Posted October 20, 2016 Øj det er da fedt med ekstra højde!! Det bliver helt sikkert godt de er dygtige og også søde og behagelige allesammen synes jeg, ikke sådan som man oftest hører om håndværker ( ikke for at støde nogen!) martin er bare herlig! Og cecilia var helt vild med ham " Martin ved du hvad blablabla Hahahaha Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 20, 2016 1 hour ago, blomst27 said: Øj det er da fedt med ekstra højde!! Det bliver helt sikkert godt de er dygtige og også søde og behagelige allesammen synes jeg, ikke sådan som man oftest hører om håndværker ( ikke for at støde nogen!) martin er bare herlig! Og cecilia var helt vild med ham " Martin ved du hvad blablabla Hahahaha Han er virkelig sød og det er alle de andre jeg har snakket med i det firma også. Det er bare ærligt og jordnært. I love it Lige et billede af work in progress Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 2, 2016 Det må da heller ikke være nemt for mig. Det ser ud til badeværelset er den ene ulovlige installation på den anden, så jeg kan risikere at stå med en stor ekstraudgift til at få det hele revet op og lavet på ny. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2016 2 hours ago, JustMe said: Er der nogen af jer som har en indbygget kaffemaskine? Har I gode tips ift for og imod, og evt. erfaringer som er rare at have med? Vi har en Siemens, den er ikke indbygget, men det har min bror. Den kværner bønner friske hvergang. Vi har mælkeskummer og det er guld værd. Det fortryder min bror, han ikke fik med hans. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2016 3 hours ago, JustMe said: Er der nogen af jer som har en indbygget kaffemaskine? Har I gode tips ift for og imod, og evt. erfaringer som er rare at have med? Vi har den fra Miele, der bruger Nespresso kapsler og vi elsker den! Dog ville jeg vælge en anden model end den vi har, da mælkeskummeren er en glaskande, som nemt går i stykker og koster en mindre formue at erstatte! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Tømreren er færdig, der er lavet el og sat radiator op og mandag kommer maleren. Jeg er så glad og havde ikke turde drømme om, at det ville blive så godt! Nu skal vi have købt et gulv og beslutte om en af væggene skal være farvet eller vi skal finde nogen wallstickers. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Lækkert værelse! kan ikke huske om det skal bruges som gæsteværelse eller til Anna? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 37 minutes ago, Tumlepigen said: Lækkert værelse! kan ikke huske om det skal bruges som gæsteværelse eller til Anna? Det er Annas "fri for Sofie"-værelse Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Vi købte nye møbler til stuen igår, som en fælles fødselsdags/julegave. Nøj, hvor jeg glæder mig til at få dem Det bliver bare så fint og en helt anden stue pludselig Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Hurra Susanne!!!! Det ser allerede topgodt ud. Mon ikke det var det helt rigtige valg ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 2 hours ago, lollerberg said: Vi købte nye møbler til stuen igår, som en fælles fødselsdags/julegave. Nøj, hvor jeg glæder mig til at få dem Det bliver bare så fint og en helt anden stue pludselig Ej hvor spændende! Glæder mig til at se billeder Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Ej hvor spændende Lollerberg! Din heldige kartoffel Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 1 hour ago, Girl Next Door said: Ej hvor spændende! Glæder mig til at se billeder Møblerne kommer desværre først til marts Men sådan må det jo være når man skal have noget andet stof Stuen ser sådan her ud lige nu: og vi har så bestilt de her møbler (stol og skammel skal være samme farve som sofaen. Den gule sofa er en børnesofa): Jeg glæææææder mig Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 31 minutes ago, Stephi-moren said: Ej hvor spændende Lollerberg! Din heldige kartoffel Jeg føler mig også mega heldig Skal I have nye møbler til huset? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 6 minutes ago, lollerberg said: Jeg føler mig også mega heldig Skal I have nye møbler til huset? Årh manner det er fedt! Desværre ikke nu, det har vi ikke råd til Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 1 hour ago, lollerberg said: Møblerne kommer desværre først til marts Men sådan må det jo være når man skal have noget andet stof Stuen ser sådan her ud lige nu: og vi har så bestilt de her møbler (stol og skammel skal være samme farve som sofaen. Den gule sofa er en børnesofa): Jeg glæææææder mig Så skal du da også have nyt sofabord og så kan jeg passende overtage det i har nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 1 hour ago, Stephi-moren said: Årh manner det er fedt! Desværre ikke nu, det har vi ikke råd til Jeg elsker det også virkelig og øv. Ham din mand må tjene nogle ekstra penge, så du kan shoppe Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 35 minutes ago, Pada said: Så skal du da også have nyt sofabord og så kan jeg passende overtage det i har nu Haha det gad jeg også godt have! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 3 minutes ago, lollerberg said: Jeg elsker det også virkelig og øv. Ham din mand må tjene nogle ekstra penge, så du kan shoppe Ja helt ærligt mand! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 38 minutes ago, Pada said: Så skal du da også have nyt sofabord og så kan jeg passende overtage det i har nu Ha ha satser på vi beholder sofabordet, hvis det passer til, men ellers skal jeg nok lige have dig i tankerne Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Über fede møbler lollerberg Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 39 minutes ago, lollerberg said: Ha ha satser på vi beholder sofabordet, hvis det passer til, men ellers skal jeg nok lige have dig i tankerne Det er en date.. meeeeen jeg tror altså ikke det passer til Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2016 Er det for mormoragtigt at hænge sine juleplatter op på væggen? Share this post Link to post Share on other sites