somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Kan godt forstå du er bekymret. Er det den samme slags test du har brugt hele tiden? Er det på morgenurin du har testet? Krydser fingre for dig!

Ja, det er den samme slags.

Har hele tiden testet mest positivt op ad dagen...så jeg testede her til aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

6+3

Hold da op som tætheden er over mig :-( og kvalme/utilpas on/off

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+3

Hold da op som tætheden er over mig :-( og kvalme/utilpas on/off

Det kender jeg alt for godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru Skruk, hvordan går det hos dig?

Jeg er begyndt at bløde igen! Tror nu heller ikke på det igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru Skruk, hvordan går det hos dig?

Jeg er begyndt at bløde igen! Tror nu heller ikke på det igen.

:kram Blod skal forbydes når man er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru Skruk, hvordan går det hos dig?

Jeg er begyndt at bløde igen! Tror nu heller ikke på det igen.

Det går godt. Vi kørte til Odense og hørte det skønneste hjerte slå, og alt er fint :yay

Blod er dumt, men jeg tror på, alt er godt hos dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes tiden snegler sig afsted....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går godt. Vi kørte til Odense og hørte det skønneste hjerte slå, og alt er fint :yay

Blod er dumt, men jeg tror på, alt er godt hos dig :)

Weee hvor er det dejligt! Tillykke!!

Dagens dom her er at den stadig er i live. Men i morgen vil de se nærmere på blødningen, som de mener stammer fra en tvilling der er væk. Men de kan hvertfald se en blodansamling derinde i noget der ligner en punkteret fostersæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee hvor er det dejligt! Tillykke!!

Dagens dom her er at den stadig er i live. Men i morgen vil de se nærmere på blødningen, som de mener stammer fra en tvilling der er væk. Men de kan hvertfald se en blodansamling derinde i noget der ligner en punkteret fostersæk.

Det lyder rigtig godt, at de vil se nærmere på det. Det skal afklares, hvorfor du bløder sådan. Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok kvalme idag :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok kvalme idag :puke

Øv. Har du stadig dine seabands?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok kvalme idag :puke

Den er jeg med på! Status på opkast i dag, seks gange. Og vågner også om natten pga af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med - men indtil nu uden opkast.

De sidste to uger har jeg ønsket mig symptomer for at være sikker på at alt går den rigtige vej, men nu er det allerede lidt for meget med træthed og kvalme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har  ikke spist aftensmad de sidste par dage pga kvalme. Har til gengæld ofte brug for noget at spise sen eftermiddag og igen sen aften. Og så kan jeg kun spise små portioner, ellers bliver jeg skidt .D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige kommet hjem fra zumba. Jeg skal vist ikke dreje så meget rundt som kaffen. Måtte da lige hen og sidde fordi jeg blev rundtosset.

Kvalmen idag resulterede heldigvis ikke i opkast, men nåede dertil hvor jeg overvejede toilettet. Og hvis det skal gå som sidst er det bare en spørgsmål om tid til :puke Men pt nyder jeg bare det hele og håber alt ender godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget kaffe der drejer rundt? (PS er du fuld? ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget kaffe der drejer rundt? (PS er du fuld? ;) )

Haha gad vide hvad jeg ville have skrevet. Dumme auto korrektur :D Kan ikke engang huske det. Er træt, må hellere gå i seng :D :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov godt og drøm sødt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af at hvis jeg spiser lidt og tit, så er det med til at holde kvalmen nede... Men går også med sea-bands stort set hele døgnet... Og så prøver jeg på at drikke en masse... Men det er ikke alt maven er lige glad for... 

 

I sidste uge var jeg syg med diarre og kunne intet for ned... Så endte på sygehuset.... Det skal jeg ikke nyde noget af en gang til... Hader sygehus i forvejen, og bestemt også når jeg skal undvære min familie... Hver gang jeg nævner for en læge/sygeplejerske at jeg har så voldsom kvalme, og har haft det de andre gange også, så kommer de med den der med at det går over efter de første 12-16 uge  :lolhit  Nej det gør det altså bare ikke. Men jeg kan da håbe på at der er lidt anderledes ved denne graviditet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt en tidlig scanning :) 17/11 hvor jeg gerne skulle være 8+0 :) jeg vil gerne forsøge at vente så længe som muligt, så der er ca lige langt imellem indtil NF :) så er der mindre tid at være bekymret i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører også til her nu, min termin blev rykket efter vores (selvbetalte) scanning, så min termin er 2 juni 2015  :kuller  :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til første læge besøg d. 19. november hvor jeg vil være 9+2. Har været nede at aflevere urinprøve idag. Det ville de gerne jeg gjorde inden og har hjemmearbejdsdag idag. Så det blev idag. Og hvor er jeg glad for jeg er hjemme idag. Min undermund inkl læbe og tunge er total bedøvet efter en tur ved tandlægen. Sekretæren grinede af mig nede ved lægen. Jeg snakker lidt sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til lidt brok i denne tråd?

 

Fortalte vores forældre i går, at de skal være bedsteforældre igen. Havde egentlig tænkt at vente med at informerer søskende, men bedsterne syntes det var for meget forlangt, at de skulle holde på hemmeligheden.

 

Vi havde ikke rigtig mulighed for at køre rundt til dem alle og orkede heller ikke at hænge i telefonen hele aftenen. Sendte i stedet en MMS med et billede af alle folderne fra lægen og et glas gravid vitaminer. Der var altså ikke noget at tage fejl af. Havde så regnet med, at vores søskende ville ringe når de fik set beskeden hen af vejen, men det gjorde de bare ikke. Jo min ene søster som jeg er meget tæt med ringede og kom også susende forbi til chips og rødvin lidt senere, men min anden søster og bror plus 2 svigerinder skrev bare en tør sms med et tillykke. Puha hvor blev jeg bare skuffet og ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til lidt brok i denne tråd?

Fortalte vores forældre i går, at de skal være bedsteforældre igen. Havde egentlig tænkt at vente med at informerer søskende, men bedsterne syntes det var for meget forlangt, at de skulle holde på hemmeligheden.

Vi havde ikke rigtig mulighed for at køre rundt til dem alle og orkede heller ikke at hænge i telefonen hele aftenen. Sendte i stedet en MMS med et billede af alle folderne fra lægen og et glas gravid vitaminer. Der var altså ikke noget at tage fejl af. Havde så regnet med, at vores søskende ville ringe når de fik set beskeden hen af vejen, men det gjorde de bare ikke. Jo min ene søster som jeg er meget tæt med ringede og kom også susende forbi til chips og rødvin lidt senere, men min anden søster og bror plus 2 svigerinder skrev bare en tør sms med et tillykke. Puha hvor blev jeg bare skuffet og ked af det :(

Øv at du blev skuffet :kram

Men jeg må nok være ærlig at sige hvis jeg fik beskeden på SMS, svarede jeg formentlig også bare på SMS....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til fødselsdag oppe ved svigerne og Marius skal have sin nye trøje på hvor der står jeg skal være storebror. Bliver spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER