somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Puha døjer godt nok med kvalme i dag, det føles i det hele taget som om jeg har tømmermænd :( tror det skyldes for lidt søvn. Kender I det?

Ja! Hos mig kommer det altid af for lidt søvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha døjer godt nok med kvalme i dag, det føles i det hele taget som om jeg har tømmermænd :( tror det skyldes for lidt søvn. Kender I det?

De dage jeg kastet mest op er efter en dårlig nattesøvn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet hjemme under dynen igen idag med snot i hele hovedet, samt jeg har svært ved at holde noget i mig :( Fik pænt besked på af min mand at for en gang sin skyld skulle tænke på mig selv og ikke sætte arbejde først...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ellers glæder jeg mig til en alt for tidlig nf imorgen. Håber der er liv derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har du tid Anita - og pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har du tid Anita - og pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har du tid Anita - og pøj pøj

Jeg skal være der 12.30. Men er jo kun 10+2 imorgen, så regner med det bare bliver en terminsscanning og at jeg går ny nf tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige begyndt at bløde frisk blødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige begyndt at bløde frisk blødning

Åh nej :kram meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan mellem styrke mens agtig, og med den murrende mens.fornemmelse :( Har fået en tid til scanning i morgen 10.15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan mellem styrke mens agtig, og med den murrende mens.fornemmelse :( Har fået en tid til scanning i morgen 10.15

Sikke noget skrammel. Krydser fingre for det ikke betyder noget :kram Hvor langt er du nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+1 ifølge sidste mens. første dag, 11+3 ifølge sidste scanning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige begyndt at bløde frisk blødning

Blod er altså forbudt!! Jeg krydser fingre for, scanningen går godt i morgen alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sådan en belastning at skulle gå bekymringerne igennem igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige begyndt at bløde frisk blødning

Blod er altså forbudt!! Jeg krydser fingre for, scanningen går godt i morgen alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sådan en belastning at skulle gå bekymringerne igennem igen :(

Det må ikke være sjovt :kram Håber det bedste i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan mellem styrke mens agtig, og med den murrende mens.fornemmelse :( Har fået en tid til scanning i morgen 10.15

Så er det nu :Goodluck Håber på en positiv opdatering fra dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er en positiv eller negativ opdatering :( jeg så den dejligste lille baby, livlig og fin størrelse. Moderkagen er foranlæggende. Og Blødningen er enten fra mig, eller "min" side af moderkagen. Det betyder igen øget risiko for abort. Kan kun se tiden an og håbe at det stopper :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er en positiv eller negativ opdatering :( jeg så den dejligste lille baby, livlig og fin størrelse. Moderkagen er foranlæggende. Og Blødningen er enten fra mig, eller "min" side af moderkagen. Det betyder igen øget risiko for abort. Kan kun se tiden an og håbe at det stopper :(

Årh, for helvede! Hvad så nu? Sygemelding?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er en positiv eller negativ opdatering :( jeg så den dejligste lille baby, livlig og fin størrelse. Moderkagen er foranlæggende. Og Blødningen er enten fra mig, eller "min" side af moderkagen. Det betyder igen øget risiko for abort. Kan kun se tiden an og håbe at det stopper :(

Synes den er mest positiv. Dejligt at baby har det godt :) Men hvor er det synd du skal døje med blødninger og øget abort risiko. Håber alt går godt. Du må snart skulle se den lille til NF også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen sygemelding, det er åbenbart en gammeldags "behandlingsform". Synes bare det er utroligt, så mange jeg har læst om, der netop har fået sygemeldiger pga det.

Men jeg har tænkt mig at holde mig i ro alligevel og så har jeg ferie i næste uge. Skulle have lavet julerengøring og pyntet op. Men det skråtter jeg altså. Så der bliver ingen julerier hos os i år :(

Skal til NF 5.December, hvilket jo er lige om snart heldigvis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiii. Jeg bløder stadig. I bindet er det meget mørkebrunt blod, men når jeg tisser og tørrer mig er der mere frisk blod.

 

Jeg har vært utrolig uheldig ift. blødninger:

-under første graviditet blødte jeg INTET, men da jeg lige havde født, havde de lidt besvær med at stoppe blødningen i livmoderen. Jeg kan ikk lade være med at tænke på om det er det der er årsag til alle mine problemer nu.

- jeg havde jo en MA i sommers, og igen havde jeg svært ved at få styr på blødningerne herefter, som kom on/off når jeg anstrengte mig for meget

-nu bløder jeg så UNDER en graviditet. Første gang i 6. uge ca. Og nu i 12.uge, med forliggende moderkage

 

Når jeg læser om andre der har været igennem lign. graviditeter, er de fleste gået fortrøstningsfulde fra deres scanniger/konsultationer, men jeg føler ikke mine læger har beroliget mig på samme måde. De har lagt meget vægt på risikoen for abort, så jeg ved ikke om mine scanninger har vist værre forhold, end dem jeg sammenligner med?

 

Beder til at NF viser bedring i tilstanden og at blødningerne stoppe og aldrig kommer tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiii. Jeg bløder stadig. I bindet er det meget mørkebrunt blod, men når jeg tisser og tørrer mig er der mere frisk blod.

Jeg har vært utrolig uheldig ift. blødninger:

-under første graviditet blødte jeg INTET, men da jeg lige havde født, havde de lidt besvær med at stoppe blødningen i livmoderen. Jeg kan ikk lade være med at tænke på om det er det der er årsag til alle mine problemer nu.

- jeg havde jo en MA i sommers, og igen havde jeg svært ved at få styr på blødningerne herefter, som kom on/off når jeg anstrengte mig for meget

-nu bløder jeg så UNDER en graviditet. Første gang i 6. uge ca. Og nu i 12.uge, med forliggende moderkage

Når jeg læser om andre der har været igennem lign. graviditeter, er de fleste gået fortrøstningsfulde fra deres scanniger/konsultationer, men jeg føler ikke mine læger har beroliget mig på samme måde. De har lagt meget vægt på risikoen for abort, så jeg ved ikke om mine scanninger har vist værre forhold, end dem jeg sammenligner med?

Beder til at NF viser bedring i tilstanden og at blødningerne stoppe og aldrig kommer tilbage :(

Bank i bordet og få en sygemelding til det stopper..du kan alligevel ikke være til stede mentalt med den bekymring. Læger er forskellige og det eneste jeg har lært af mine blødninger er at lytte til mig selv og fortælle meget hårdt hvordan jeg vil have det før der skete noget hos lægen. Så belastende. Jeg håber ferien stopper dine blødninger! Og NF forløber helt forrygende. Og så skal de undersøge din mistanke. Ved min første fødsel glemte de et stykke moderkage og jeg var ved at miste livmoderen, ved fødsel to mente de ikke det var så alvorligt og jeg var ved at forbløde ihjel. Ved min abort mente de igen jeg var hysterisk men efter tre mdr røj jeg alligevel til udskrabning da moderkagen jo stadig sad fast. Det har lært mig at vi ved bedst selv hvad der sker i vores krop!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiii. Jeg bløder stadig. I bindet er det meget mørkebrunt blod, men når jeg tisser og tørrer mig er der mere frisk blod.

Jeg har vært utrolig uheldig ift. blødninger:

-under første graviditet blødte jeg INTET, men da jeg lige havde født, havde de lidt besvær med at stoppe blødningen i livmoderen. Jeg kan ikk lade være med at tænke på om det er det der er årsag til alle mine problemer nu.

- jeg havde jo en MA i sommers, og igen havde jeg svært ved at få styr på blødningerne herefter, som kom on/off når jeg anstrengte mig for meget

-nu bløder jeg så UNDER en graviditet. Første gang i 6. uge ca. Og nu i 12.uge, med forliggende moderkage

Når jeg læser om andre der har været igennem lign. graviditeter, er de fleste gået fortrøstningsfulde fra deres scanniger/konsultationer, men jeg føler ikke mine læger har beroliget mig på samme måde. De har lagt meget vægt på risikoen for abort, så jeg ved ikke om mine scanninger har vist værre forhold, end dem jeg sammenligner med?

Beder til at NF viser bedring i tilstanden og at blødningerne stoppe og aldrig kommer tilbage :(

Har slet ikke noget fornuftig at sige, andet end :kram og jeg kan ikke forstå du ikke kan få en sygemelding så længe det er slemt.

Og så håber jeg naturligvis på en god NF :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER