Guest

Smalltalk november 2014

1,710 indlæg i dette emne

Hvor lyder det dejligt

Jeg skal i mødregruppe D. 22. Der er to andre fra min vej, det er ret sjovt. Jeg håber virkelig at det bliver godt og kemien er ok.

Min datter er den ældste i gruppen, så de andre tænker sikkert kæmpe baby når de ser hende, hun vejede nemlig 6,4 i fredags.

Hvor dejligt at du har fået en liste over hvem der er med. Det synes jeg lidt at jeg manglede.. Jeg havde bare fået tid og sted.

 

Det er dæleme også en imponerende vægt :D Hun mangler ingenting. Det er dejligt - så tager hun ikke så nemt imod diverse påvirkninger, som virus osv :)

 

Nova blev vejet i dag, og hun vejer 5020g i dag, og er 57 lang. Hun følger gennemsnittet for hendes alder helt perfekt nu, selvom hun blev født stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt at du har fået en liste over hvem der er med. Det synes jeg lidt at jeg manglede.. Jeg havde bare fået tid og sted.

Det er dæleme også en imponerende vægt :D Hun mangler ingenting. Det er dejligt - så tager hun ikke så nemt imod diverse påvirkninger, som virus osv :)

Nova blev vejet i dag, og hun vejer 5020g i dag, og er 57 lang. Hun følger gennemsnittet for hendes alder helt perfekt nu, selvom hun blev født stor :)

Ja hun mangler helt sikkert ikke noget. Jeg tror hun er omkring 61 cm. Hun er en ret solid baby må man sige, men jeg synes nu ikke hun er tyk, hun er bare godt istand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, vi må prøve hvid støj på et tidspunkt :)

 

Jeg har været til første mødregruppe her til formiddag, og det var virkelig den bedste oplevelse. Jeg er helt høj på det :)

Alle i samme aldersgruppe, allesammen førstegangs-mødre, vi bor 15 min gang fra hinanden højst. Alle var nede på jorden og åbne. Det var virkelig dejligt.

Vi skal mødes onsdag i næste uge igen, herhjemme. Jeg tænkte at jeg måtte være den der agere som overskudsagtig, når nu min datter var næst-ældest :D

 

FEDT! :glad Jeg lægger også sted til mødregruppe i morgen. Lidt strategisk fordi manden endnu ikke er hjemme, og jeg prøver derfor at svinge pisken over ham i dag m oprydning m.m. (nøøøøøj, hvor går det langsomt) ;)

 

Hvor dejligt at du har fået en liste over hvem der er med. Det synes jeg lidt at jeg manglede.. Jeg havde bare fået tid og sted.

 

Det er dæleme også en imponerende vægt :D Hun mangler ingenting. Det er dejligt - så tager hun ikke så nemt imod diverse påvirkninger, som virus osv :)

 

Nova blev vejet i dag, og hun vejer 5020g i dag, og er 57 lang. Hun følger gennemsnittet for hendes alder helt perfekt nu, selvom hun blev født stor :)

 

Lille pus :D Sif var 5,2 og 59 cm ved 5 ugers undersøgelsen, så jeg er godt nok spændt på hvad SP måler hende til på fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt

Jeg skal i mødregruppe D. 22. Der er to andre fra min vej, det er ret sjovt. Jeg håber virkelig at det bliver godt og kemien er ok.

Min datter er den ældste i gruppen, så de andre tænker sikkert kæmpe baby når de ser hende, hun vejede nemlig 6,4 i fredags.

 

Det lyder godt, at de bor så tæt på. Mon ikke der mindst er én eller to, hvor kemien er god? :) Det tror jeg. Man er jo meget i samme situation :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt, at de bor så tæt på. Mon ikke der mindst er én eller to, hvor kemien er god? :) Det tror jeg. Man er jo meget i samme situation :)

Det regner jeg også med. Vi er 6 i gruppen, så der må være nogle.

Spændende at du skal i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEDT! :glad Jeg lægger også sted til mødregruppe i morgen. Lidt strategisk fordi manden endnu ikke er hjemme, og jeg prøver derfor at svinge pisken over ham i dag m oprydning m.m. (nøøøøøj, hvor går det langsomt) ;)

 

 

Lille pus :D Sif var 5,2 og 59 cm ved 5 ugers undersøgelsen, så jeg er godt nok spændt på hvad SP måler hende til på fredag :)

Haha, du er satme så snu :D

 

Ja, det er vikrelig mærkelig at hun faktisk ikke er stor mere :) I forhold til de andre i MG, var hun også så stor. Hun er så også 2. ældst, men man indser pludselig at hun faktisk ikke er en lille nyfødt mere, selvom det er det billede man selv ser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er vores lille mus to måneder. Tiden er bare fløjet afsted. Jeg synes godt den lige måtte gå bare lidt langsommere !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par uger er Nova virkelig begyndt at pludre meget, det er virkelig sjovt. Hun råber virkelig engang i mellem og prøver at efterligne vores tonefald. Det er skønt at der er lidt samspil, så hun "kan" noget fremfor bare at ligge og skide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par uger er Nova virkelig begyndt at pludre meget, det er virkelig sjovt. Hun råber virkelig engang i mellem og prøver at efterligne vores tonefald. Det er skønt at der er lidt samspil, så hun "kan" noget fremfor bare at ligge og skide :D

 

det lyder herligt :D jeg synes også S har fået mange flere nuancer i sine lyde, og så er hun blevet virkelig god til at holde hovedet og har en virkelig god kontakt med min mand :) sidstnævnte kan jeg godt blive lidt jaloux over, for mor er bare ikke lige så sjov som far, og det kan godt føles som et nederlag, når jeg er vant til at være god til børn :( men rationelt ved jeg godt, at en del af forklaringen ligger i, at jeg jo lugter af mad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par uger er Nova virkelig begyndt at pludre meget, det er virkelig sjovt. Hun råber virkelig engang i mellem og prøver at efterligne vores tonefald. Det er skønt at der er lidt samspil, så hun "kan" noget fremfor bare at ligge og skide :D

Det gør amilia også. Nogen gange kan man se på hende, at hun bliver helt forskrækket og er sådan helt hvor kom det fra. Det er så sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder herligt :D jeg synes også S har fået mange flere nuancer i sine lyde, og så er hun blevet virkelig god til at holde hovedet og har en virkelig god kontakt med min mand :) sidstnævnte kan jeg godt blive lidt jaloux over, for mor er bare ikke lige så sjov som far, og det kan godt føles som et nederlag, når jeg er vant til at være god til børn :( men rationelt ved jeg godt, at en del af forklaringen ligger i, at jeg jo lugter af mad :rolleyes

Jeg har det på samme måde. Hun griner rigtig meget hos sin far og jeg får et smil og så putter hun sig. Nogen gange er jeg bange for at hun bedre kan lide ham, men det ved jeg godt er vildt fjollet i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde. Hun griner rigtig meget hos sin far og jeg får et smil og så putter hun sig. Nogen gange er jeg bange for at hun bedre kan lide ham, men det ved jeg godt er vildt fjollet i virkeligheden.

 

Det er nu meget rart at vide, at man ikke er alene med den slags tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu meget rart at vide, at man ikke er alene med den slags tanker :)

Ja det synes jeg faktisk også.

Når jeg nævner det for manden synes han nemlig bare jeg er en tosse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i tænkt over hvad i skal have på til dåb/navngivningsfest, hvis det selvfølgelig er noget i skal holde?

Jeg vil gerne have en flot kjole på, som skjuler den lidt slappe mave og siger hot mama. Det er bare så svært, når de sidste ekstra 5 kg stadig er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i tænkt over hvad i skal have på til dåb/navngivningsfest, hvis det selvfølgelig er noget i skal holde?

Jeg vil gerne have en flot kjole på, som skjuler den lidt slappe mave og siger hot mama. Det er bare så svært, når de sidste ekstra 5 kg stadig er der.

Overhovedet ikke! Jeg har fået fået bestilt invitationer i går, og det er det første jeg har gjort mig af tanker nærmest :D

 

Men jeg går nu heller ikke helt så meget op i det. Det bliver bare en afslappet dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke! Jeg har fået fået bestilt invitationer i går, og det er det første jeg har gjort mig af tanker nærmest :D

Men jeg går nu heller ikke helt så meget op i det. Det bliver bare en afslappet dag :)

Vores bliver også meget stille og roligt med de nærmeste herhjemme. Vi har ikke bestilt invitationer, men folk ved da hvad dato det er og hvad tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hm, jeg har ikke lige billeder, men jeg skal have en mørkelilla tunika med pailletter på, og S skal have en sølvkjole på med mørkelilla strømpebukser og så skal vi have matchende hårsmykker på - hvis hun altså gider :rolleyes Vi har vist ikke lige nogle sko, hun kan passe endnu, og da hun jo heller ikke kan gå endnu,så tror jeg heller ikke, jeg vil kaste mig ud i at købe nogle.

 

Vi holder navngivningsreception 7/2, så det er efterhånden snart :) Det bliver meget enkelt, men jeg lavede håndlavede (enkle) invitationer til familien (og pdf-fil til venner), hvilket tog evigheder at få færdigt, men jeg blev glad for resultatet. Derudover gør jeg ikke det store, og det er helt klart tanken, at det skal være afslappet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt den perfekte kjole mens manden sov og nu er den udsolgt. Han var lige så vild med den som mig, så jeg kunne tude nu. Øv. Uanset hvor meget jeg kigger finder jeg bare ikke noget der er lige så godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt den perfekte kjole mens manden sov og nu er den udsolgt. Han var lige så vild med den som mig, så jeg kunne tude nu. Øv. Uanset hvor meget jeg kigger finder jeg bare ikke noget der er lige så godt.

 

tror du ikke, du kan finde den samme kjole et andet sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror du ikke, du kan finde den samme kjole et andet sted?

Det håber jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt målt og vejet Amilia i dag. Hun er 61,5 cm lang og vejer 6,7 kg. Hun er jo en kæmpe baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt målt og vejet Amilia i dag. Hun er 61,5 cm lang og vejer 6,7 kg. Hun er jo en kæmpe baby

 

Wow :D S var i går 62 lang og 6 kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt den perfekte kjole mens manden sov og nu er den udsolgt. Han var lige så vild med den som mig, så jeg kunne tude nu. Øv. Uanset hvor meget jeg kigger finder jeg bare ikke noget der er lige så godt.

Øv hvor ærgerligt. Må vi se den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor ærgerligt. Må vi se den?

Selvfølgelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER