Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Fedt Susanne! Håber i bliver glade for at have valgt dem! Hvem talte du med derinde? Ville også vælge vindue ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Antijinx. Jeg elsker det lidt :D

Ift døren ville jeg passe på med varmen. Det er der afgørende for mig, for man kan vel ikke RIGTIGT bruge en dør til så meget dér.

:ditto

(hvor meget blev tilbudet på? Evt på PM - vi skal måske også bruge nogle håndværkere og synes at alle er røv dyre :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Susanne! Håber i bliver glade for at have valgt dem! Hvem talte du med derinde? Ville også vælge vindue ;)

Det håber jeg også. Tak for anbefaling :)

Jeg har snakket med Michael. Vældig flink mand. Han var meget interesseret i hvor jeg havde anbefalingen fra ;) Jeg sagde bare nogen de havde lavet noget for i Gentofte - jeg aner jo faktisk hverken hvad eller hvornår :D

 

Vi vælger også vindue ;)

 

:ditto

(hvor meget blev tilbudet på? Evt på PM - vi skal måske også bruge nogle håndværkere og synes at alle er røv dyre :( )

Altså, hvis vi fjerner døren koster det 107.000 inkl. moms. Det er samme pris som De to Jyder, men INKL. el, radiator, ekstra velux og gulv ;)

Derudover har vi valgt at betale os fra malerarbejdet også og det skal de have 12.000 ex moms for. 

Så alt i alt ca. 122.000 kr..

Der er temmelig langt op til de 300.000,- :rolleyes Der er enkelte ting der afviger fra det tilbud, men det er i hvert fald ikke 178.000 kr. i værdiforskel. Måske det skyldes, at HRJ er fra Karrebæksminde og altså ikke fra Nordsjælland... 

Who knows.... Jeg kan i hvert fald rigtig godt lide ham, så indtil det modsatte er bevist, er mavefornemmelsen god. Og jeg har jo også Emilias erfaring, der giver mig lidt ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også. Tak for anbefaling :)

Jeg har snakket med Michael. Vældig flink mand. Han var meget interesseret i hvor jeg havde anbefalingen fra ;) Jeg sagde bare nogen de havde lavet noget for i Gentofte - jeg aner jo faktisk hverken hvad eller hvornår :D

Vi vælger også vindue ;)

Altså, hvis vi fjerner døren koster det 107.000 inkl. moms. Det er samme pris som De to Jyder, men INKL. el, radiator, ekstra velux og gulv ;)

Derudover har vi valgt at betale os fra malerarbejdet også og det skal de have 12.000 ex moms for.

Så alt i alt ca. 122.000 kr..

Der er temmelig langt op til de 300.000,- :rolleyes Der er enkelte ting der afviger fra det tilbud, men det er i hvert fald ikke 178.000 kr. i værdiforskel. Måske det skyldes, at HRJ er fra Karrebæksminde og altså ikke fra Nordsjælland...

Who knows.... Jeg kan i hvert fald rigtig godt lide ham, så indtil det modsatte er bevist, er mavefornemmelsen god. Og jeg har jo også Emilias erfaring, der giver mig lidt ro :)

Vildt nok :yay Hedder de HRJ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HRJ service - måske jeg skulle få % der hahahah

Ham kender jeg ikke, vi taler med en Jakob. Tror Michael er den anden chef derinde. Vores er blevet så fint og de ekstra ting der dukkede op har de lavet/er ved at lave og det har altid bare været " det skal bare være i orden" fra deres side af :)

I et andet tilbud vi fik skulle de have 5000 for en støvvæg?!!! Altså sådan en de sætter op for at holde støv væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok :yay Hedder de HRJ?

Ja! :glad

Her: http://hrj-service.dk/ :)

 

HRJ service - måske jeg skulle få % der hahahah

Ham kender jeg ikke, vi taler med en Jakob. Tror Michael er den anden chef derinde. Vores er blevet så fint og de ekstra ting der dukkede op har de lavet/er ved at lave og det har altid bare været " det skal bare være i orden" fra deres side af :)

I et andet tilbud vi fik skulle de have 5000 for en støvvæg?!!! Altså sådan en de sætter op for at holde støv væk

Haha - ja, foreslå du det :D

Det er helt tosset, så stor forskel der kan være. Jeg er faktisk lidt rystet over det. Man skal satme se sig for <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedest Susanne? :loveshower :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon en herinde, som har et rigtig godt råd til, hvordan man holder fugerne pæne i et køkken alrum, altså klinkegulv? Hvad bruger i til det af rengøringsmidler og redskaber? :)

  

Jeg går dem indimellem eftet med en opvaskebørste Det tager 1000 år, så følger lige med:)

Jeg har desværre ingen gode råd - vi har nemlig ikke haft klinker så længe. Men I får mig da til at tænke, at jeg mæske burde interessere mig lidt for de fuger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ingen gode råd - vi har nemlig ikke haft klinker så længe. Men I får mig da til at tænke, at jeg mæske burde interessere mig lidt for de fuger :rolleyes

Jeg går dem efter med en tandbørste en gang om mdr :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ingen gode råd - vi har nemlig ikke haft klinker så længe. Men I får mig da til at tænke, at jeg mæske burde interessere mig lidt for de fuger :rolleyes

Jeg interesserer mig altså ikke for mine ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går dem efter med en tandbørste en gang om mdr :blush

 :o 

Jeg interesserer mig altså ikke for mine ;)

Sådan dér! Nu har jeg det straks bedre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg interesserer mig altså ikke for mine ;)

Peeeew! Jeg turde jo ikke indrømme at jeg ikke interesserer mig for mine :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ingen gode råd - vi har nemlig ikke haft klinker så længe. Men I får mig da til at tænke, at jeg mæske burde interessere mig lidt for de fuger :rolleyes

Toiletrens kan gøre underværker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en damprenser som bla rengører fugerne. Det er dog heller ikke min store interesse ;) men det gør arbejdet hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Sådan dér! Nu har jeg det straks bedre :D

:super :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Peeeew! Jeg turde jo ikke indrømme at jeg ikke interesserer mig for mine :lolhit

Kom frit frem alle ikke-fuge-interesserede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o

Sådan dér! Nu har jeg det straks bedre :D

Gammel skade fra da jeg gik på efterskole :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom frit frem alle ikke-fuge-interesserede :lolhit

Hej Hej her er jeg :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom frit frem alle ikke-fuge-interesserede :lolhit

Jeg gør heller ikke det store ved vores. Den der skum-halløj fra cillit bang tager det fint for mit behov, når de bliver for grimme at se på. En gang om året Ca får den med tandbørste og hele pivtøjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gammel skade fra da jeg gik på efterskole :blush

Jeg har sq også gået på efterskole - det kunne ikke rette op på en forhærdet fuge-ignorant :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, der er sørme ikke fordi jeg går op i rengøring, det er absolut hade opgave! Men de der møgbeskidte fuger, som har forskellig farve - alt efter hvor beskidte de er, de blinker bare rødt i mine øjne. Når jeg begynder på arbejde lige om straks, så hyrer vi også rengøringshjælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hurtig (og heldig) og købte den fineste reol til Annas nye værelse på Reshopper i går :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var hurtig (og heldig) og købte den fineste reol til Annas nye værelse på Reshopper i går :yay

Gotta love reshopper :yay Må vi se reolen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER