Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

ØV, ja, det lyder sgu virkelig røv.... Men held og lykke på sygehuset idag - ser vi monstro din rigtige profil senere idag?

Det har jeg ikke besluttet mig for endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan varmt anbefale akupuntur mod kvalme og opkast. Snak med lægen om det, da det jo ikke går i blodet som medicin gør. Det tager nogle behandlinger for det virker, og der går også lidt ned at bakken inden det virker... Men det er virkelig det værd... Jeg er så heldig at jeg kan få det i vores lægehus, så jeg ikke skal på sygehuset hver gang for at få det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan varmt anbefale akupuntur mod kvalme og opkast. Snak med lægen om det, da det jo ikke går i blodet som medicin gør. Det tager nogle behandlinger for det virker, og der går også lidt ned at bakken inden det virker... Men det er virkelig det værd... Jeg er så heldig at jeg kan få det i vores lægehus, så jeg ikke skal på sygehuset hver gang for at få det

Akupunktur hjalp mig rigtig meget under første graviditet. Men nu har vi skiftet læge og de giver ikke akupunktur og uddannelseslægen vidste ikke om de gav det på sygehuset. Kan nu ikke forestille mig andet end det gør de.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Akupunktur hjalp mig rigtig meget under første graviditet. Men nu har vi skiftet læge og de giver ikke akupunktur og uddannelseslægen vidste ikke om de gav det på sygehuset. Kan nu ikke forestille mig andet end det gør de.

Aaaarg!M havde slet slet ikke set du var med i Oktoberterminen!!

Iihj hvor er jeg glad nu! Glæder mig til at følges!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaarg!M havde slet slet ikke set du var med i Oktoberterminen!!

Iihj hvor er jeg glad nu! Glæder mig til at følges!!

Tak søde :kram

Jeg er også først lige sprunget ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kram

Jeg er også først lige sprunget ud :)

Hvor mange gange har vi to ikke sagt at NU var det vores tur og vi skulle følges ad! Hvor er jeg bare glad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange gange har vi to ikke sagt at NU var det vores tur og vi skulle følges ad! Hvor er jeg bare glad!

Ja det er fantastisk når det endelig lykkes efter at have siddet fast i vil gerne være gravid forummet så længe. Så skal vi bare have GND med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fantastisk når det endelig lykkes efter at have siddet fast i vil gerne være gravid forummet så længe. Så skal vi bare have GND med :)

Ja! Ååh jeg håber på hendes vegne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg har det bedre i dag. Det betyder medicinen virker. Jeg har også endelig sovet hele natten :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er forsvundet :(

Har kun lidt ømhed i lænden, men det har jeg jo normalt op til og under mens også, så der skal ikke så meget til.

Puha jeg håber den lille hænger ved! Og bare er sød ved mor.

Ventetiden til den 26 er laaaang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er forsvundet :(

Har kun lidt ømhed i lænden, men det har jeg jo normalt op til og under mens også, så der skal ikke så meget til.

Puha jeg håber den lille hænger ved! Og bare er sød ved mor.

Ventetiden til den 26 er laaaang!

Selvfølgelig holder den lille ved ! Det skal den bare :kram .. Og øm lænd har indtil nu været mit symptom på graviditet, så mon ikke det også er det ved dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er forsvundet :(

Har kun lidt ømhed i lænden, men det har jeg jo normalt op til og under mens også, så der skal ikke så meget til.

Puha jeg håber den lille hænger ved! Og bare er sød ved mor.

Ventetiden til den 26 er laaaang!

:kram

Du skal ikke forlade mig bliver der sagt. Basta! Vi har begge ventet så længe.

Håber selvfølgelig det bedste og at symptomerne vender tilbage med fuld styrke. Jeg havde også dage i starten hvor jeg var i tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig holder den lille ved ! Det skal den bare :kram .. Og øm lænd har indtil nu været mit symptom på graviditet, så mon ikke det også er det ved dig :)

 

Ja det skal den!

Bliver nød til at tro på det!

 

:kram

Du skal ikke forlade mig bliver der sagt. Basta! Vi har begge ventet så længe.

Håber selvfølgelig det bedste og at symptomerne vender tilbage med fuld styrke. Jeg havde også dage i starten hvor jeg var i tvivl.

JAVEL! Og ja vi har sørme ventet længe! Alt godt kommer til den der venter, når man venter længe bliver det bare ekstra godt ;)

Håber faktisk også lidt at symptomerne vender tilbage, bare så jeg er sikker. Kunne man bare være sikker uden symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet at medmindre jeg begynder at bløde så har baby det godt! Men jeg har ikke haft konkrete symptomer at forholde mig til før, er begyndt at få ømme bryster nu :).. Så intet blod = baby har det godt! Også på trods af andre manglende symptomer :)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet at medmindre jeg begynder at bløde så har baby det godt! Men jeg har ikke haft konkrete symptomer at forholde mig til før, er begyndt at få ømme bryster nu :).. Så intet blod = baby har det godt! Også på trods af andre manglende symptomer :)..

Tror du har ret.

Baby har det godt! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet at medmindre jeg begynder at bløde så har baby det godt! Men jeg har ikke haft konkrete symptomer at forholde mig til før, er begyndt at få ømme bryster nu :).. Så intet blod = baby har det godt! Også på trods af andre manglende symptomer :)..

Kan sagtens følge din tankegang men efter en MA er det en svær overbevisning. Mangler heldigvis ikke symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge din tankegang men efter en MA er det en svær overbevisning. Mangler heldigvis ikke symptomer.

Ved det godt, men det er det eneste jeg har at forholde mig til når jeg nu slet ikke har tydelige symptomer, så det er min eneste mulighed, medmindre jeg skal gå og være nervøs hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender godt det med at man forbinder symptomer med at baby har det godt. Men jeg kunne godt undvære kvalmen. Jeg kan holde min smerter i maven ud, men kvalmen er forfærdelig, og har faktisk ikke engang voldsom kvalme.. Mine brystet er også begyndt at blive ømme, mest mine brystvorder, de gør mega ondt og er helt hårde. Er begyndt at smøre creme på dem hver aften, det hjælper lidt. Og smører allerede min mave og lår med olie nogle dage, da jeg har tendens til strækmærker. Vil virkelig gerne mindske dem.

Husk at tranebær er rigtig godt for at mindske blærebetændelse. Det virker for mig. Man kan spise tørret tranebær eller købe koncentreret tranebær i kapsler på apoteket. Kan klart anbefale kapslerne, da man ved hvor meget man skal spise, for at forbygge blærebetændelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke forhindrer strækmærker - det er hormonelt/arveligt og kan derfor ikke forebygges med creme og olier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har jeg det stort set som da jeg ventede vores første barn, og hvis det fortsætter er jeg meget tilfreds :)

 

Jeg havde en ubesværet graviditet indtil den sidste tid, så jeg håber det bliver det samme denne gang.

 

God bedring til jer med kvalme - jeg håber I snart kommer ud over det alle sammen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom kvalmen ellers på fuld retur. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom kvalmen ellers på fuld retur. :)

Og så kom kvalmen ellers på fuld retur. :)

:yay tror jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt fint med kvalme :) bedre end at være bekymret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jakke begynder at stramme op ad dagen. Kan sagtens lukke den men den gaber lidt mellem 2 knapper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jakke begynder at stramme op ad dagen. Kan sagtens lukke den men den gaber lidt mellem 2 knapper.

Det var godt nok tidligt :). Men det går vel også hurtigere 2. Gang :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER