Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Jeg overvejer seriøst det der lotto!!! Drømmer om nyt hus, nyt køkken, nyt badeværelse (faktisk 2) nyt spisebord, nye stole, ny sofa i læder, nye møbler til stuen, en lille have med frugttræer, en hængekøje og bålsted..... Åh hvor jeg drømmer... :7himmel

Kunne være mig der skrev det her indlæg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fisk... Vi snakker om at undersøge hvad vores boligrådgiver skal have for at forhandle hvis det er...

Uh, hvor er det altså spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen I skal jo bare købe et nyt hus som allerede HAR et nyt køkken, nye badeværelser, hvor ejer har et spisebord, lædersofa og nye møbler som de vil lade indgå i handlen :p Det kan dog godt være I selv skal skaffe hængekøjen :lol

Ha ha ja! Men det ville nu være lækkert selv at vælge ;) om ikke andet møbler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja! Men det ville nu være lækkert selv at vælge ;) om ikke andet møbler!

Hvordan gik det med den køber, der var ude at kigge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det har jeg egentlig også tænkt over mange gange?

Det har vi også <_< der er stadig Intet sket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du noget du kan vise frem? :glad :glad :glad

Og tillykke med køkkenet! Har du lyst til at fortælle hvad I skal give? Jeg er nysgerrig :p

Nej han nåede ikke at tegne det færdig, da vi sad lige før lukke tid og besluttede os. Så han fik kun lige trykket modulerne på pristilbuddet.

Jeg vil gerne fortælle hvad vi har givet, så du kan sende en pm hvis du vil vide mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej han nåede ikke at tegne det færdig, da vi sad lige før lukke tid og besluttede os. Så han fik kun lige trykket modulerne på pristilbuddet.

Jeg vil gerne fortælle hvad vi har givet, så du kan sende en pm hvis du vil vide mere ;)

Hvornår skal I have det op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår skal I have det op?

Pas. Først skal vi lige have de sidste tegninger, så skal han ud at måle op og så skal det bestilles. Men der er kun 3 ugers leveringstid, så synes ikke det er så galt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi også <_< der er stadig Intet sket!

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er da i det mindste på bølgelængde i alt dette huskøb-noget... Han spurgte mig i dag om jeg overhovedet var interesseret i det første hus vi egentlig troede vi havde købt, og jeg måtte svare at ærligt, nej... Jeg var bange for risikoen, og han var helt enig. Lidt senere fortæller jeg ham at jeg har tænkt om vi måske var for hurtigt ude, og det på den måde er godt at vi får kigget os lidt mere omkring - og han havde tænkt akkurat det samme...

Så nu har vi endnu en fremvisning på søndag af dette hus:

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7323/huse-villaer/harresoevej_16_611k00108.aspx

Synes faktisk det er lidt skræmmende at der er dukket ihvertfald en håndfuld interessante huse op den sidste uge...

Lækkert hus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er da i det mindste på bølgelængde i alt dette huskøb-noget... Han spurgte mig i dag om jeg overhovedet var interesseret i det første hus vi egentlig troede vi havde købt, og jeg måtte svare at ærligt, nej... Jeg var bange for risikoen, og han var helt enig. Lidt senere fortæller jeg ham at jeg har tænkt om vi måske var for hurtigt ude, og det på den måde er godt at vi får kigget os lidt mere omkring - og han havde tænkt akkurat det samme...

Så nu har vi endnu en fremvisning på søndag af dette hus:

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7323/huse-villaer/harresoevej_16_611k00108.aspx

Synes faktisk det er lidt skræmmende at der er dukket ihvertfald en håndfuld interessante huse op den sidste uge...

Wow! Det ser da sindsygt lækkert ud! Og så ser det hyggeligt ud samtidig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er da i det mindste på bølgelængde i alt dette huskøb-noget... Han spurgte mig i dag om jeg overhovedet var interesseret i det første hus vi egentlig troede vi havde købt, og jeg måtte svare at ærligt, nej... Jeg var bange for risikoen, og han var helt enig. Lidt senere fortæller jeg ham at jeg har tænkt om vi måske var for hurtigt ude, og det på den måde er godt at vi får kigget os lidt mere omkring - og han havde tænkt akkurat det samme...

Så nu har vi endnu en fremvisning på søndag af dette hus:

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7323/huse-villaer/harresoevej_16_611k00108.aspx

Synes faktisk det er lidt skræmmende at der er dukket ihvertfald en håndfuld interessante huse op den sidste uge...

Det ser virkelig lækkert ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er da i det mindste på bølgelængde i alt dette huskøb-noget... Han spurgte mig i dag om jeg overhovedet var interesseret i det første hus vi egentlig troede vi havde købt, og jeg måtte svare at ærligt, nej... Jeg var bange for risikoen, og han var helt enig. Lidt senere fortæller jeg ham at jeg har tænkt om vi måske var for hurtigt ude, og det på den måde er godt at vi får kigget os lidt mere omkring - og han havde tænkt akkurat det samme...

 

Så nu har vi endnu en fremvisning på søndag af dette hus: 

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7323/huse-villaer/harresoevej_16_611k00108.aspx

 

Synes faktisk det er lidt skræmmende at der er dukket ihvertfald en håndfuld interessante huse op den sidste uge... 

Synes det ser meget hyggeligere ud end forrige du linkede til. Mangler bare et toilet på 1. salen ;)

 

Synes det er fornuftigt I ser jeg godt omkring. Vi kiggede selv et års tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg er da i det mindste på bølgelængde i alt dette huskøb-noget... Han spurgte mig i dag om jeg overhovedet var interesseret i det første hus vi egentlig troede vi havde købt, og jeg måtte svare at ærligt, nej... Jeg var bange for risikoen, og han var helt enig. Lidt senere fortæller jeg ham at jeg har tænkt om vi måske var for hurtigt ude, og det på den måde er godt at vi får kigget os lidt mere omkring - og han havde tænkt akkurat det samme...

Så nu har vi endnu en fremvisning på søndag af dette hus:

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7323/huse-villaer/harresoevej_16_611k00108.aspx

Synes faktisk det er lidt skræmmende at der er dukket ihvertfald en håndfuld interessante huse op den sidste uge...

Åh jeg er forelsket!!! Det er total barnedrøm at bo på en gul landejendom :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7300/huse-villaer/ildvedvej_63_611k00169.aspx#

:o :o :o :o

Ej, men det er jo bare tæt på det PERFEKTE hus... og kæft det er flot :o :o

Skal da vidst liiiiiiige have hørt om der ikke er en tilstandsrapport, for det er sgi da et fedt hus medmindre det er fyldt med råd og svamp!

Wow! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da bare super lækkert ud Justme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Majs og SaraLK. Kan mærke lidt den samme begejstring som jeg husker fra det første hus...

Nogen der ved hvor tit man skal male et pudset hus?

 

Prøv at se her: http://www.bolius.dk/vedligeholdelsesfri-facade-19428/

 

Det er btw en rigtig god side til husejere ;)

 

EDIT: og ja, mega lækkert hus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7300/huse-villaer/ildvedvej_63_611k00169.aspx#

 

:o :o :o :o

 

Ej, men det er jo bare tæt på det PERFEKTE hus... og kæft det er flot :o :o

 

Skal da vidst liiiiiiige have hørt om der ikke er en tilstandsrapport, for det er sgi da et fedt hus medmindre det er fyldt med råd og svamp!

Sikke et lækkert hus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://home.dk/boligkatalog/vejle/7300/huse-villaer/ildvedvej_63_611k00169.aspx#

:o :o :o :o

Ej, men det er jo bare tæt på det PERFEKTE hus... og kæft det er flot :o :o

Skal da vidst liiiiiiige have hørt om der ikke er en tilstandsrapport, for det er sgi da et fedt hus medmindre det er fyldt med råd og svamp!

Lækkert :)

Noget af det der falder i øjne ved mig i forhold til det i Give er at energimærkningen er bedre. Værelsernecser alle mere reele ud og så koster det jo lidt mindre. Det skal da ses for om det er for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre huse, JustMe. Synes det gule og det sidste er nogle virkelig fine bud! Der kunne jeg godt bo :7himmel (Og så er jeg lidt misundelig på jeres lave priser :p) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil flytte nu!!!!

 

Gidder ikke det her limbo, hvor vi har besluttet os for at vi snart skal være ude, men godt ved at der kommer til at gå et par måneder inden vi får tilbudt noget. 

 

Vores seng gik i stykker for 3 uger siden, hvor et beslag gik fra rammen og ødelagde træet så meget, at det ikke kunne fixes. Så sengestellet røg til storskrald samme dag. 

Efterfølgende var vi ude for at kigge på ny sengeramme, men da vi ikke ved hvor vi flytter hen, kender vi heller ikke vores behov det nye sted. Så nu sover vi på en madras på gulvet  -_- Selve nattesøvnen fejler ikke noget, men der er ikke meget hygge ved at gå hen over madrassen for at komme i seng, fremfor at kravle ind under dynen som før. Og det virker så nytteløst at rede seng og gøre det hyggeligt, når det bare er en madras på gulvet. 

Derudover vil C ikke have at vi laver alt for meget herhjemme, for det er nytteløst hvis vi flytter om lidt. Og jeg kan godt forstå ham, men har bare brug for at bo i et hjem og ikke en mellemstation. Jeg har nogle knager, jeg gerne vil have op, en plakat, der bare venter, og så har vi to fine spisebordslamper, som jeg godt ved ikke kommer op.  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nu at jeg endelig er kommet frem til hvad vi gør med møbler til spisestuen- så nu skal jeg bare have fundet det HELT rigtige :yay

Og Justme - fiiiine huse! Det er sgu vildt med huspriserne derovre i jylland! Det er næsten ærgerligt, at jeg ikke vil tilbage, for hvad vi må købe for kunne man næsten få et slot :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay :yay

Og jeg er ærlig talt forundret over hvad nogle folk får lov til at købe for - jeg mener, jeg synes det er vildt at der er så store forskelle! Selvfølgelig afhænger det jo af indkomst og gæld og sådan, men vi har kun lidt studiegæld og et billån, og vi har begge faste fuldtidsstillinger, og vi må låne til ca 1,2. Som jeg kan regne ud med det vi betaler på studielån ville vi kunne få lov til at låne måske for 2-300.000 mere såfremt vi ikke havde det (ud fra hele diskussionen om rådighedsbeløb), så hvordan nogen kan få lov til at låne til 2,5 osv, det fatter jeg simpelthen ikke hvordan folk får råd :lol :lol De må kunne et eller andet vi ikke kunne, eller også må folk have nogle kanon lønninger... Vi er da vidst ret gennemsnitlige her i huset, tror jeg.

Ja der er bare mega stor forskel! Og virker helt skørt, måske bankerne i Jylland regner ned at de fleste skal have 2 biler og længere transport = mere benzin osv..

Generelt har folk jo også en lidt højere løn i feks hovedstadsområdet end i mange steder i Jylland (altså bare for min udd får jeg helt standard efter overenskomst 4-5000 i mdr mere, før skat, end hvis jeg stadig boede i Vestjylland!), så kan man jo købe for noget mere!

Det er også det samme for min mand, han arbejder som ingeniør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi har opgivet håbet om salg lige nu - Anders ringer imorgen og trækker lejligheden af markedet :(

Det bliver rart ikke at skulle tænke på at der kan komme potentielle købere konstant, men NØJ hvor ville jeg godt flytte og komme videre!

Nu tror jeg i stedet at jeg går amok i at indrette anderledes! Der skal ske noget NU!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER