Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Det bedste du kan gøre er at mærke efter hvordan du har det. Jeg har prøvet at miste og der forsvandt mine symptomer på et tidspunkt. Så selv om jeg har mistet før er jeg ganske rolig. Mine symptomer lever fint og jeg får endda medicin for at holde det nede. Men min mave er også vokset mere end da jeg tabte. Og så har jeg set liv så det er jo også et godt udgangspunkt. Men ja man bliver meget påvirket af at læse om alle de som taber og ikke mindst om alle de som har set blod og det er hammer svært ikke at blive påvirket af det.

 

Lige præcis. Det er så meget, at jeg knapt tør glæde mig rigtigt endnu. Derfor har jeg nu truffet en beslutning. På fredag, når manden kommer hjem (han er rejsemontør), skal vi ind og have en tidlig scanning. Tror det hjælper en del at få syn for sagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige præcis. Det er så meget, at jeg knapt tør glæde mig rigtigt endnu. Derfor har jeg nu truffet en beslutning. På fredag, når manden kommer hjem (han er rejsemontør), skal vi ind og have en tidlig scanning. Tror det hjælper en del at få syn for sagen.

Hvor langt er du? For udfra din termin så er det meget tidligt at scanne?

Hjertet banker jo først fra 6-7 uge mener jeg...

Ikke at jeg skal gøre mig klog på det, men synes bare jeg har set at tidlig scanning først var fra 7+ med mindre der var noget galt alla blod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du? For udfra din termin så er det meget tidligt at scanne?

Hjertet banker jo først fra 6-7 uge mener jeg...

Ikke at jeg skal gøre mig klog på det, men synes bare jeg har set at tidlig scanning først var fra 7+ med mindre der var noget galt alla blod.

 

Den er jeg helt med på. Jeg er 9+0 i dag. Jeg har termin 29-09-14 lige nu, men ved, at jeg bliver rykket. Lægen mener en uge senere. Jeg håber selv, det bliver et par dage før, men det er ikke til at vide. Derfor er jeg i både september- og oktobergruppen lige nu:-)

 

Bad i øvrigt lægen om, om jeg kunne ønske en scanningstid enten en fredag eller en mandag morgen, så min mand kan komme med, men hun sagde, at det skulle jeg ikke regne med, Skejby er åbenbart ikke sådan at danse med, så det er noget med, at man får en tid, og så skal man bare møde op. Endnu en grund til, at jeg har bestilt tid på fredag. Første gang vi ser baby vil jeg gerne have, at vi begge er der:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er jeg helt med på. Jeg er 9+0 i dag. Jeg har termin 29-09-14 lige nu, men ved, at jeg bliver rykket. Lægen mener en uge senere. Jeg håber selv, det bliver et par dage før, men det er ikke til at vide. Derfor er jeg i både september- og oktobergruppen lige nu:-)

 

Bad i øvrigt lægen om, om jeg kunne ønske en scanningstid enten en fredag eller en mandag morgen, så min mand kan komme med, men hun sagde, at det skulle jeg ikke regne med, Skejby er åbenbart ikke sådan at danse med, så det er noget med, at man får en tid, og så skal man bare møde op. Endnu en grund til, at jeg har bestilt tid på fredag. Første gang vi ser baby vil jeg gerne have, at vi begge er der:-)

Aarg læste det som 29-10 du havde termin ;) min fejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aarg læste det som 29-10 du havde termin ;) min fejl

 

Ja, så kan jeg godt se det. Så havde det været lige tidligt nok. 

 

Er nået frem til, at jeg lige så godt kan tøjle nerverne, og jeg er overbevist om, at jeg i første omgang gør det bedst ved at få en scanning, så nu er der bestilt tid. Glæder mig helt vildt. Jeg skal rent faktisk se vores baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så kan jeg godt se det. Så havde det været lige tidligt nok. 

 

Er nået frem til, at jeg lige så godt kan tøjle nerverne, og jeg er overbevist om, at jeg i første omgang gør det bedst ved at få en scanning, så nu er der bestilt tid. Glæder mig helt vildt. Jeg skal rent faktisk se vores baby!

Jeg er så heldig at vi skal se vores på onsdag ;)

Glæder mig også ustyrlig meget! Kunne godt bare sove i morgen væk (også fordi jeg bare er sååååååå træt) så tiden går hurtigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis. Det er så meget, at jeg knapt tør glæde mig rigtigt endnu. Derfor har jeg nu truffet en beslutning. På fredag, når manden kommer hjem (han er rejsemontør), skal vi ind og have en tidlig scanning. Tror det hjælper en del at få syn for sagen.

Min mand er ansat som servicemontør men fungerer pt som rejsemontør. Pt er han i Polen og jeg hader det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så heldig at vi skal se vores på onsdag ;)

Glæder mig også ustyrlig meget! Kunne godt bare sove i morgen væk (også fordi jeg bare er sååååååå træt) så tiden går hurtigere :)

Uh det er jo lige om snart :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er jo lige om snart :loveshower

Ja det er nemlig lige om snart! Og tænk sig jeg er 7+0 i dag. Det er helt vildt! Mig? Gravid! Jeg har stadig ikke forstået det helt endnu.

Og for 25 år siden var det min mor (meget nøjagtigt faktisk). Hvilket er en rar men alligevel skræmmende tanke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Godt at høre. Blev bare sådan helt: skal det være sådan?

Men godt i mener det er normalt :) så er jeg mere rolig.

Har ikke prøvet det endnu, men havde det ved nr 1 og 2 fra omkring 20 uge, og så kunne hele maven spænde op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så kan jeg godt se det. Så havde det været lige tidligt nok. 

 

Er nået frem til, at jeg lige så godt kan tøjle nerverne, og jeg er overbevist om, at jeg i første omgang gør det bedst ved at få en scanning, så nu er der bestilt tid. Glæder mig helt vildt. Jeg skal rent faktisk se vores baby!

Glæd dig, når du er så langt kan du se både hoved, arme og ben. Vi skal søndag, når jeg kun er 6+3, men jeg vil se hjerteblink. Er meget bekymret, har ingen kvalme og kun lidt ømme bryster. Var i behandling, men GYN vil først se mig når jeg er 8+0 . Med de to andre var jeg meget dårlig hurtigt efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arrrrg, min kvalme er vist på retur.... :S.. tæller ømme bryster og iskias smerter i venstre balle, stadig som symptomer så jeg ikke behøver bekymre mig? (og så ser vi lige bort fra kommentarer tidligere i dag om at jeg prøver ikke at bekymre min ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så heldig at vi skal se vores på onsdag ;)

Glæder mig også ustyrlig meget! Kunne godt bare sove i morgen væk (også fordi jeg bare er sååååååå træt) så tiden går hurtigere :)

 

Kunne godt få tid før, men så kan manden min ikke være med, så bliver nødt til at være tålmodig. Var lidt ked af at få af vide, at jeg ikke skal regne med fleksibilitet i forhold til scanninger på Skejby. Vil jo gerne have manden med. Også derfor, jeg har bestilt tid på fredag. Første gang skal være sammen med manden:-)

 

Min mand er ansat som servicemontør men fungerer pt som rejsemontør. Pt er han i Polen og jeg hader det.

Jeg føler virkelig med dig. Robin tager af sted natten til mandag og kommer hjem sent torsdag hver uge. Det er ret så hårdt. Vi har dog aftalt, at han skal til Jylland og arbejde, når baby kommer. Enten med hans nuværende arbejde, hvis det kan lade sig gøre, eller også må han finde noget andet. Han skal komme hjem. For vores alles skyld.

 

 

Glæd dig, når du er så langt kan du se både hoved, arme og ben. Vi skal søndag, når jeg kun er 6+3, men jeg vil se hjerteblink. Er meget bekymret, har ingen kvalme og kun lidt ømme bryster. Var i behandling, men GYN vil først se mig når jeg er 8+0 . Med de to andre var jeg meget dårlig hurtigt efter.

 

Ih!! Har virkelig gået og puttet lidt med alt det her og har ikke villet glæde mig for meget, men kan mærke, at det at have bestilt tid til en scanning gør vildt meget! Hold fast, hvor jeg glæder mig. Jeg er også meget spændt på størrelsen, for jeg ved, at min terminsdato ikke passer - der var Robin nemlig på arbejde i KBH:-) Hvor fedt, at du skal søndag. Fortryder lidt, at jeg ikke bare bestilte tid med det samme. Det burde jeg nok have gjort i stedet for at gå og putte med det. Men nu skal det endelig være:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis man godt må sige sådan noget, så håber jeg, at jeg får termin i oktober, for septembergruppen er ikke nær så aktiv, som den her. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det må man gerne sige.

Ved ikke hvad jeg ville gøre uden Jeres kloge ord :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en ting vedrørende Seaband armbåndene.

Hvor længe må man have dem på i træk?

Hvis der er en grænse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis man godt må sige sådan noget, så håber jeg, at jeg får termin i oktober, for septembergruppen er ikke nær så aktiv, som den her. :yay

Bliv du bare herinde selv om terminrn ligger sidst september. Det er jo lige meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliv du bare herinde selv om terminrn ligger sidst september. Det er jo lige meget ;)

 

Hehe. Det har jeg også tænkt mig! I er så søde alle sammen, og ja, jeg ville heller ikke ane, hvad jeg skulle gøre uden alle de gode råd og samtaler herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bare dagen i dag er røv. Felix har fødselsdag og er syg med feber. Jeg har det dårligt og kaster op og hans far er i Polen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke en dag.

Sender et kram afsted til dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det lille hjerte banke! Hvor er det dog fantastisk.

Terminen blev sat en dag frem (12-10) og der er bestilt tid hos egen læge til vandrejournal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det lille hjerte banke! Hvor er det dog fantastisk.

Terminen blev sat en dag frem (12-10) og der er bestilt tid hos egen læge til vandrejournal :)

:yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det lille hjerte banke! Hvor er det dog fantastisk.

Terminen blev sat en dag frem (12-10) og der er bestilt tid hos egen læge til vandrejournal :)

Hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set det lille hjerte banke! Hvor er det dog fantastisk.

Terminen blev sat en dag frem (12-10) og der er bestilt tid hos egen læge til vandrejournal :)

Ih hvor dejligt. Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha hvor jeg føler mig oppustet i dag. Har virkelig været utilpas i mine cowboy bukser i dag :blink det var en stor lettelse at kunne hoppe i nogle leggings, da jeg kom hjem :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER