillebror mosle rundt og sparke inde i maven!  :kuller i venstre side, fik jeg 3 spark med korte mellemrum!

:kuller hvor hyggeligt :7himmel hvor dejligt du har mærket lillebror :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm prøvede at quote men det gik fuldstændig galt :-D glæd dig til scanningen, det er jo den sidste. Vi blev godt orienteret hver gang hun kiggede efter noget. Det var dejligt. Øv bøv at vi ikke skal se ham mere

Tror næsten vi må tage en 3d scanning om et par måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER