Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Vi har købt gyngestativ med rutsjebane, sandkasse og sand i dag. Så venter vi bare på det bliver leveret, så det kan tages i brug :)

Dejligt :) 

Herhjemme venter vi på far har tiden til at samle sandkassen og bygge legehuset.,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der købt lidt til at shine køkkenet op med:

EQa1juO.jpg

(Skal vi blive boende så skal her i hvert fald gøres hyggeligt ;) )

Hvor er de fine lysestager fra? Det ser ud til at blive rigtig hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine lysestager fra? Det ser ud til at blive rigtig hyggeligt :)

Det hele er købt i Bilka. Jeg kan lige se om jeg kan få taget billeder af resultatet imorgen når lyset er bedre end nu (jeg mangler at hænge lampen op :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt lidt af lørdagen på at arrangere lidt hygge/få organiseret de ting der altid står fremme:

qxNt91y.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget billeder - jeg mangler lige nogle nye grydelapper, viskestykker og evt en fin voksdug.

OfTYoy2.jpg

vuEXOR7.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg taget billeder - jeg mangler lige nogle nye grydelapper, viskestykker og evt en fin voksdug.

OfTYoy2.jpg

vuEXOR7.jpg

Hvor ser det bare godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss

Næste projekt: stuen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :yay

 

Vi var ude og se på 2 huse i dag, og det som beskrevet ovenfor var præcis som forventet og håbet :yay :yay

 

Så nu har vi sagt til ejendomsmægleren at hun gerne må få bestilt ny tilstandsrapport, og såfremt den er så fin som forventet, så vil vi afgive bud :yay

Ej hvor lækkert :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der for 3. (!!!) gang forhandlet hus. Nu skal det sgu lykkedes, nå!!!!!!

Krydser fingre :goodluck hvor ligger huset henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xxx'er for jer, Justme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der for 3. (!!!) gang forhandlet hus. Nu skal det sgu lykkedes, nå!!!!!!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der for 3. (!!!) gang forhandlet hus. Nu skal det sgu lykkedes, nå!!!!!!

:goodluck  :goodluck  :goodluck  :goodluck  :goodluck  :goodluck  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lindbjerg Alle 51, Nørre Snede :)

Det ser skønt ud det hus :) Håber det lykkes denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lindbjerg Alle 51, Nørre Snede :)

Lækker hus Jeg hepper på alt lykkes denne gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg haft en spartel under tapetet og det skal nok blive rigtig spændende at få det ned :huh Så vi går intensiv igang med at pille det ned næste weekend, så vi kan få nyt op og skifteloftet inden køkkenet kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der skrevet under igår, og nu begynder den nervepirrende ventetid så... Torsdag i næste uge kl 16 skulle det hele gerne være "i havn" så vi kan begynde at tro på at det lykkedes :) Vi har Skype-møde med vores boligrådgiver på tirsdag, banken får den underskrevne købsaftale mandag så de kan sende en mand ud fra realkreditinstituttet, og så SKAL det sgu lykkedes :glad :glad

 

Vi kom i dag til at snakke om køkkenet. Planen var egentlig at vi "bare" ville have købt nyt køleskab,  alle lågerne larkeret, og så male rammerne selv. Og så på sigt lave en større ombygning. Men nu snakker vi om at lave en slags midterløsning.. At vi simpelthen starter med køkkenet helt som det er, og fokuserer på at få slebet og olieret den ellers flotte træ-bordplade som bare er slidt, men kan gøres rigtig fin igen. Så vil vi spare op til i løbet af måske et halvt år at få sat nyt, indbygget køleskab ind, købe nye låger, fjerne komfuret og få sat et skab ind i stedet, skifte bordplade på den del af køkkenet og sætte kogeplade i, og sætte en indbygningsovn i højskabet. Evt købe nye vægskabe et par steder hvis vi ikke kan male det ordenligt, og så få et semi nyt køkken :yay :yay

 

Planen er pt at hvis det hele falder i hak skal vi en dag derud og have målt de ting op vi evt. vil have skiftet ud, og vise Maja huset, tage forbi skolens legeplads i nærheden osv. Og så vil vi kort derefter tage en tur i Ikea (nok bare manden og jeg eller at vi medbringer en barnepige) hvor vi så vil gå hen i køkkenafdelingen og få lavet et budget over hvad forandringerne vil koste :yay :yay :yay

Krydser for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, hvor kan man få samlet meget lort sammen. 4 kasser krea-gejl er nu samlet i en, og de første 2 sække er fyldt og klar til at blive smidt ud. Bare på en formiddag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi plantet "familie-træet" på gården og vi har fået taget det første familie billede foran det(selvom ikke kan se træet på billedet :P) planen er at hvert år skal der tages familie billeder foran træet, et for hver årstid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi plantet "familie-træet" på gården og vi har fået taget det første familie billede foran det(selvom ikke kan se træet på billedet :P) planen er at hvert år skal der tages familie billeder foran træet, et for hver årstid. :)

Ej hvor genialt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der skrevet under igår, og nu begynder den nervepirrende ventetid så... Torsdag i næste uge kl 16 skulle det hele gerne være "i havn" så vi kan begynde at tro på at det lykkedes :) Vi har Skype-møde med vores boligrådgiver på tirsdag, banken får den underskrevne købsaftale mandag så de kan sende en mand ud fra realkreditinstituttet, og så SKAL det sgu lykkedes :glad :glad

Vi kom i dag til at snakke om køkkenet. Planen var egentlig at vi "bare" ville have købt nyt køleskab, alle lågerne larkeret, og så male rammerne selv. Og så på sigt lave en større ombygning. Men nu snakker vi om at lave en slags midterløsning.. At vi simpelthen starter med køkkenet helt som det er, og fokuserer på at få slebet og olieret den ellers flotte træ-bordplade som bare er slidt, men kan gøres rigtig fin igen. Så vil vi spare op til i løbet af måske et halvt år at få sat nyt, indbygget køleskab ind, købe nye låger, fjerne komfuret og få sat et skab ind i stedet, skifte bordplade på den del af køkkenet og sætte kogeplade i, og sætte en indbygningsovn i højskabet. Evt købe nye vægskabe et par steder hvis vi ikke kan male det ordenligt, og så få et semi nyt køkken :yay :yay

Planen er pt at hvis det hele falder i hak skal vi en dag derud og have målt de ting op vi evt. vil have skiftet ud, og vise Maja huset, tage forbi skolens legeplads i nærheden osv. Og så vil vi kort derefter tage en tur i Ikea (nok bare manden og jeg eller at vi medbringer en barnepige) hvor vi så vil gå hen i køkkenafdelingen og få lavet et budget over hvad forandringerne vil koste :yay :yay :yay

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der skrevet under igår, og nu begynder den nervepirrende ventetid så... Torsdag i næste uge kl 16 skulle det hele gerne være "i havn" så vi kan begynde at tro på at det lykkedes :) Vi har Skype-møde med vores boligrådgiver på tirsdag, banken får den underskrevne købsaftale mandag så de kan sende en mand ud fra realkreditinstituttet, og så SKAL det sgu lykkedes :glad :glad

Vi kom i dag til at snakke om køkkenet. Planen var egentlig at vi "bare" ville have købt nyt køleskab, alle lågerne larkeret, og så male rammerne selv. Og så på sigt lave en større ombygning. Men nu snakker vi om at lave en slags midterløsning.. At vi simpelthen starter med køkkenet helt som det er, og fokuserer på at få slebet og olieret den ellers flotte træ-bordplade som bare er slidt, men kan gøres rigtig fin igen. Så vil vi spare op til i løbet af måske et halvt år at få sat nyt, indbygget køleskab ind, købe nye låger, fjerne komfuret og få sat et skab ind i stedet, skifte bordplade på den del af køkkenet og sætte kogeplade i, og sætte en indbygningsovn i højskabet. Evt købe nye vægskabe et par steder hvis vi ikke kan male det ordenligt, og så få et semi nyt køkken :yay :yay

Planen er pt at hvis det hele falder i hak skal vi en dag derud og have målt de ting op vi evt. vil have skiftet ud, og vise Maja huset, tage forbi skolens legeplads i nærheden osv. Og så vil vi kort derefter tage en tur i Ikea (nok bare manden og jeg eller at vi medbringer en barnepige) hvor vi så vil gå hen i køkkenafdelingen og få lavet et budget over hvad forandringerne vil koste :yay :yay :yay

:yay krydser forresten alt der krydses kan for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag fået pudset vinduer INDVENDIGT! Og Mads har vasket dem udvendigt :) hold fast det var tiltrængt! :O - sikke en fantastisk tilfredsstillelse i min krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fældet 3 kæmpe buske (den største ca 4 m høj.) i haven igår.. Manuelt med en alm sav sgu! Helt alene!!

Er så mega øm i kroppen idag, men det er ret tilfredsstillende at få ordnet noget i haven..

S har fået tegnet kvisten, er i gang med at bestille materialer, aftalt med hans kammerat at han kommer og hjælper med at lave den om et par uger og fået sat det nye Velux vindue i på E's værelse :yay Produktiv weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fældet 3 kæmpe buske (den største ca 4 m høj.) i haven igår.. Manuelt med en alm sav sgu! Helt alene!!

Er så mega øm i kroppen idag, men det er ret tilfredsstillende at få ordnet noget i haven..

S har fået tegnet kvisten, er i gang med at bestille materialer, aftalt med hans kammerat at han kommer og hjælper med at lave den om et par uger og fået sat det nye Velux vindue i på E's værelse :yay Produktiv weekend!

Sejt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! :respekt

Føler mig også lidt sej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER