somummy

Smalltalk Juni 2015

692 indlæg i dette emne

Jeg kunne ikke få noget mod kvalme og opkastninger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor er det træls for dig Anita. Har du prøvet med hjemmelavet ingefærthe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det træls for dig Anita. Har du prøvet med hjemmelavet ingefærthe?

Nej, men jeg bryder mig ikke om ingefær, og med den madlede jeg har, så er det vist ikke en mulighed pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke få noget mod kvalme og opkastninger :boo

Det er altså for mærkeligt. Jeg kunne få noget uden problemer, han foreslog det endda selv.

Ved du hvad hvis du sende mig en privat besked med adresse, så sender jeg dig halvdelen af pakken, så kan du se om de virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså for mærkeligt. Jeg kunne få noget uden problemer, han foreslog det endda selv.

Ved du hvad hvis du sende mig en privat besked med adresse, så sender jeg dig halvdelen af pakken, så kan du se om de virker.

Hold kæft, hvor er du sød! Jeg bliver sgu helt rørt over din venlige gestus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft, hvor er du sød! Jeg bliver sgu helt rørt over din venlige gestus!

Det er det mindste, ved hvor træls det er. Og mon ikke jeg kan få flere hvis de nu virker. Har ikke prøvet endnu men skal hente dem i morgen. Læger der ikke selv har brækket sig 10-20 gange på en dag skal bare makke ret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det mindste, ved hvor træls det er. Og mon ikke jeg kan få flere hvis de nu virker. Har ikke prøvet endnu men skal hente dem i morgen. Læger der ikke selv har brækket sig 10-20 gange på en dag skal bare makke ret!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså for mærkeligt. Jeg kunne få noget uden problemer, han foreslog det endda selv.

Ved du hvad hvis du sende mig en privat besked med adresse, så sender jeg dig halvdelen af pakken, så kan du se om de virker.

Tak for dit meget flotte tilbud :kiss Men jeg er ikke meget for at tage dit receptpligtige medicin. Desuden har jeg fået min søster rester som en fødselslæge på Horsens sygehus har sagt god for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i sommerhus i Houvig med min forældre og min søsters familie denne weekend. Hygger mig med lille Asger på ca 1,5 måned. Han smillede til mig :biglove De griner af mig fordi jeg har spist kl 02, 06 fået rundstykker 2 gange og en varm toast indtil videre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i sommerhus i Houvig med min forældre og min søsters familie denne weekend. Hygger mig med lille Asger på ca 1,5 måned. Han smillede til mig :biglove De griner af mig fordi jeg har spist kl 02, 06 fået rundstykker 2 gange og en varm toast indtil videre :D

:mam  mad skal der til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke få noget mod kvalme og opkastninger :boo

 

Hvad med akupunktur??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dårlig mave :boo Skiftevis forstoppelse og diarre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dårlig mave :boo Skiftevis forstoppelse og diarre :(

ØV  :kram kan ikke komme på nogen råd der kan hjælpe  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig meget priviligeret i forhold til jer, har ret meget kvalme ja, men har kun kastet op én gang, ellers er jeg bare meget træt og temmelig ømme/noget større :hophop  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dårlig mave :boo Skiftevis forstoppelse og diarre :(

:kram Jeg døjer virkelig også med hård mave... Glæder mig afsindig meget til at skal starte op på jer :wacko (Kan I fornemme ironien :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig meget priviligeret i forhold til jer, har ret meget kvalme ja, men har kun kastet op én gang, ellers er jeg bare meget træt og temmelig ømme/noget større :hophop

Jeg er vist også ret priviligeret. Ingen kvalme eller sådan. Eneste gener er ondt i lænden og mærkelig afføring. Det kan jeg sagtens leve med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg døjer virkelig også med hård mave... Glæder mig afsindig meget til at skal starte op på jer :wacko (Kan I fornemme ironien :D )

Jeg er startet på jern i mandags. Min læge sagde, at man skulle prøve med de billigste og så forsøge sig frem med de forskellige mærker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er startet på jern i mandags. Min læge sagde, at man skulle prøve med de billigste og så forsøge sig frem med de forskellige mærker.

Jeg har overtaget nogle af min søster så der er de billigste :D Overvejer at starte op med en hver anden dag til at starte med, så tager vi den derfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dårlig mave :boo Skiftevis forstoppelse og diarre :(

 

Jeg døjer også med en del diarre. Og lægen sagde at jeg skulle prøve med drikke cultura, andre surmælksprodukter og så måtte jeg gerne købe de tabl. på apoteket med mælkesyrebakterier, for at skabe en normal tarmflora. Mit har stået på siden uge 42, så er ved at være godt træt af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overtaget nogle af min søster så der er de billigste :D Overvejer at starte op med en hver anden dag til at starte med, så tager vi den derfra...

 

Køb Jern C de er ikke så hårde ved mavsen. Jeg tager dem til natten sammen med et glas juice, så bliver de optaget bedre...Siger de kloge. Men hvis det bliver helt tosset med forstoppelse, kan man jo tage magnesia. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter ved lægen, fordi jeg har ondt i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, håber ikke det er alvorligt. God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lægen mente ikke der var noget at være nervøs for. Alle min smerter sidder for langt væk fra livmoderen :Yay og en låsning i rygsøjlen kan åbenbart gøre ondt helt om i maven :huh Og ømheden er formentlig bare alle mine opkastninger. Men han vil gerne vide hvordan det går på onsdag, når jeg kommer til 1. Graviditetsundersøgelse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lægen mente ikke der var noget at være nervøs for. Alle min smerter sidder for langt væk fra livmoderen :Yay og en låsning i rygsøjlen kan åbenbart gøre ondt helt om i maven :huh Og ømheden er formentlig bare alle mine opkastninger. Men han vil gerne vide hvordan det går på onsdag, når jeg kommer til 1. Graviditetsundersøgelse...

Det er SÅ gode nyheder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha døjer godt nok med kvalme i dag, det føles i det hele taget som om jeg har tømmermænd :( tror det skyldes for lidt søvn. Kender I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER