Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Rigtig fin kjole!

 

Jeg vil bare lige komme med et input selvom du synes den er helt perfekt!

Jeg bar selv råhvidt ved min søns barnedåb, og jeg ser bare lidt snavset og bleg ud på billederne hvor jeg bærer ham i hans kridhvide kjole :( Det var i marts, så var bleg i forvegen men alligevel...

Jeg har besluttet mig for at bære en kontrastfarve denne gang til min datters barnedåb.

Nu ved jeg ikke om du ammer men den ser heller ikke SUUUUPER ammevenlig ud med den høje udskæring :oops

Bare hvis du beslutter dig for noget andet nu hvor den allerede er udsolgt :)

Selvfølgelig
Det er den her
http://m.hm.com/dk/product/50106?article=50106-C#mediaType=FASHION_FRONT
Har set de har den på den tyske side, så håber kundeservice kan skaffe den i min str.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin kjole!

Jeg vil bare lige komme med et input selvom du synes den er helt perfekt!

Jeg bar selv råhvidt ved min søns barnedåb, og jeg ser bare lidt snavset og bleg ud på billederne hvor jeg bærer ham i hans kridhvide kjole :( Det var i marts, så var bleg i forvegen men alligevel...

Jeg har besluttet mig for at bære en kontrastfarve denne gang til min datters barnedåb.

Nu ved jeg ikke om du ammer men den ser heller ikke SUUUUPER ammevenlig ud med den høje udskæring :oops

Bare hvis du beslutter dig for noget andet nu hvor den allerede er udsolgt :)

Jeg ammer ikke, men har tænkt på den råhvide, min datter skal også have råhvid på når dåbskjolen skal af, så håber det går. Må tage noget sol så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i mødregruppe for færste gang på onsdag! :o

Og så har jeg fået invitation til babysalmesang på tirsdag.. det overvejer jeg også! :)

Ej hvor bliver det altså spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor bliver det altså spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hende det står for babysalmesang ringede lige... hun ville bare høre til om jeg var interesseret, for der var endnu ikke nogen der har tilmeldt sig, så nu ville hun ringe rundt til de inviterede - så det har jeg nu sagt ja til!

Hvilken service. Hvor i landet bor du/hvilken kirke er det? Så lige lidt om det på YouTube, det ser super fint ud. Håber det kommer til vores kirke, og at man må deltage selvom man er en hedning som mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken service. Hvor i landet bor du/hvilken kirke er det? Så lige lidt om det på YouTube, det ser super fint ud. Håber det kommer til vores kirke, og at man må deltage selvom man er en hedning som mig ;)

Vi bor lige uden for Skjern.

Vi er en lille firkløver af byer der bliver inviteret til den samme kirke ;)

Det er rigtig mange sogne der tilbyder babysalmesang, og hvis ikke lige dit sogn gør, så er man ofte velkommen i et evt. Nabosogn. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadia er dine levertal blevet normale? Mine er stadig for høje og de er faktisk steget fra hun var 5 uger og til jeg var til 8 ugers tjek. Skal kontakte lægen i morgen for at høre om hun ved hvorfor og hvad vi gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, mine er ikke blevet tjekket siden igangsættelsen. Du må gerne lige opdatere i morgen, om du finder ud af at det måske hænger sammen med leverkløen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, mine er ikke blevet tjekket siden igangsættelsen. Du må gerne lige opdatere i morgen, om du finder ud af at det måske hænger sammen med leverkløen :)

De har ikke været nornale siden før jeg opdagede leverkløen, men nu er de så steget lidt igen. Så mærkeligt.

Jeg fik af vide, at jeg skulle få det tjekket hos egen læge efter fødslen. Sjovt du ikke har fået den besked.

Skal nok opdaterer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg spurgte endda til det. Om jeg skulle fortsætte med pillerne eller tage andre hensyn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg spurgte endda til det. Om jeg skulle fortsætte med pillerne eller tage andre hensyn.

Der lyder mærkeligt. Måske du skulle overveje lige at få taget en blodprøve hos lægen, bare for at være sikker på at alt er normakt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du i øvrigt fået det der tilskud tilbage, for jeg har ikke fået nogle penge for pillerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pengene blev trukket med det samme, tror jeg. Det blev ca 500kr, selvom det kostede 1100kr eller hvor meget det var.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pengene blev trukket med det samme, tror jeg. Det blev ca 500kr, selvom det kostede 1100kr eller hvor meget det var.

Så gjorde de vist også med mig så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde man godt bare kunne have høje levertal efter en graviditet uden grund, men hun ville nok alligevel sende mig til ultralyds scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag, jeg skal i mødregruppe for første gang og jeg er både spændt og lidt nervøs!

Har i andre været afsted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været ude på skolen og vise S frem for den klasse, jeg har haft mest at gøre med og som jeg havde lovet at vise hende frem til :) De syntes, hun var sååååå kær, og der udbrød et kollektivt "nåååååårhhhh" hver gang hun gjorde en lille bevægelse :rolleyes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt mig til babysalmesang i vores kirke med Tobias. Det er jeg godt nok lidt spændt på om han vil synes om :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i mødregruppe i morgen for anden gang.

Hvordan gik det i dag Sara?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i mødregruppe i morgen for anden gang.

Hvordan gik det i dag Sara?

Det gik rigtig fint, bortset fra st vi kun var to!

En havde meldt afbud, en havde ikke fået af vide at invitationen kom på E-boks og derfor ikke vidste noget og den sidste har vi ikke hørt fra....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt mig til babysalmesang i vores kirke med Tobias. Det er jeg godt nok lidt spændt på om han vil synes om :-)

Vi skal afsted på tirsdag for første gang... jeg er også spændt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik rigtig fint, bortset fra st vi kun var to!

En havde meldt afbud, en havde ikke fået af vide at invitationen kom på E-boks og derfor ikke vidste noget og den sidste har vi ikke hørt fra....

Hmm det var da øv. Vi er 6 i min gruppe. Det er egentlig meget godt, for hvis en melder fra er der stadig nogen i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det var da øv. Vi er 6 i min gruppe. Det er egentlig meget godt, for hvis en melder fra er der stadig nogen i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi er jo så 5... men når der er sygdom og misforståelser, kan det godt ende ud med to! ;)

her bor vi ikke tæt på nogen måde, men vi er også små byer med stort opland :D

Næste gang bliver hos mig - dog rykket til torsdag, da vi skal til Århus med Liff på onsdag. - er spændt på hvor mange vi bliver ;)

Forhåbentlig mere end to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentlig mere end to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER