Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Har fået købt og næsten samlet skabe i kælderen (mangler lige låger), så nu kan jeg snart få pakket de sidste kasser ud :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har der været nogle potentielle købere ude for at se lejligheden for anden gang :goodluck håber de kommer med et SERIØST bud!!!

Håber i får et bedre bud end vi fik. Han startede på 320.000 (den er sat til 420.000) og ville ikke gå højere op end 350.000.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer :kram :kram

 

Man tager vel ikke ud og ser stedet 2 gange hvis man ikke forventer at ville byde?

Jeg krydser også fingre :goodluck

De fleste siger fra efter 1. Fremvisning, men der er jo også dem der skal ud at mærke efter i maven om det er stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også fingre :goodluck

De fleste siger fra efter 1. Fremvisning, men der er jo også dem der skal ud at mærke efter i maven om det er stedet...

Enig. Vi havde brug for at se det 2 gange. 3.gang vi så det var med en håndværker, og først derefter afgav vi bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, vi venter på et bud. De havde af uransagelige årsager taget en bygge sagkyndig med, hvilket ikke giver mening i en ejerlejlighed hvor ejerforeningen (som vi betaler et fast månedligt beløb til) står for stort set det alt udvendig vedligeholdelse.

Men den bygge sagkyndige skulle lige have 3-4 dage til at se på tingene og når han vender tilbage tror jeg at vi får et bud ret kort efter.

Det mægler sagde var at der var lidt omkring badeværelset, så det bliver spændende at høre hvad det er :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger, vi venter på et bud. De havde af uransagelige årsager taget en bygge sagkyndig med, hvilket ikke giver mening i en ejerlejlighed hvor ejerforeningen (som vi betaler et fast månedligt beløb til) står for stort set det alt udvendig vedligeholdelse.

Men den bygge sagkyndige skulle lige have 3-4 dage til at se på tingene og når han vender tilbage tror jeg at vi får et bud ret kort efter

Det mægler sagde var at der var lidt omkring badeværelset, så det bliver spændende at høre hvad det er :unsure

Sådan fungerer vores ejerforening også, men ville ønske at vi havde haft en byggesagkyndig med ude. Ejendommen var i meget dårligere stand end vi fik oplyst og kun et halvt år efter vi flyttede ind blev der startet et 15 millioner kroners projekt op, for at rette op på det. Vi endte med at køre sag (i 5 år) mod sælger og vores rådgivende advokat (som samtidig var administrator for ejerforeningen), men tabte desværre pga tvivl om hvorvidt vi rent faktisk havde tabt penge på det eller ej <_<

Så jeg tror faktisk bare at I skal være glade for, at de havde ham/hende med, da det muligvis mindsker chance for, at I kommer til at opleve noget lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist fået solgt lejligheden. Vi får gæld på ca 65.000 på salget, men mægler påstår at det er jo bare et par mdr så er det betalt :huh

Den er blevet solgt for 125000 mindre end hvad k gav for 10 siden. Og 150.000 mindre end hvad mægler først mente han kunne sælge den for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist fået solgt lejligheden. Vi får gæld på ca 65.000 på salget, men mægler påstår at det er jo bare et par mdr så er det betalt :huh

Den er blevet solgt for 125000 mindre end hvad k gav for 10 siden. Og 150.000 mindre end hvad mægler først mente han kunne sælge den for.

Tillykke!

Selvom det er med tab, så er det stadig et overskueligt beløb (synes jeg)

Som kan betales over nogle ÅR! Sq ikke måneder når man studerer osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan fungerer vores ejerforening også, men ville ønske at vi havde haft en byggesagkyndig med ude. Ejendommen var i meget dårligere stand end vi fik oplyst og kun et halvt år efter vi flyttede ind blev der startet et 15 millioner kroners projekt op, for at rette op på det. Vi endte med at køre sag (i 5 år) mod sælger og vores rådgivende advokat (som samtidig var administrator for ejerforeningen), men tabte desværre pga tvivl om hvorvidt vi rent faktisk havde tabt penge på det eller ej <_<

Så jeg tror faktisk bare at I skal være glade for, at de havde ham/hende med, da det muligvis mindsker chance for, at I kommer til at opleve noget lignende :)

Vores ejerforening har en plan for hvornår stort set alt skal skiftes og budgettet er lagt, der er maling vi kan hente gratis til altanen og vinduerne på altanen osv. Der er tilstands rapport på bygningerne som bestyrelsen har man kan se, de bliver vist lavet hverandet år!

Men altså de må jo mene det alvorligt når de bruger 6000 på det :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist fået solgt lejligheden. Vi får gæld på ca 65.000 på salget, men mægler påstår at det er jo bare et par mdr så er det betalt :huh

Den er blevet solgt for 125000 mindre end hvad k gav for 10 siden. Og 150.000 mindre end hvad mægler først mente han kunne sælge den for.

Tillykke med salget! Øv med tab, men rart at have det mindre at tænke på!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal op og aflevere tegning på vores køkken ved kvik lige om lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik ny ovn i onsdags og D er helt vild med den. Det er så sødt :biglove Satser på det så betyder han laver en masse mad de næste på måneder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Selvom det er med tab, så er det stadig et overskueligt beløb (synes jeg)

Som kan betales over nogle ÅR! Sq ikke måneder når man studerer osv. :)

Vi har regnet ud at om 6 år er vi færdige.

Hehe jeg synes at 20.000 er voldsomt mange penge, så 65.000 er uoverskueligt for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi sgi tæt på en handel :yay :yay Sælger har svaret på vores krav, og alt undtagen en ting er hun med på. Vi er lige ved at undersøge hvad det egentlig går ud på det hun ikke vil ordne, da det er noget fejlstrøm og noget som en elektriker har fejlsøgt. Så skal vi se om det så er ok med os. Heldigvis har vi en elektriker i min familie, sådan mere eller mindre. Min stedsøster er gift med en elektriker, og min sted-nevø er halvt færdig som elektriker, så forhåbentlig kan det klares med en kop kaffe, lidt hjemmebagt kage og måske en øl når det er ordnet hehe

:wee :glad :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi sgi tæt på en handel :yay :yay Sælger har svaret på vores krav, og alt undtagen en ting er hun med på. Vi er lige ved at undersøge hvad det egentlig går ud på det hun ikke vil ordne, da det er noget fejlstrøm og noget som en elektriker har fejlsøgt. Så skal vi se om det så er ok med os. Heldigvis har vi en elektriker i min familie, sådan mere eller mindre. Min stedsøster er gift med en elektriker, og min sted-nevø er halvt færdig som elektriker, så forhåbentlig kan det klares med en kop kaffe, lidt hjemmebagt kage og måske en øl når det er ordnet hehe

:yay :wee :hurra

hvor er det fedt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt JustMe! Håber det hele flasker sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi sgi tæt på en handel :yay :yay Sælger har svaret på vores krav, og alt undtagen en ting er hun med på. Vi er lige ved at undersøge hvad det egentlig går ud på det hun ikke vil ordne, da det er noget fejlstrøm og noget som en elektriker har fejlsøgt. Så skal vi se om det så er ok med os. Heldigvis har vi en elektriker i min familie, sådan mere eller mindre. Min stedsøster er gift med en elektriker, og min sted-nevø er halvt færdig som elektriker, så forhåbentlig kan det klares med en kop kaffe, lidt hjemmebagt kage og måske en øl når det er ordnet hehe

Får helt kriller på jeres vejne!!! Det bliver så GODT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres, Majs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi sgi tæt på en handel :yay :yay Sælger har svaret på vores krav, og alt undtagen en ting er hun med på. Vi er lige ved at undersøge hvad det egentlig går ud på det hun ikke vil ordne, da det er noget fejlstrøm og noget som en elektriker har fejlsøgt. Så skal vi se om det så er ok med os. Heldigvis har vi en elektriker i min familie, sådan mere eller mindre. Min stedsøster er gift med en elektriker, og min sted-nevø er halvt færdig som elektriker, så forhåbentlig kan det klares med en kop kaffe, lidt hjemmebagt kage og måske en øl når det er ordnet hehe

Uhh spændene :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jeres, Majs?

Hvor er du sød at spørge :kiss vi venter stadig svar. Jeg er virkelig ambivalent i forhold til det. På den ene side håber jeg fordi vi så er "fri" på den anden side syntes jeg det er SÅ besværligt fordi vi ikke vil købe før vi ved hvor Anders arbejdsplads ligger efter nytår, hvilket betyder vi skal leje og så senere købe = flytte 2 gange :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige hvad min mand kan! :wub

w2fdhCE.jpg

Det er Self. Langt fra færdigt. Der mangler at blive malet 2. Gang og så skal der laves en træbeklædning i det grå felt bag ved fjernsynet. (i affaldstræ = råt look)

glæder mig til han er færdig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige hvad min mand kan! :wub

w2fdhCE.jpg

Det lysner da vist helt vildt? Er det den bagerste stue?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til vi skal have køkken tilbud :glad Er spændt på hvad det vil koste os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige hvad min mand kan! :wub

w2fdhCE.jpg

Det er Self. Langt fra færdigt. Der mangler at blive malet 2. Gang og så skal der laves en træbeklædning i det grå felt bag ved fjernsynet. (i affaldstræ = råt look)

glæder mig til han er færdig!

Glæder mig til at se det endelig resultat! Fedt I prøver noget anderledes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til vi skal have køkken tilbud :glad Er spændt på hvad det vil koste os...

Forstår jeg godt. Hvad endte I med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER