Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Tak piger. Gyn sagde så længe der er en streg uanset hvor svag er man gravid, og hvis jeg begynder at bløde så skal jeg ringe for så er det nok de sørgelige rester. Krydser bare fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger. Gyn sagde så længe der er en streg uanset hvor svag er man gravid, og hvis jeg begynder at bløde så skal jeg ringe for så er det nok de sørgelige rester. Krydser bare fingre.

Vi krydser med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har haft en dag helt uden kvalme! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger. Gyn sagde så længe der er en streg uanset hvor svag er man gravid, og hvis jeg begynder at bløde så skal jeg ringe for så er det nok de sørgelige rester. Krydser bare fingre.

Krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er helt klart værst om aftenen og om morgnen når jeg børster tænder.

Rutinen er gerne børste tænder - brække sig - børste syren af tænderne ...

Og så starter skolen igen i morgen. Damn jeg ved ikk helt hvordan det kommer til at gå... Håber jeg kan få lov til at skjule det til efter nf!

Er lige på besøg ;) du må endelig ikke børste tænder efter opkast :) du skal skylle munden i stedet :) ellers børster du syren rundt på tænderne og børster dermed emaljen af :/ rådet fra min tandlæge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende velkommen til! 

Tak men det ser desværre ikke så lovende ud:(

Har godt nok stadig ingen mens mendet eneste symptom på graviditet er min mega træthedsfølelse som startede for en uge siden og jeg har nu taet to negative teste. Tror desværre min cyklus er defekt hehe. Øv hvor er det deprimerende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak men det ser desværre ikke så lovende ud:(

Har godt nok stadig ingen mens mendet eneste symptom på graviditet er min mega træthedsfølelse som startede for en uge siden og jeg har nu taet to negative teste. Tror desværre min cyklus er defekt hehe. Øv hvor er det deprimerende.

Øv men vent lidt kan være den kommer. Efter mange sløje dage med svage test efter første testen, gik jeg på apoteket og købte den samme test som den første jeg testede med og den blev i dag rigtig fin. Selv om det tager alle tre min. Prøv evt et andet mærke. Jeg kunne næste ikke teste positiv med Valmed tror jeg de hedder, eller noget a la det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update her fra. Nu prøvede jeg apokekets test igen, som var den første jeg testede positiv med og den blev rigtig fin i dag. Forstår ikke noget og ved ikke helt hvad jeg skal tro når dem fra Rema og Superbest næsten ikke kan fremtvinge noget man kan se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update her fra. Nu prøvede jeg apokekets test igen, som var den første jeg testede positiv med og den blev rigtig fin i dag. Forstår ikke noget og ved ikke helt hvad jeg skal tro når dem fra Rema og Superbest næsten ikke kan fremtvinge noget man kan se.

Hvor lidt negativt jeg end kan sige om de to supermarkeder, så er det lige præcis tests fra de to steder der i årenes løb har snydt mig mest.. Jeg har derfor valgt IKKE at bruge dem ved sidste omgang tests...

De er svage hvis de endelig kommer frem med en streg, og tit kom der ingen streger overhovedet.

Til gengæld, så den som fakta sælger , synes jeg, er god...

Det er jo smag og behag...

Hvad med at købe en CB på apoteket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet knald positivt med remas teste uden problemer. Sjovt der er sådan en forskel. Til gengæld dynes jeg valmed er gode til snyde streger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg ;) du må endelig ikke børste tænder efter opkast :) du skal skylle munden i stedet :) ellers børster du syren rundt på tænderne og børster dermed emaljen af :/ rådet fra min tandlæge ;)

Jeg ved det godt, men kan ikke tage smagen, er ved at brække mig endnu mere af smagen, så er simpelthen nød til det.

Heldigvis er min kvalme slet ikke så slem mere (antijinx!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lidt negativt jeg end kan sige om de to supermarkeder, så er det lige præcis tests fra de to steder der i årenes løb har snydt mig mest.. Jeg har derfor valgt IKKE at bruge dem ved sidste omgang tests...

De er svage hvis de endelig kommer frem med en streg, og tit kom der ingen streger overhovedet.

Til gengæld, så den som fakta sælger , synes jeg, er god...

Det er jo smag og behag...

Hvad med at købe en CB på apoteket?

Har en mere fra apoteket jeg gør i morgen tidlig så hvis den er god holder jeg mig til det og får så en tidlig scanning næste uge . CB er godt nok dyre såvil jeg hellere give penge faktor fem til scanning, hihi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lidt negativt jeg end kan sige om de to supermarkeder, så er det lige præcis tests fra de to steder der i årenes løb har snydt mig mest.. Jeg har derfor valgt IKKE at bruge dem ved sidste omgang tests...

De er svage hvis de endelig kommer frem med en streg, og tit kom der ingen streger overhovedet.

Til gengæld, så den som fakta sælger , synes jeg, er god...

Det er jo smag og behag...

Hvad med at købe en CB på apoteket?

Men 2 bio i bagagen, så vil jeg fraråde CB, hvis man ikke synes stregerne udvikler sig!

Jeg testede sidste måned med CB som viste gravid og en strimmeltest som ikke udviklede sig, Strimmeltesten var mere sandfærdig end CB i det tilfælde. Det har jeg taget til mig, så næste gang jeg står med II, så tøver jeg ikke til CB, før der er udvikling i de almindelige stregtests ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tror i ville være bedst, en slyngevugge hvis bevægelser minder meget om dem inde fra maven, som ville hænge 50 cm fra min seng, men ikke så tæt at det ville være naturligt at se eller nusse, eller en babynest, der ville kunne ligge midt i sengen så baby sover mellem mor og far?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om det er leandervuggen i har kig på kristine? Den købte vi for længe siden og glæder mig til den skal i brug. Ved bare ikke helt hvordan vi gør med stativet endnu da den ikke kan hænge i loftet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet knald positivt med remas teste uden problemer. Sjovt der er sådan en forskel. Til gengæld dynes jeg valmed er gode til snyde streger.

Valmed har aldrig snydt mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet knald positivt med remas teste uden problemer. Sjovt der er sådan en forskel. Til gengæld dynes jeg valmed er gode til snyde streger.

Sjovt med den forskel vi oplever bare herinde i denne gruppe. Talte lige med en veninde igår der er jordemoder og hun talte om det kan være kombinationen af syre i ens urin der gør forskellene på de forskellige tests...

Men hun var faktisk ikke sikker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om det er leandervuggen i har kig på kristine? Den købte vi for længe siden og glæder mig til den skal i brug. Ved bare ikke helt hvordan vi gør med stativet endnu da den ikke kan hænge i loftet.

Minder lidt om, en slyngevugge kan bare hænge under en dørkarm :), ville herre gerne have en leandervugge, men har ikke mulighed for at hænge den fra loftet og vi har ikke plads til stativet, vi bor kun i en lille toværelses :).

Det her er en slyngevugge http://mamaslife.dk/product/babykoeje-oekologisk-alt-inklusiv-174/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Minder lidt om, en slyngevugge kan bare hænge under en dørkarm :), ville herre gerne have en leandervugge, men har ikke mulighed for at hænge den fra loftet og vi har ikke plads til stativet, vi bor kun i en lille toværelses :).

Det her er en slyngevugge http://mamaslife.dk/product/babykoeje-oekologisk-alt-inklusiv-174/

Den er sød. Men ser meget lille ud synes jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

 

Nogen der har prøvet at bløde en smule i deres graviditet?? Er 6 + 2 i dag og blev helt panisk i morges da der var lidt blod på toiletpapiret... Der har dog ikke været noget siden... Skal til lægen fredag morgen, men er stadig lidt nervøs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Nogen der har prøvet at bløde en smule i deres graviditet?? Er 6 + 2 i dag og blev helt panisk i morges da der var lidt blod på toiletpapiret... Der har dog ikke været noget siden... Skal til lægen fredag morgen, men er stadig lidt nervøs...

Jeg har haft blod på papiret en gang vvir jeg var på toilettet og her er liv :)

Men det er aldrig sjovt at se blod når man er gravid. Hvis det ikke kommer mere vil jeg nævne det over for lægen fredag og ellers reagerer på det hvis der kommer mere.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Nogen der har prøvet at bløde en smule i deres graviditet?? Er 6 + 2 i dag og blev helt panisk i morges da der var lidt blod på toiletpapiret... Der har dog ikke været noget siden... Skal til lægen fredag morgen, men er stadig lidt nervøs...

Ja jeg har blødt 3-4 gange i uge 5+. Det var frisk og rødt blod, men alt så fint ud med den lille.

Har du smerter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt øm, men ikke flere smerter end jeg ellers har mærket i løbet af graviditeten. Virkelig rart at vide at man ikke er alene om det, det giver lidt ro... Mit blod er også frisk og rød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at baby sidder godt fast Marie, men mon ikke den gør det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ikk fan af de første mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER