Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Nøj, det er fint! Og billigt ;)

Umiddelbart ville jeg mangle lidt mere bryggers. Det er svært at gennemskue udfra billederne, men jeg kan ikke rigtig se en knage til ungernes mudrede tøj?

Sagde hende, som ikke har et bryggers og nu derfor er nødt til at bygge til :rolleyes

 

Jo ikke billigt for Fyn :) men ja billigt for Københavnsområdet :). 

 

Har tænkt det samme med bryggers, men ved ikke hvor slemt det er for ting som er helt mudret til kunne jo hænge udenfor hvor der er overdækket til det er tørt og så kan få børstet det værste af :O 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo ikke billigt for Fyn :) men ja billigt for Københavnsområdet :).

Har tænkt det samme med bryggers, men ved ikke hvor slemt det er for ting som er helt mudret til kunne jo hænge udenfor hvor der er overdækket til det er tørt og så kan få børstet det værste af :O

Man skal måske bare se det først. Men ja, hvis der er overdækket foran bryggerset, giver det da fin mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal måske bare se det først. Men ja, hvis der er overdækket foran bryggerset, giver det da fin mening :)

 

Har set huset. Var ude og se det lige op til påske, og kan stadig ikke få det ud af hoved :S Ihh.

 

Vi kigger begge på jobs på Fyn, men finder man jo ikke lige fra den ene dag til den anden (manden kan måske få lov at arbejde hjemmfra nogle dage kun pendle til københavn nogle gange om ugen, men kræver jo stadig jeg får et job før vi overhoved snakker med hans arbejde om den løsning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set huset. Var ude og se det lige op til påske, og kan stadig ikke få det ud af hoved :S Ihh.

Vi kigger begge på jobs på Fyn, men finder man jo ikke lige fra den ene dag til den anden (manden kan måske få lov at arbejde hjemmfra nogle dage kun pendle til københavn nogle gange om ugen, men kræver jo stadig jeg får et job før vi overhoved snakker med hans arbejde om den løsning)

Nå for pokker. Ja, så er det sgu nok ægte kærlighed :D

Det lyder som mange ting, der skal falde i hak. Jeg tror på, I finder en løsning, hvis det er det, I gerne vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for pokker. Ja, så er det sgu nok ægte kærlighed :D

Det lyder som mange ting, der skal falde i hak. Jeg tror på, I finder en løsning, hvis det er det, I gerne vil :)

 

Vi vil gerne tættere på mine svigerforældre så vi har nogen som kan passe Lea, og så hun også kan se sin farmor og farfar mere :). 

 

Men ja jobmarkedet er ikke så godt på Fyn så kan trække i langdrag :S. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne tættere på mine svigerforældre så vi har nogen som kan passe Lea, og så hun også kan se sin farmor og farfar mere :).

Men ja jobmarkedet er ikke så godt på Fyn så kan trække i langdrag :S.

Det kan jeg godt forstå. Jeg håber på, du får drømmejobbet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg håber på, du får drømmejobbet :)

Først og fremmest vil jeg bare være rask :) men ja håber alt lige falder i hak og kan gå hurtigt og huset så ikke er solgt i mellemtiden :) Men ja mange ting som lige skal flaske sig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvordan (og man kan) fjerne mug fra potteplanter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved hvordan (og man kan) fjerne mug fra potteplanter?

Potten,jorden eller selve planten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Potten,jorden eller selve planten?

 

Jorden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg bare potte den om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ville jeg bare potte den om.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih på fredag får vi vores nye spisebord hjem.. Vores gamle er bare trælst, samler mad i samlingerne og er noget dingelt, vi får et plankebord i stedet som vi har sammensat med bordplade et sted fra og ben fra en anden leverandør, så glæder mig til at se resultatet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nabo har brokket sig over vores ukrudt ude foran, ved fortorvet. Så nu gider jeg ikke at luge før om et par uger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nabo har brokket sig over vores ukrudt ude foran, ved fortorvet. Så nu gider jeg ikke at luge før om et par uger :D

Ej seriøst? Altså at de har brokket sig, ikke at du først luger om nogle uger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej seriøst? Altså at de har brokket sig, ikke at du først luger om nogle uger :D

Ja. De har sagt til min mand at sådan kan der da ikke se ud i sådan et kvarter. Vi bor altså i en lille by, i et paracelhus kvarter. Ikke i Hasseris ;) Jovist vi har reeeet meget ukrudt, men min energi går pt til Astrid. Har konen et problem med det, kan hun lette hendes pensions mås over og luge kan hun!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. De har sagt til min mand at sådan kan der da ikke se ud i sådan et kvarter. Vi bor altså i en lille by, i et paracelhus kvarter. Ikke i Hasseris ;) Jovist vi har reeeet meget ukrudt, men min energi går pt til Astrid. Har konen et problem med det, kan hun lette hendes pensions mås over og luge kan hun!

Åh sådan er det også her hvor vi bor <_< der bliver snakket i krogene om naboer der ikke lige fjerner mælkebøtter osv :lol

Jeg var også temmelig upopulær sidste år, da jeg ikke gad fjerne bøgeblade hver dag :rolleyes i år er jeg vidst total opgivet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sådan er det også her hvor vi bor <_< der bliver snakket i krogene om naboer der ikke lige fjerner mælkebøtter osv :lol

Jeg var også temmelig upopulær sidste år, da jeg ikke gad fjerne bøgeblade hver dag :rolleyes i år er jeg vidst total opgivet :D

Ej hvor ville jeg hade at bo sådan et sted. Herude på landet passer vi os selv. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15p6a69.jpg

Min "forhave" pt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sådan er det også her hvor vi bor <_< der bliver snakket i krogene om naboer der ikke lige fjerner mælkebøtter osv :lol

Jeg var også temmelig upopulær sidste år, da jeg ikke gad fjerne bøgeblade hver dag :rolleyes i år er jeg vidst total opgivet :D

Altså vores naboer har den flotteste have. De er begge på efterløn og har tiden til at ordne sådan noget. Vi er naboerne fra helvede med mælkebøtter over det hele - og 3 katte! :lol Men jeg er sku ligeglad. Astrid er min prioritering. Så må haven vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15p6a69.jpg

Min "forhave" pt

Sådan ser min næsten også ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan ser min næsten også ud :D

Herude er det bare almindeligt. Plus det område lige der er inde i vores "skov"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herude er det bare almindeligt. Plus det område lige der er inde i vores "skov"

Jeg er lidt misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt misundelig ;)

Vi lader det vokse vildt og så laver vi hø af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vores naboer har den flotteste have. De er begge på efterløn og har tiden til at ordne sådan noget. Vi er naboerne fra helvede med mælkebøtter over det hele - og 3 katte! :lol Men jeg er sku ligeglad. Astrid er min prioritering. Så må haven vente.

Ja det har vores også! Vi bor lidt i et pensionistkvarter. Men altså, de er temmelig vilde med os, 1) fordi de synes William er så kær og 2) fordi Jon hjælper med sådan småopgaver som: stille uret på komfuret til sommertid, krævle på taget og sætte skorstenshætterne på og andre ting som er altså for vilde for de gamle :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER