Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Men fra uge 11, så hvis du får en tidlig tid kan du nok godt nå det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg var på toilet for en time siden, var der en enket, tynd stribe blod i mit udflåd :blink der var ikke noget, da jeg var på toilet for lidt siden :unsure

Håber bare det er harmløs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for alle jer der bløder at det er fuldstændig harmløst :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower jubii har set "lille" for første gang idag. Den var 9,9mm og hjertet hamrede derud af.. Alt var perfekt og det var en fantastisk oplevelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var på toilet for en time siden, var der en enket, tynd stribe blod i mit udflåd :blink der var ikke noget, da jeg var på toilet for lidt siden :unsure

Håber ikke der kommer mere :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh, tillykke ! Dejligt med en perfekt lille bebs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nååårh, tillykke ! Dejligt med en perfekt lille bebs!

Tusinde tak :kram2

Jeg må indrømme jeg var tæt på at fælde en tår, lige da hun sagde: der har vi så den lille... Jeg havde i hvert fald en klump i halsen og fik nærmest et chok over hun sagde det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forståeligt.. Det er jo også ens lille baby der ligger der, man har jo allerede forestillet sig resten af livet med den og er begyndt at omstille sig fordi alt bliver anderledes og nu fik du så lov at se den første gang, det er da så stort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuups.... Pigerne fra klassen fik lokket mig i dag, de ved ikke jeg er gravid, men vi tog i centret for at spise frokost (vi havde merit timer) og så skulle vi lige i h&m fordi en af dem skulle have en dåbsgave til weekenden.

Kom til at købe en heldragt og to 2stk dragter... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er ikke så meget andet at gøre... Men krydser bare fingre for at den lille spire er ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er ikke så meget andet at gøre.. Men håber virkelig at den lille spire er ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forståeligt.. Det er jo også ens lille baby der ligger der, man har jo allerede forestillet sig resten af livet med den og er begyndt at omstille sig fordi alt bliver anderledes og nu fik du så lov at se den første gang, det er da så stort!

Lige præcis og så var det bare surrealistisk. Meget sådan "Gud er det mig", "ej det er underligt det der"

Og SÅ kunne man se hjertet, SÅ var far og jeg bare solgt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower jubii har set "lille" for første gang idag. Den var 9,9mm og hjertet hamrede derud af.. Alt var perfekt og det var en fantastisk oplevelse :loveshower

Fantastisk. Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuups.... Pigerne fra klassen fik lokket mig i dag, de ved ikke jeg er gravid, men vi tog i centret for at spise frokost (vi havde merit timer) og så skulle vi lige i h&m fordi en af dem skulle have en dåbsgave til weekenden.

Kom til at købe en heldragt og to 2stk dragter... :blush

Det er hvad der sker :) vi købte også hurtigt en fp giraf af vores nabo, da den var til en god pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der er ikke så meget andet at gøre.. Men håber virkelig at den lille spire er ok...

Åh håber lægen sender dig til en scanning så du kan få ro :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk. Tillykke :)

Tusinde tak...

Må lige flashe fotomodellen:

post-3487-0-77187900-1392917400_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg virkelig også.. Hvor er det dejligt at have nogen herinde og dele tingene med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak...

Må lige flashe fotomodellen:

Nydelig lille fotomodel! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sidste lægen sagde til mig sidst, var at vi skal passe på du ikke taber dig. Har tabt mig 0,5 kg fra start men havde taget lidt på så her til morgen var vægten næsten minus 1 kg siden sidst jeg var på den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til lægen og det var da meget fint, men de kunne jo ikke give mig andet svar end at jeg skulle ringe hvis jeg begyndte at bløde mere eller hvis jeg får smerter.. Tror jeg tager en graviditetstest, så kan man vel få et svar der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til lægen og det var da meget fint, men de kunne jo ikke give mig andet svar end at jeg skulle ringe hvis jeg begyndte at bløde mere eller hvis jeg får smerter.. Tror jeg tager en graviditetstest, så kan man vel få et svar der...

Jeg testede også positivt selv om jeg dagen efter fik konstateret en MA.

Men da jeg først begyndte at bløde lidt stoppede det ikke igen. Jeg måtte igennem lægevagten for at få en scanning for at få det tjekket.

Mon ikke bebs har det godt :) håber i hvert fald detbbedste for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Graviditetstest meget positiv, men selvfølgelig ingen garanti, men hjalp alligevel lidt på humøret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sidste lægen sagde til mig sidst, var at vi skal passe på du ikke taber dig. Har tabt mig 0,5 kg fra start men havde taget lidt på så her til morgen var vægten næsten minus 1 kg siden sidst jeg var på den.

Hvorfor må du ikke tabe dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set andet blod end den tynde tråd jeg havde i mit udflåd i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor må du ikke tabe dig?

Fordi at det kan betyde at jeg ikke får mad nok indenbords eller det hele kommer op igen og det er ikke sundt i længden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER