Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Det var godt nok tidligt :). Men det går vel også hurtigere 2. Gang :)?

Pas måske. Det er jo bare oppustet her til at starte med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3780sjp.jpeg

Billede af min lille spire ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas måske. Det er jo bare oppustet her til at starte med.

Når ja okay, så er jeg med :p.. Det er også slemt om aftenen her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hulen - var lige ved at kaste op. Nu må den bette drillepind lige styre sig lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fantastisk når det endelig lykkes efter at have siddet fast i vil gerne være gravid forummet så længe. Så skal vi bare have GND med :)

  

Ja! Ååh jeg håber på hendes vegne!

Hvor er i skønne :kram2 Men det bliver desværre ikke denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i skønne :kram2 Men det bliver desværre ikke denne gang :(

Desværre :( håber det snart lykkes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået bekræftet graviditeten hos lægen :loveshower der var slet ikke noget at tage fejl af - teststregen var synlig inden kontrolstregen kom frem og det var jo på formmiddags-urin, så vel ikke helt så koncentreret som morgen-urin :) Lægen udregnede mig til at være 5+1 i dag, hvilket stemmer fint overens med min egen beregning :) så 1. Lægebesøg er så om en månedstid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3780sjp.jpeg

Billede af min lille spire ♥

Åhhh :loveshower Perfekt lille spire :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hulen - var lige ved at kaste op. Nu må den bette drillepind lige styre sig lidt ;)

YRK! Er det sådan en lille sjover :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået bekræftet graviditeten hos lægen :loveshower der var slet ikke noget at tage fejl af - teststregen var synlig inden kontrolstregen kom frem og det var jo på formmiddags-urin, så vel ikke helt så koncentreret som morgen-urin :) Lægen udregnede mig til at være 5+1 i dag, hvilket stemmer fint overens med min egen beregning :) så 1. Lægebesøg er så om en månedstid :)

Hvor er det skønt :loveshower Så kan tiden "bare"

Gå... hurtigt, tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Så har jeg også fået bekræftet graviditeten idag hos lægen - teststregen kom så hurtigt frem at der ingen tvivl var. Som sekretæren sagde, så troede hun et kort øjeblik at hun havde vendt testen på hovedet fordi stregen var så tydelig.

Jeg blev sat til at være 6+2 idag med termin den 8. Oktober i stedet for den 9. Oktober... Så jeg er så langt henne som forventet..

Idag fik jeg også taget samtlige blodprøver:

Hiv, hep. a,B,C, vitaminer, "sukkersladrer", stofskifte - ALLE FORMER. Selvom jeg fik taget dem inden jul til Fertilitetskliniken har min "søde gynækolog" lukket for ALT så min egen læge ikke kan se resultaterne...

Jeg blev fyldt op med pjecer, bøger, prøveglas (Klæmydia etc.) alt sammen angående tryg fødsel, det at blive forældre, det at blive far, de forskellige hospitaler etc...

Næste tid eller rettere 1. Graviditetsundersøgelse er dermed sat til 10. Marts kl 13:50 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh :loveshower Perfekt lille spire :glad

Jep 5,3 perfekte mm :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter flere dage i ventebukserne har jeg pakket mine jeans væk. Det går stærkt med maven anden gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mine bryster klør! Startede i går aftes... Godt nok en mærkelig følelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh mine bryster klør! Startede i går aftes... Godt nok en mærkelig følelse

De klør ligefrem? Indvendig kløen eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De klør ligefrem? Indvendig kløen eller hvordan?

Udvendig. Lisom hvis du har fået et myggestik agtigt, bare uden den der kløende plet, men som hele brystet.. Svært at forklare.

Elle har noget stift under trøjen som får det til at klø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Så har jeg også fået bekræftet graviditeten idag hos lægen - teststregen kom så hurtigt frem at der ingen tvivl var. Som sekretæren sagde, så troede hun et kort øjeblik at hun havde vendt testen på hovedet fordi stregen var så tydelig.

Jeg blev sat til at være 6+2 idag med termin den 8. Oktober i stedet for den 9. Oktober... Så jeg er så langt henne som forventet..

Idag fik jeg også taget samtlige blodprøver:

Hiv, hep. a,B,C, vitaminer, "sukkersladrer", stofskifte - ALLE FORMER. Selvom jeg fik taget dem inden jul til Fertilitetskliniken har min "søde gynækolog" lukket for ALT så min egen læge ikke kan se resultaterne...

Jeg blev fyldt op med pjecer, bøger, prøveglas (Klæmydia etc.) alt sammen angående tryg fødsel, det at blive forældre, det at blive far, de forskellige hospitaler etc...

Næste tid eller rettere 1. Graviditetsundersøgelse er dermed sat til 10. Marts kl 13:50 :loveshower

Åhr, hvor spændende med den første undersøgelse :)

Du fik meget fra lægen.

Jeg fik ingenting, da jeg var til positiv-test-samtale :(

Jeg skal afsted d. 3.3 og have taget blodprøver og vandrejournal, og håber sådan det bliver en god oplevelse, og at jeg hurtigt derefter bliver indkaldt til nf.

Vil så gerne igang med det hele :)

Er det også det, du skal d. 10? Altså vandrejournal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, hvor spændende med den første undersøgelse :)

Du fik meget fra lægen.

Jeg fik ingenting, da jeg var til positiv-test-samtale :(

Jeg skal afsted d. 3.3 og have taget blodprøver og vandrejournal, og håber sådan det bliver en god oplevelse, og at jeg hurtigt derefter bliver indkaldt til nf.

Vil så gerne igang med det hele :)

Er det også det, du skal d. 10? Altså vandrejournal?

Så vidt jeg ved er det ikke normal procedure med blodprøvetagning før første lægebesøg omkring uge 9 :) double-testen må ikke ligge tidligere, da prøven ellers ikke vil være retvisende ift. NF-scanningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er det ikke normal procedure med blodprøvetagning før første lægebesøg omkring uge 9 :) double-testen må ikke ligge tidligere, da prøven ellers ikke vil være retvisende ift. NF-scanningen :)

De blodprøver jeg fik havde intet at gøre med double-testen, men som nævnt: Hep A,B,C, "sukkersladrer", stofskifte etc. etc... Og vigtigst af alt D-Vitamin.

Jeg skal selv bestille tid til double-testen+NF til uge 10...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, hvor spændende med den første undersøgelse :)

Du fik meget fra lægen.

Jeg fik ingenting, da jeg var til positiv-test-samtale :(

Jeg skal afsted d. 3.3 og have taget blodprøver og vandrejournal, og håber sådan det bliver en god oplevelse, og at jeg hurtigt derefter bliver indkaldt til nf.

Vil så gerne igang med det hele :)

Er det også det, du skal d. 10? Altså vandrejournal?

Ja :yay den 10. Marts er det vandrejournal og og generel snak om graviditet. Hér skal jeg også have gjort mig mit sygehusvalg, bestilt tid til NF (som tidligst må være d. 24. Marts, mener jeg det er), ja og have fået svar på ALLE, alle, alle mine blodprøver :)

Vi glæder os SÅ MEGET til torsdag og kommer nok til at købe os fattige i scanningsbilleder, der koster 20,- pr. stk...

Skal du til nogle tidlige scanninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De blodprøver jeg fik havde intet at gøre med double-testen, men som nævnt: Hep A,B,C, "sukkersladrer", stofskifte etc. etc... Og vigtigst af alt D-Vitamin.

Jeg skal selv bestille tid til double-testen+NF til uge 10...

Okay her bliver alle blodprøver inkl. Doubletest taget hos egen læge i forbindelse med 1. Lægebesøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay her bliver alle blodprøver inkl. Doubletest taget hos egen læge i forbindelse med 1. Lægebesøg :)

Arh så skal jeg måske forbi blod ambulatoriet igen den 10. Marts til double-test...

Når jeg lige sidder og ser på det papir med hvornår man fortaget hvad, er det kun NF der bestilles tid til. Double skal jeg ikke bestille tid til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kører til polen om 30 min. Jeg hader det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kører til polen om 30 min. Jeg hader det!

Åh nej dig :kram

Hvad skal han i Polen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dig :kram

Hvad skal han i Polen?

Han skal flytte nogle maskiner fra Sjælland til polen. Så det er arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER