somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

3. trimester idag!  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3. trimester idag! :kuller

DET er altså fantastisk! Jeg var i hvert fald helt oppe at køre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3. trimester idag!  :kuller

Wow :yay :loveshower

 

Her går der 14 dage endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen på torsdag. Jeg har bedt om en vurdering af mit bækken. Jeg vil gerne vide om jeg bare er pyldret eller om jeg virkelig har så ondt som jeg selv synes. Der er 14 uger til termin endnu :O

 

Jeg er bare så ked af at jeg intet er for Marius :boo På fredag skal vi ud at købe medellervoks og hama maxiperler, så jeg kan lege med ham ved bordet. Alt andet skal jo helst foregå på gulvet, hvis man spørger Marius ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til lægen på torsdag. Jeg har bedt om en vurdering af mit bækken. Jeg vil gerne vide om jeg bare er pyldret eller om jeg virkelig har så ondt som jeg selv synes. Der er 14 uger til termin endnu :O

Jeg er bare så ked af at jeg intet er for Marius :boo På fredag skal vi ud at købe medellervoks og hama maxiperler, så jeg kan lege med ham ved bordet. Alt andet skal jo helst foregå på gulvet, hvis man spørger Marius ;)

:kram Jeg håber, lægen kan hjælpe dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg håber, lægen kan hjælpe dig :)

Jeg håber i hvert fald på lidt afklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DET er altså fantastisk! Jeg var i hvert fald helt oppe at køre :yay

 

 

Wow :yay :loveshower

 

Her går der 14 dage endnu...

Tusind tak  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have PKS 5 dage før termin. Jeg syntes det er meget tæt på, og er vildt bange for at gå i fødsel inden.

Til jer der før har fået et PKS, hvornår fik I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have PKS 5 dage før termin. Jeg syntes det er meget tæt på, og er vildt bange for at gå i fødsel inden.

Til jer der før har fået et PKS, hvornår fik I det?

5 dage lyder også okay tideligt. Har hørt andre hvor det er 7 dage før, men synes nu også oftest de gør det en 11-14 dage før ikke? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også prøvet 3D HD scanningerne. Han var meget samarbejdsvillig  :kuller

Er så glad for de billeder, man kan virkeligt se hans ansigtstræk. :) 

post-366-0-09303600-1426247177_thumb.jpg

post-366-0-87362900-1426247310_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også prøvet 3D HD scanningerne. Han var meget samarbejdsvillig :kuller

Er så glad for de billeder, man kan virkeligt se hans ansigtstræk. :)

13.3.2015_87.jpg

13.3.2015_64.jpg

Dem kan jeg godt forstå, du er glad for! :) han er så fin!

Vi har været afsted to gange og skal afsted for tredje gang i næste uge, fordi han lå med hovedet oppe i moderkagen, så vi slet ikke kunne se ham: (

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem kan jeg godt forstå, du er glad for! :) han er så fin!

Vi har været afsted to gange og skal afsted for tredje gang i næste uge, fordi han lå med hovedet oppe i moderkagen, så vi slet ikke kunne se ham: (

Tak  :yay  Ej hvor ærgerligt! Håber det lykkes 3. gang så, eller at i kan prikke lidt til bebs så han ligger sig ordenligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :yay Ej hvor ærgerligt! Håber det lykkes 3. gang så, eller at i kan prikke lidt til bebs så han ligger sig ordenligt.

Jeg er nu ikke særlig forhåbningsfuld. Vi har skubbet til ham, jeg har hoppet rundt, rystet mave, ligget på siden... Intet hjælper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu ikke særlig forhåbningsfuld. Vi har skubbet til ham, jeg har hoppet rundt, rystet mave, ligget på siden... Intet hjælper!

Ellers er der jo snart heller ikke så længe til han kommer ud, så man kan se the real deal, selvom det selvfølgelig er øv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel ❤️

Åh hvor er jeg misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på barsel nu. Har jo snart gået hjemme længe, men nu er det barsel, og det gør en mental forskel. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fedt, men også mærkeligt på samme tid. Heldigvis har jeg en del aftaler at holde mig op på, så jeg ikke sumper helt hen i sofaen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg studerer på uni, så føler ikke rigtig jeg går på barsel før jeg føder, for jeg har jo i forvejen så meget tid herhjemme, og skal bare læse op til eksamen til et enkelt fag. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg har mange plukveer! Bare jeg vender mig i sofaen, så kommer de. Selv når jeg ligger stille også! Og så er jeg så øm nederst i bækkenet. Er helt bekymret for om hun står fast allerede! Sådan var det slet ikke under sidste graviditet, eller også husker jeg bare dårligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg har mange plukveer! Bare jeg vender mig i sofaen, så kommer de. Selv når jeg ligger stille også! Og så er jeg så øm nederst i bækkenet. Er helt bekymret for om hun står fast allerede! Sådan var det slet ikke under sidste graviditet, eller også husker jeg bare dårligt

Skal du snart til lægeundersøgelse eller JM igen? Så kan de tjekke. Jeg var til JM, og hun sagde hovedet stod nede men ikke fast det var derfor jeg er så øm og plaget af plukkeveer også. Plus jeg fik af vide at når det nu var 3 gang, var det hele mere eftergivende, og jeg jo ikke var helt ung mere (34 år) :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal først til jm igen først i Maj, så der er lidt tid endnu.Men mon ikke det er det samme som du har fået at vide så. Jeg skal jo også føde 2.gang, og kan sagtens mærke at leddene er løsnet betydeligt denne gang. Men at du ikke er helt ung længere!!!! Sikke en kælling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får jo som I andre et sommerbarn, så tænker at der bliver mange dagsture og miniferier vi skal på for at besøge familie. Så jeg kommer nok til at amme en del "ude af huset". Er der nogen der har erfaring med Nursing covers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og laver liste til hospitalsmaskine. Får helt stress. Synes jeg mangler så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og laver liste til hospitalsmaskine. Får helt stress. Synes jeg mangler så meget!

Hospitalsmaskine?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER