Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Har blødt igen til morgen... Er godt nok nervøs for hvad lægen siger i morgen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kastet mine piller op i dag :( Øv jeg kan mærke jeg ikke har det godt :( Har fri om små 2 timer og jeg glæder mig !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig ikk fan af de første mdr.

:kram

Heller ikke jeg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kramHeller ikke jeg :(

Eller her :(

Har den vildeste madlede, alt er bare ulækkert :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej så er det idag jeg skal til første scanning altså den tidlige scanning. Ih jeg glæder mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej så er det ISAF jeg skal til første scanning altså den tidlige scanning. Ih jeg glæder mig...

Hvor vildt :D glæder du dig ikke sindsygt?! Det gad jeg så gerne, men får nok ikke kæresten med på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt :D glæder du dig ikke sindsygt?! Det gad jeg så gerne, men får nok ikke kæresten med på det :)

Jeg glæder mig som et barn til juleaften... :-)

Jeg har sagt til manden at jeg VIL fordi ellers har jeg svært ved at tro på graviditeten efter så mange forsøg og skuffelser :-/

Så han var med på den og lægen rådede os endda til det, netop for at få lidt følelser med i det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja forståeligt, tror nemlig også det kunne hjælpe på virkelighedsfølelsen her, men pengene er lidt små i den her måned og i næste måned er man jo næsten nået til NF alligevel, så når det nok ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja forståeligt, tror nemlig også det kunne hjælpe på virkelighedsfølelsen her, men pengene er lidt små i den her måned og i næste måned er man jo næsten nået til NF alligevel, så når det nok ikke :)

Ja okey, hvis du alligevel skal vente en måned, så er du så tæt på NF jo... Ej det har jeg lige bestilt tid til idag, i øvrigt... 31/3 kl 10:15... :loveshower

Har du fået en tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt du allerede har tid! :D.. nøøøøh, det regnede jeg da med man skulle snakke med lægen om til den der første samtale i uge 8 :)? Er der noget jeg er gået glip af :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt du allerede har tid! :D.. nøøøøh, det regnede jeg da med man skulle snakke med lægen om til den der første samtale i uge 8 :)? Er der noget jeg er gået glip af :)?

Det tror jeg ikke du er gået glip af - jeg var jo "bare" hos lægen i fredags og få bekræftet graviditet og der fik jeg MANGE pjecer, brochurer, breve etc. Blandt andet et brev om hospitalsvalg og NF.. Og så kunne man bestille tid på hospitalets hjemmeside - så det gjorde jeg i morges.

Skal dog først have lavet vandrejournal den 10. Marts..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke tid til nf endnu selv om jeg har været til ts på sygehuset. Men det er først ved første lægebesøg jeg siger ja til scanning og derved kan få en tid. Sådan var det i hvert fald med felix

Mit første lægebesøg er om en uge hvor jeg er 9+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh okay, godt nok XD..  Ihh hvor spændende, jeg fik ikke noget da jeg var ved lægen, andet end min vandrejournal og svangerskabjournal så kunne jeg jo bare udfylde det jeg nu kunne inden lægebesøget her den 5 marts :O :P.. Så satser på at jeg får en del information til det møde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke alle steder man selv skal bestille tid til NF. Ofte får man et brev med tiden - det gjorde jeg med min søn og han er født på Horsens sygehus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har blødt igen til morgen... Er godt nok nervøs for hvad lægen siger i morgen :boo

Det er slet ikke sjovt. Det kan være harmløs, men det kan også betyde begyndende abort.

Har du mod nok til at vente til i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da ellers smart at man sådan selv kunne bestille når det passede :).. Altså for mig er det ikke et stort problem, min tid er ret fleksibel i og med jeg er studerende, men for folk med arbejde må det da være smart at kunne vælge selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihj jeg havde håbet vi kunne nå nf inden 1 april. Men hvis evita har den 31 så tror jeg ikke rigtig vi kan nå det? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihj jeg havde håbet vi kunne nå nf inden 1 april. Men hvis evita har den 31 så tror jeg ikke rigtig vi kan nå det? :(

Vi kommer til at være 11+0 d. 24 marts.. Så tror du ikke godt du kan nå det? Det skal jo bare være i den uge så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihj jeg havde håbet vi kunne nå nf inden 1 april. Men hvis evita har den 31 så tror jeg ikke rigtig vi kan nå det? :(

De tider der kom frem var beregnet ud fra første dag i sidste mens og det tidligste var D. 31/3 men forstår det ikke helt, fordi forleden dag var det den 24/3 men det er nok fordi de ikke længere er ledige, de tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke mange dage at løbe på inden 1 april.

Troede faktisk nf lå inden 2 trimester :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var på toilet for en time siden, var der en enket, tynd stribe blod i mit udflåd :blink der var ikke noget, da jeg var på toilet for lidt siden :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke mange dage at løbe på inden 1 april.

Troede faktisk nf lå inden 2 trimester :p

NF laves vist indtil 13+0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg først den 7 april :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF laves vist indtil 13+0

Jeg sidder lige med papiret fra Riget jeg fik af lægen:

"Til og med 14. Uge altså 13+6, kan Nakkefoldascanningen udføres"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøv så er der jo laaang tid efter 1 april jeg risikerer at det ligger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER