Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Nice!!!

Det er SÅ nice! :) nu mangler vi bare hylder i samme slags træ og at bygge tv-bord!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt!! :yay

Tak

Jeg synes også at det er blevet vildt godt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google hth next og så kommer der et link frem hvor der står noget med hth's minimalistiske køkken...

Jeg synes det er fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er allerede meget spændt på hvad han har af pris til på lørdag :glad ER noget mere oppe og køre over hth køkkenet end kvik køkkenet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi færdige med vores plankebord og vi er bare super tilfredse - nu skal vi "bare" have fundet 8 stole dertil :blink

Men her er vidunderet ;)

J3i8NFk.jpg

dHyAPNN.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi færdige med vores plankebord og vi er bare super tilfredse - nu skal vi "bare" have fundet 8 stole dertil :blink

Men her er vidunderet ;)

J3i8NFk.jpg

dHyAPNN.jpg

Uhhh! Me like a Lot! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh! Me like a Lot! :yay

Me too :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot bord! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev vi færdige med vores plankebord og vi er bare super tilfredse - nu skal vi "bare" have fundet 8 stole dertil :blink

Men her er vidunderet ;)

J3i8NFk.jpg

dHyAPNN.jpg

Flot :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må man spørge hvad det er for noget træ i har brugt og hvor meget sådan et bord er løbet op i?

Min mand vil dø for sådan et bord!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge hvad det er for noget træ i har brugt og hvor meget sådan et bord er løbet op i?

Min mand vil dø for sådan et bord!

Det er egetræ, som har fået junkers drivtømmerolie! Det har kostet os 2500 kr for plankerne, 300 kr for olien og 1000kr for HAY bordbenene! Plankerne var rå plader fra et savværk (vi ringede bare til nogle forskellige og vupti kunne vi få nogle i super kvalitet).. Og så kender vi en sedler, som hjalp medat slibe den til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tak alle sammen - er SÅ glad for det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egetræ, som har fået junkers drivtømmerolie! Det har kostet os 2500 kr for plankerne, 300 kr for olien og 1000kr for HAY bordbenene! Plankerne var rå plader fra et savværk (vi ringede bare til nogle forskellige og vupti kunne vi få nogle i super kvalitet).. Og så kender vi en sedler, som hjalp medat slibe den til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok! :)

hvor langt er bordet?

250 cm tror jeg - det er standard 8 personers ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

250 cm tror jeg - det er standard 8 personers ;)

oki tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der brast den drøm...

Totalkredit har så sagt nej til at belåne "vores" hus fordi der ligger en svinefarm nogle få hundrede meter væk og der et par gange om året kan lugte lidt af gris... Det havde intet med vores økonomi at gøre, og banken vil gerne låne os til et andet hus til samme pris, men undskyld min franske, men hvad FANDEN skal vi bruge det til?

:boo :boo :boo :boo

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der brast den drøm...

Totalkredit har så sagt nej til at belåne "vores" hus fordi der ligger en svinefarm nogle få hundrede meter væk og der et par gange om året kan lugte lidt af gris... Det havde intet med vores økonomi at gøre, og banken vil gerne låne os til et andet hus til samme pris, men undskyld min franske, men hvad FANDEN skal vi bruge det til?

:boo :boo :boo :boo

Ej men undskyld mig.... Hvad fanden er det for en undskyldning??? Kan og må de overhovedet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men undskyld mig.... Hvad fanden er det for en undskyldning??? Kan og må de overhovedet det?

Det er noget pjat, men ja, det skulle jeg mene er helt ok. :/ Det er jo fordi de vurderer at det har indflydelse på husets værdi og eventuel mulighed for et salg senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der brast den drøm...

 

Totalkredit har så sagt nej til at belåne "vores" hus fordi der ligger en svinefarm nogle få hundrede meter væk og der et par gange om året kan lugte lidt af gris... Det havde intet med vores økonomi at gøre, og banken vil gerne låne os til et andet hus til samme pris, men undskyld min franske, men hvad FANDEN skal vi bruge det til?

 

:boo :boo :boo :boo

 

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der brast den drøm...

Totalkredit har så sagt nej til at belåne "vores" hus fordi der ligger en svinefarm nogle få hundrede meter væk og der et par gange om året kan lugte lidt af gris... Det havde intet med vores økonomi at gøre, og banken vil gerne låne os til et andet hus til samme pris, men undskyld min franske, men hvad FANDEN skal vi bruge det til?

:boo :boo :boo :boo

:Kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget pjat, men ja, det skulle jeg mene er helt ok. :/ Det er jo fordi de vurderer at det har indflydelse på husets værdi og eventuel mulighed for et salg senere.

Enig. Det er jo blevet mere og mere normalt at realkreditselskaberne ikke vil give belåning eller i hvert fald ikke fuld belåning i landzone og yderområder. Men troede da nu ikke de ville afvise et nyere hus helt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der brast den drøm...

Totalkredit har så sagt nej til at belåne "vores" hus fordi der ligger en svinefarm nogle få hundrede meter væk og der et par gange om året kan lugte lidt af gris... Det havde intet med vores økonomi at gøre, og banken vil gerne låne os til et andet hus til samme pris, men undskyld min franske, men hvad FANDEN skal vi bruge det til?

:boo :boo :boo :boo

:kram det lyder godt nok skørt!

Der er jo flere forskellige realkreditselskaber, så jeg ville ikke opgive uden kamp (omend det givet vis også skal medføre bankskifte).

Det virker godt nok grotesk. Min moster bor i Viborg, udkanten af byzonen i nybyggerkvarter. Der ligger så en svinefarm meget tæt på fordi det jo er gammel landzone. Der bygger folk da i et væk, selvom det lugter et par gange om året.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget pjat, men ja, det skulle jeg mene er helt ok. :/ Det er jo fordi de vurderer at det har indflydelse på husets værdi og eventuel mulighed for et salg senere.

Dvs. Man hverken kan få solgt eller købe i det meste af Jylland nu?

Jeg synes det er helt hen i vejret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dvs. Man hverken kan få solgt eller købe i det meste af Jylland nu?

Jeg synes det er helt hen i vejret!

Nej slet ikke. Der er også en af de første jeg har hørt blive afvist. Men der har været skrevet rigtig meget omkring det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER