Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Oss mig! efter 2mdr med blod i graviditeten, havde jeg faktisk håbet at jeg kunne slippe for blod i lang tid nu!

Det havde jeg også håbet. Min svigerinde havde den menneske graviditet i verden. Hun sagde hun aldrig havde haft det bedre i underlivet end da hun var gravid og hun cyklede indtil hun fødte 42+0 og hun fødte 10 november 2013 stoppede med at amme i oktober og har kun haft mens en gang siden før hun værn gravid. Nogen mennesker er åbenbart bare meget heldige. Ellers er vi heldige fordi vi åbenbart er meget fertile så æggene bare er klar igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, Mogsen. Tror også mit hår kunne klare en børste og mine øjne, en agurkeskive eller ti.

Har din mand så jeres søn om morgenen, eller hvad? Når nu du har ham natten alene, hvornår sover du så?

Vi har sovet i samme seng tre-fire gange de første par dage efter vi kom hjem, men det er også dét.

Jeg nyder også virkelig en tur i netto alene. Det virker som et helt eventyr. Hvem havde troet det?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov Nova på sit eget værelse for første gang, og min mand og jeg har sovet i samme seng! Wuhuu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov Nova på sit eget værelse for første gang, og min mand og jeg har sovet i samme seng! Wuhuu :D

Lækkert :-) her sover vi en halv nat sammen manden og jeg...overvejer os hvornår lillemanden skal på eget værelse ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da rart at i kan få lidt af natten sammen :) Jeg troede kun at det var os der var så tidligt ude. Vi var begyndt at snakke om hvornår og så prøvede vi det bare, og hun sov derinde fra 1.30 til 9 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vores baby sover stadig i sengen med hovedet helt oppe i mors og fars. Haha. Hun behøver vidst ikke eget værelse før hun bliver 10

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov Nova på sit eget værelse for første gang, og min mand og jeg har sovet i samme seng! Wuhuu :D

Ammer du ikke om natten? Puha det lyder lækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marie, jo hvis hun vågner så gør jeg :) Førhen har min mand haft hende i vikle om natten og når så der er gået tre timer så prøver han at ligge hende og hvis det ikke lykkes, så vækker han mig så jeg kan amme. Men hun får lov at sove til hun selv vågner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal mødes med min mødregruppe for første gang på onsdag. Jeg er SÅ spændt og nervøs.

Har i andre mødtes med jeres endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber jeg bliver klogere ang. Mødregruppe pp mandag når jeg får besøg af SP ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal mødes med min mødregruppe for første gang på onsdag. Jeg er SÅ spændt og nervøs.

Har i andre mødtes med jeres endnu?

Jeg mødte min mødregruppe i torsdags. De er bare så søde. Vi er meget forskellige, men på den gode måde. Vi er to der er førstegangsfødende, to der har to børn og to der har tre børn. Men alligevel så er vi jo i samme båd. Og så kan man jo suge lidt på de garvedes erfaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får brev om mødregruppe mandag eller tirsdag. Håber det bliver godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har intet hørt endnu...min sp sagde der gik et par uger mindst inden jeg ville høre noget...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Marie, hvor er du sød :D

Jeg troede at jeg var den eneste der var sent ude mht til at få besked om mødregruppe. Jeg fik besked i fredags om at vi skal mødes onsdag. Det er godt nok kort varsel.

Det bliver første gang jeg skal afsted alene med N. Spændende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været afsted i mødregruppe 1 gang og det var nogen rigtig søde piger. Vi er 3 førstegangs 1 andengangs og mig som har 3 stk og alle nogenlunde på samme alder. Vi klikkede heldigvis rigtig godt alle sammen og havde et par hyggelige timer. Vi aftalte at mødes hver 14. dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var med vores mindste pige på dette "ophold" http://m.ollerup.dk/?id=1460 og det var en super oplevelse.

Det er nok ændret en smule siden, da det jo trods alt er 4 år siden, men måske det var noget for nogen af jer? Jeg skal i hvert fald afsted igen. Kunne være hyggeligt at møde nogen af jer måske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Marie, hvor er du sød :D

Jeg troede at jeg var den eneste der var sent ude mht til at få besked om mødregruppe. Jeg fik besked i fredags om at vi skal mødes onsdag. Det er godt nok kort varsel.

Det bliver første gang jeg skal afsted alene med N. Spændende :D

Du må lige opdaterer om hvordan det er gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var med vores mindste pige på dette "ophold" http://m.ollerup.dk/?id=1460 og det var en super oplevelse.

Det er nok ændret en smule siden, da det jo trods alt er 4 år siden, men måske det var noget for nogen af jer? Jeg skal i hvert fald afsted igen. Kunne være hyggeligt at møde nogen af jer måske.

Tager du så selv afsted, eller har du også din mand med? Lyder sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores mødregruppe blev indkaldt lige inden jul og nåede lige at mødes inden jul, og så mødtes vi i torsdags. De virker umiddelbart flinke og de fleste af os er tilflyttere og vi er vist nogenlunde samme alder. Vi mødes en gang om ugen til at starte med og så må vi se, om behovet kommer til at ændre sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var med vores mindste pige på dette "ophold" http://m.ollerup.dk/?id=1460 og det var en super oplevelse.

Det er nok ændret en smule siden, da det jo trods alt er 4 år siden, men måske det var noget for nogen af jer? Jeg skal i hvert fald afsted igen. Kunne være hyggeligt at møde nogen af jer måske.

Jeg er tilbage på job i starten af august, så jeg kan ikke. Lyder ellers hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager du så selv afsted, eller har du også din mand med? Lyder sjovt.

Jeg tager selv afsted - manden må klare de 2 store hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tilbage på job i starten af august, så jeg kan ikke. Lyder ellers hyggeligt :)

Øv men ja det går nok ikke så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadia hvor er det egentlig du bor henne ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Kastrup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da et okay stykke fra Hvidovre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER