Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Han skal flytte nogle maskiner fra Sjælland til polen. Så det er arbejde.

Øv, øv, men håber for din skyld han snart er hjemme igen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er ynkelig. Minus overskud, mega træthed og konstant kvalme men felix er lykkelig for mors minys overskuds aftensmad. Pasta og pølser med masser af ketchup. Så gør vi det bedre senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender tanker til jer med kvalme og håber på min snart indtræder, så jeg kan føle mig bare lidt gravid. Havde regnet med at min test i dag bare ville være bragende med det sammme. Men tog alle 3 min for at blive bleg som sidst. Ja, nu er så bekymret for om den overhovedet bliver til mere, eller om jeg skal forvente en SA/ bio eller hvad det er så tidligt. Fuck jeg ikke gider starte igen og i behandling. Vil I ikke mene det skal blive mere og mere tydelig? Åh har jo næsten glemt det fra sidst, men som jeg husker det kom stregen med det samme og var kraftig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender tanker til jer med kvalme og håber på min snart indtræder, så jeg kan føle mig bare lidt gravid. Havde regnet med at min test i dag bare ville være bragende med det sammme. Men tog alle 3 min for at blive bleg som sidst. Ja, nu er så bekymret for om den overhovedet bliver til mere, eller om jeg skal forvente en SA/ bio eller hvad det er så tidligt. Fuck jeg ikke gider starte igen og i behandling. Vil I ikke mene det skal blive mere og mere tydelig? Åh har jo næsten glemt det fra sidst, men som jeg husker det kom stregen med det samme og var kraftig.

Altså begge gange jeg har været gravid (1. gang med planlagt MA for 6 år siden) er stregerne blevet mere tydlige fra dag til dag nærmest og da jeg fik taget testen i fredags hos lægen kom stregen så hurtigt, at lægesekretæren troede at hun havde vendt testen på hovedet...

Jeg ved også at min veninde gik igennem ni måneder med en meget, meget svag streg nummer to ved begge sine graviditeter, så det er muligt, at være gravid uden stregerne udvikler sig...

Jeg håber for dig, at den er der og du slipper for behandling :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig ondt i min lænd :s.. Hvordan går det med jer andres kvalme :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså begge gange jeg har været gravid (1. gang med planlagt MA for 6 år siden) er stregerne blevet mere tydlige fra dag til dag nærmest og da jeg fik taget testen i fredags hos lægen kom stregen så hurtigt, at lægesekretæren troede at hun havde vendt testen på hovedet...

Jeg ved også at min veninde gik igennem ni måneder med en meget, meget svag streg nummer to ved begge sine graviditeter, så det er muligt, at være gravid uden stregerne udvikler sig...

Jeg håber for dig, at den er der og du slipper for behandling :kram

Tak. Jeg må snakke med gyn i morgen hun skal også aflyse inseminations tiden. Den er positiv men bare ikke sådan bang tydelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej, jeg tror også jeg melder mig på banen. Skal til lægen på tirsdag efter at have testet positiv i midten af ugen. Skal måske sendes til scanning for at beregne termin fordi jeg ikke kender cykluslængde - men et sted mellem d. 11 og 28/10 :P er spændt på hvad de ellers har tænkt sig. Fik at vide at de nok skulle fortælle mig alt jeg havde behov for at vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en kvalme I alle sammen skriver om :p :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en kvalme I alle sammen skriver om :p :bask

Nok den kvalme der har været hos mig HELE dagen idag :/

Har dog fundet ud af at gulerodstænger "dyppet" i humus hjælper og får det til at stoppe.. Til gengæld lider min mand under stanken af hvidløg nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan i ved at spise stoppe kvalmen i nogle timer? Jeg synes den stopper lige i det jeg spiser, men vender tilbage igen når jeg rydder af bordet bagefter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan i ved at spise stoppe kvalmen i nogle timer? Jeg synes den stopper lige i det jeg spiser, men vender tilbage igen når jeg rydder af bordet bagefter :(

Jeg kan stoppe den, men spiser HELE TIDEN og kun ganske små mellemmåltider. Ingen store hovedmåltider, for så bliver jeg dårlig.

Mandler, humus, kiks, en leverpostejsmad, nøddeblanding, gulerødder etc. Etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den man mærker til 24/7 når man er lige så heldig som jeg er. Kan kun holde den nede med medicin. Hvis jeg ikke får det kommer alt op lige meget hvordan jeg spiser.

Du er heldig Anita at du ikke mærker til den men det ville ikke være fair at alle blev så dårlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay... Jeg har bare ikke rigtig lyst til noget, så er rigtig dårlig til at spise hele tiden. Måske vindruer kunne hjælpe? Går bare rundt med konstant kvalme. Har dog ikke kastet op endnu - håber det bliver ved det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved mine to første kastede jeg op hele tiden i tre mdr efter jeg teste positiv. Kan anbefale Marie kiks inden man står ud af sengen, når de er kastet op, står den på morgenmad. Når den er oppe igen så kan man komme på arbejde på en håndfuld taffelchips. Resten af dagen er en blanding af mad, chips, saltefisk og chokolade. 20 kg sådan!

Føler med jer, og glæder mig alligevel til min egen indtræder for 3 gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er helt klart værst om aftenen og om morgnen når jeg børster tænder.

Rutinen er gerne børste tænder - brække sig - børste syren af tænderne ...

Og så starter skolen igen i morgen. Damn jeg ved ikk helt hvordan det kommer til at gå... Håber jeg kan få lov til at skjule det til efter nf!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej gravide kvinder.. Håber på at jeg kan melde mig gravid i jeres gruppe:) Skulle have haft min mens i går men den er stadig ikke kommet så jeg håber på at kunne gi' min kæreste en postitiv test i morgen tidlig på hans fødselsdag:)

Vender tilbage med svar i morgen!:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver ved med at holde vægten til trods for at jeg spiser lige præcis hvad jeg har lyst til pga min kvalme. Det var inkl. 2 fastelavnsboller igår efter Felix var puttet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver ved med at holde vægten til trods for at jeg spiser lige præcis hvad jeg har lyst til pga min kvalme. Det var inkl. 2 fastelavnsboller igår efter Felix var puttet :)

Her har vægten heller ikk rykket sig til trods for at jeg har spist chokolade og drukket meget kakao.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk bange for at jeg har en begyndende kvalme :S.. der er står selvfølgelig også at det er almindeligt fra uge 6, og er 6+0 i dag,men lidt træls alligevel :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vægten heller ikk rykket sig til trods for at jeg har spist chokolade og drukket meget kakao.

Vi må nyde det så længe det varer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt har bevæget sig LIDT ned siden 4+2 sådan ca et halvt kilo kun :p men den har været længere nede!

Har sagt til mig selv max 10 kg ekstra! Selvom det jo nok ikke er noget jeg selv kan styre, er det jo rart at have et mål ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej gravide kvinder.. Håber på at jeg kan melde mig gravid i jeres gruppe:) Skulle have haft min mens i går men den er stadig ikke kommet så jeg håber på at kunne gi' min kæreste en postitiv test i morgen tidlig på hans fødselsdag:)

Vender tilbage med svar i morgen!:D

Spændende velkommen til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er så meget i panik, fik taget en ny test i dag. Og den er stort set gennemsigtig. Jeg tror måske den er gået til grunde. Fik ellers en tid til scanning den 12/3 hos gyn. Men men men...

Jeg orker ikke skal skulle starte forfra igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er så meget i panik, fik taget en ny test i dag. Og den er stort set gennemsigtig. Jeg tror måske den er gået til grunde. Fik ellers en tid til scanning den 12/3 hos gyn. Men men men...

Jeg orker ikke skal skulle starte forfra igen!

Jeg krydser virkelig fingre for, at det ikke er en bio... :kram

Det er ikke sjovt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er så meget i panik, fik taget en ny test i dag. Og den er stort set gennemsigtig. Jeg tror måske den er gået til grunde. Fik ellers en tid til scanning den 12/3 hos gyn. Men men men...

Jeg orker ikke skal skulle starte forfra igen!

:kram

Håber ikke du skal starte forfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER