somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Øv at du blev skuffet :kram

Men jeg må nok være ærlig at sige hvis jeg fik beskeden på SMS, svarede jeg formentlig også bare på SMS....

Ville du det? Jeg synes ofte folk skriver en sms omkring: En grim diagnose hos lægen, bryllup, fyring osv. Jeg ringer ALTID når jeg får sådan en besked og hvis folk har sendt smsen netop fordi de ikke havde lyst til at tale i telefon, tager de ikke telefonen og så er den potte jo ude. Min sms var bare et forsøg på at være sjov, netop derfor jeg ikke havde skrevet tekst overhovedet og så hader jeg at ringe med sådan noget og opdage at folk ikke har tid til at tale. Jeg tænkte bare på denne måde kunne de ringe når det passede dem. Gad vide hvad de ville svare hvis det var en kræftdiagnose......"ej hvor synd for dig" trist smiley.......eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men når jeg nu lige mærker rigtig efter er det tydeligt, at grunden til at jeg sendte smsen var angst for afvisning. Fx at folk ikke har tid til at tale når jeg ringede om noget så vigtigt som dette. Det blev jeg så alligevel...afvist altså, så jeg kan konkludere, at det var en dårlig strategi :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der plads til lidt brok i denne tråd?

Fortalte vores forældre i går, at de skal være bedsteforældre igen. Havde egentlig tænkt at vente med at informerer søskende, men bedsterne syntes det var for meget forlangt, at de skulle holde på hemmeligheden.

Vi havde ikke rigtig mulighed for at køre rundt til dem alle og orkede heller ikke at hænge i telefonen hele aftenen. Sendte i stedet en MMS med et billede af alle folderne fra lægen og et glas gravid vitaminer. Der var altså ikke noget at tage fejl af. Havde så regnet med, at vores søskende ville ringe når de fik set beskeden hen af vejen, men det gjorde de bare ikke. Jo min ene søster som jeg er meget tæt med ringede og kom også susende forbi til chips og rødvin lidt senere, men min anden søster og bror plus 2 svigerinder skrev bare en tør sms med et tillykke. Puha hvor blev jeg bare skuffet og ked af det :(

Jeg kan godt forstå dig. Ved ikke om det trøster men var stort set samme reaktion her hos familien. Håber de blir en smule mere Happy når babyen er ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører også til her nu, min termin blev rykket efter vores (selvbetalte) scanning, så min termin er 2 juni 2015 :kuller :baby2

Velkommen herinde også:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men når jeg nu lige mærker rigtig efter er det tydeligt, at grunden til at jeg sendte smsen var angst for afvisning. Fx at folk ikke har tid til at tale når jeg ringede om noget så vigtigt som dette. Det blev jeg så alligevel...afvist altså, så jeg kan konkludere, at det var en dårlig strategi :huh

Tror bare ikke altid folk er så oppe og køre ved nr to som med nr et.

Ring med påskud om noget andet end da og så se om de ikke siger noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sq fed allerede. Har kun taget et halvt kg på men min mave ligner en der er min en mdr længere henne. Bliver svært at skjule en mdr endnu. Det er godt nok gået stærkt. Er altså kun 8+5 i dag. Og mine bryster er vokset helt vildt.

Hvad gør I for at skjule det?

Jeg arbejder med mænd primært og de snakker allerede om at jeg har da vist fundet de tykke vinter trøjer frem. Så kan jeg sidde der og kampsvede og småløbe på wc ti gange om dagen for at brække mig.

Men hvor er det dejligt at være gravid. Ikke det fysiske men udsigten til en baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sq fed allerede. Har kun taget et halvt kg på men min mave ligner en der er min en mdr længere henne. Bliver svært at skjule en mdr endnu. Det er godt nok gået stærkt. Er altså kun 8+5 i dag. Og mine bryster er vokset helt vildt.

Hvad gør I for at skjule det?

Jeg arbejder med mænd primært og de snakker allerede om at jeg har da vist fundet de tykke vinter trøjer frem. Så kan jeg sidde der og kampsvede og småløbe på wc ti gange om dagen for at brække mig.

Men hvor er det dejligt at være gravid. Ikke det fysiske men udsigten til en baby.

Jeg skjuler det ikke. Arbejdet ved det og de vidste også at vi var på vej i behandling. Vi er kun 3 og det er meget svært at holde skjult når jeg har det så skidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skjuler det ikke. Arbejdet ved det og de vidste også at vi var på vej i behandling. Vi er kun 3 og det er meget svært at holde skjult når jeg har det så skidt...

Det må være dejligt. Min afdeling (vi er tre) ved det også pga behandling, men resten af lokalet og produktion ved det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville du det? Jeg synes ofte folk skriver en sms omkring: En grim diagnose hos lægen, bryllup, fyring osv. Jeg ringer ALTID når jeg får sådan en besked og hvis folk har sendt smsen netop fordi de ikke havde lyst til at tale i telefon, tager de ikke telefonen og så er den potte jo ude. Min sms var bare et forsøg på at være sjov, netop derfor jeg ikke havde skrevet tekst overhovedet og så hader jeg at ringe med sådan noget og opdage at folk ikke har tid til at tale. Jeg tænkte bare på denne måde kunne de ringe når det passede dem. Gad vide hvad de ville svare hvis det var en kræftdiagnose......"ej hvor synd for dig" trist smiley.......eller noget.

Jeg ville også sms tilbage. Vi har været meget indlagt med Asger og har informerer via SMS. Her har folk også skrevet tilbage. Der har været fint for der er den kontaktformular jeg har valgt.

Men til gengæld synes jeg forældrene godt kunne holde på hemmeligheden indtil i havde sagt nyheden personligt til søskende.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal scannes i morgen og på trods af at vi havde svoret at vente til uge 12 så fortæller vi det nok efter i morgen hvis alt ser ud til at være i orden. :) Folk ved vi er i fertilitetsbehandling så de regner nok også med vi er gravide inden for den nærmeste fremtid. 

Mine bryster er vokset helt vildt også og de er faktisk en smule irriterende når jeg skal bevæge armene. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal scannes i morgen og på trods af at vi havde svoret at vente til uge 12 så fortæller vi det nok efter i morgen hvis alt ser ud til at være i orden. :) Folk ved vi er i fertilitetsbehandling så de regner nok også med vi er gravide inden for den nærmeste fremtid. 

Mine bryster er vokset helt vildt også og de er faktisk en smule irriterende når jeg skal bevæge armene. 

Spændende :) hvordan vil I fortælle det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) hvordan vil I fortælle det?

Har netop postet lidt om det under emnet her i gruppen. :)  Min mands ven har lavet en filmtrailer med star trek tema (Ja vi elsker temaer og vi er store nørder :rolleyes ) hvor vi annoncerer baby som Next Generation - coming June 2015.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop postet lidt om det under emnet her i gruppen. :)  Min mands ven har lavet en filmtrailer med star trek tema (Ja vi elsker temaer og vi er store nørder :rolleyes ) hvor vi annoncerer baby som Next Generation - coming June 2015.

Nice :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede kun lige inden for døren på arbejde, før jeg hang med hovedet i toilettet. Jeg HADER det her. Vil aller helst :puke i mit eget toilet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede kun lige inden for døren på arbejde, før jeg hang med hovedet i toilettet. Jeg HADER det her. Vil aller helst :puke i mit eget toilet :boo

Æv! Kan kun være enig med dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nåede jeg til 8+1 har taget et kg på og kan ikke skjule maven længere. En fra arbejde jeg slet ikke snakker med kom hen og spurgte. Helt ærligt det er frækt. Har det mest løse tøj på ever.

Ved nr et kunne man se det i uge 14, ved nr 2 i uge 11 og nu helt ærligt altså. Selv min treårige har spurgt hvor jeg sagde det bare var mor der havde spist meget. Syntes det er alt alt for tidligt at sige noget. Og hvad sker der for maven SÅ tidligt. Er på ingen måde overvægtig normalt. Vægten siger 60 og jeg er 168 men har en lille bold på maven nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolda jeg var gravid med min datter  have jeg ikke de vildste symptomer men denne gang vild ømme bryster :hophop og jeg plejer at lægge på maven så vågner vildt mange gange om natten fordi de er ømme :( og mine drømme de kører rundt. og har haft en del kvalme og træthed så lidt underligt når jeg ikke havde det med min datter :rolleyes så nu kan jeg få følelsen af at være gravid fra starten   :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt undvære lidt af mine symptomer, er småskidt hele tiden og kaster op mange gange om dagen, og drømmer om at have kvalme. Glæder mig meget til første trimester er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som skider min røv i laser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som skider min røv i laser

Jeg kan også have lidt bøvl med min mave :) måske pga hormonerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også rigtig meget bøvl med min mave.. Det startede for 3 uger siden og kostede også en kort indlæggelse for at få væske... Er lige kommet hjem fra lægen, hvor jeg lige fik det vendt hurtigt... Og hun sagde at det kan godt være pga graviditeten. Men jeg samtidig sat tilbage på mavesårsmedicin  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Så er min vandrejournal i hus. Jeg så baby og alt er godt. Fedt min læge har en scanner. Og jeg fik noget til kvalmen uden problemer.

Next step NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have fat i lægen imorgen. Har kvalme 24-7 og kaster op i stride strømme :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle have været til scanning i dag, men pga sygdom på afdelingen blev det flyttet til i morgen.

Og hvis der er noget der virker negativt på min nervøsitet, er det ekstra ventetid.

BLIV NU TORSDAG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle have været til scanning i dag, men pga sygdom på afdelingen blev det flyttet til i morgen.

Og hvis der er noget der virker negativt på min nervøsitet, er det ekstra ventetid.

BLIV NU TORSDAG!

Håber scanningen går godt idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER