Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Det bliver så godt! Vi er så!!! Glade for det vi fik lavet ( kæmpe terrasse i højden samt to store glasdøre ud ( hvor der var vinduer før) taget murermesterbue ned samt ny altan i soveværelse og nyt lækkert skur!

Hvis der kommer en tømrer der hedder Martin må du lige hilse, han er mega cool hahah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, jamen det er jo lige om lidt! Fantastisk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver så godt! Vi er så!!! Glade for det vi fik lavet ( kæmpe terrasse i højden samt to store glasdøre ud ( hvor der var vinduer før) taget murermesterbue ned samt ny altan i soveværelse og nyt lækkert skur!

Hvis der kommer en tømrer der hedder Martin må du lige hilse, han er mega cool hahah

Hvad hedder firmaet? Min kusine skal måske have bygget 1. sal på, og har fåret to temmelig dyre tilbud, så måske de kan gøre det billigere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder firmaet? Min kusine skal måske have bygget 1. sal på, og har fåret to temmelig dyre tilbud, så måske de kan gøre det billigere...

HRJ service :) jeg har ingen andel i firmaet eller noget men synes bare de gjorde et godt stykke arbejde og havde en fornuftig pris :) ( de andre ville have 70.000 mere!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HRJ service :) jeg har ingen andel i firmaet eller noget men synes bare de gjorde et godt stykke arbejde og havde en fornuftig pris :) ( de andre ville have 70.000 mere!!!)

1000 tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så et hus i søndags, men jeg regnede ikke med at vi ville kunne få lov at købe det selvom det var samme pris som andre vi havde fået godkendt, idet at huset har høj varmeregning (olie) og høje ejerudgifter.

Men ja, banken har sagt ja til det, så på søndag skal vi ud og se huset igen med min far.

Jeg er noget rundforvirret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så et hus i søndags, men jeg regnede ikke med at vi ville kunne få lov at købe det selvom det var samme pris som andre vi havde fået godkendt, idet at huset har høj varmeregning (olie) og høje ejerudgifter.

Men ja, banken har sagt ja til det, så på søndag skal vi ud og se huset igen med min far.

Jeg er noget rundforvirret.

Ej hvor spændende. Det var et hus I var ret vilde med? Bliver spændende om dét er huset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende. Det var et hus I var ret vilde med? Bliver spændende om dét er huset :)

Yup er det.

Så er noget skræmmende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at vi kan finde de ekstra 3000 kr i budgettet, som en ny bolig til koste om måneden. Det virkede bare som det helt rigtige sted!

(vi var ude og se på lejebolig i går, med plads til familieforøgelse) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at vi kan finde de ekstra 3000 kr i budgettet, som en ny bolig til koste om måneden. Det virkede bare som det helt rigtige sted!

(vi var ude og se på lejebolig i går, med plads til familieforøgelse) :)

Yay hvor spændende :yay håber det kan lade sig gøre for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay hvor spændende :yay håber det kan lade sig gøre for jer!

 

Tak, men det kunne det desværre ikke. :( Vi fandt ud af, at el ikke var indregnet i det (kæmpe) aconto beløb - hvilket placerede boligen i "never-ever-in-several-years" :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, men det kunne det desværre ikke. :( Vi fandt ud af, at el ikke var indregnet i det (kæmpe) aconto beløb - hvilket placerede boligen i "never-ever-in-several-years" :(

 

Øv, nåede lige at krydse fingre for jer.. Håber snart i finder noget der kan bruges :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) vi har faktisk allerede præsteret at slå det ud af hovedet og kigge videre. Ret utroligt, jeg troede det ville have taget længere tid - men så var det nok ikke så fantastisk alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige mand sprang lidt af en bombe igår. Han vil spørge vores bank om vi må købe et hus i byen vi bor i der ryger på tvangsauktion og så lege vores eget ud. Jeg håber vi må for så får vi mere plads og et et-plans hus. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at købe en sous vide til Søren i fødselsdagsgave :chin:

Nogen der har sådan en? Nogen input? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Susanne said:

Jeg overvejer at købe en sous vide til Søren i fødselsdagsgave :chin:

Nogen der har sådan en? Nogen input? 

 

Vi har sådan en.

Min mand er meget glad for den. Jeg er nok mere til at kødet bliver lavet traditionelt. Jeg kan ikke smage den store forskel, min mand synes dog der er stor forskel på kødet og det bliver bedre i en sous vide.

Hvis du køber den så husk der også skal en maskine til at forsegle poserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Mor-i-Bayern said:

 

Vi har sådan en.

Min mand er meget glad for den. Jeg er nok mere til at kødet bliver lavet traditionelt. Jeg kan ikke smage den store forskel, min mand synes dog der er stor forskel på kødet og det bliver bedre i en sous vide.

Hvis du køber den så husk der også skal en maskine til at forsegle poserne.

Det er et tilbud med sous vide og vakumpakker ;)

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er  en fesen gave, når han ikke decideret har nævnt det som et ønske. Ved bare ikke hvad jeg ellers skal finde på... Og det er altså på lørdag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, Susanne said:

Det er et tilbud med sous vide og vakumpakker ;)

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er  en fesen gave, når han ikke decideret har nævnt det som et ønske. Ved bare ikke hvad jeg ellers skal finde på... Og det er altså på lørdag :whistling

Do it!  S bliver ellevild, når/hvis jeg køber det til ham - er det på Coop? Kiggede nemlig på begge del til julegave til Svend den anden dag :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Fru SP said:

Do it!  S bliver ellevild, når/hvis jeg køber det til ham - er det på Coop? Kiggede nemlig på begge del til julegave til Svend den anden dag :lol 

Ja, det er et medlemstilbud på Coop.dk ;) Begge dele til omkring 1.000 kr.  

Her https://m-shopping.coop.dk/vare/steba-sous-vide-tilbereder-med-caso-vakuumpakker-6-liters-beholder-og-10-stk-vakuumposer/5700382054121

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der tilfældigvis nogen herinde der skal i IKEA Taastrup i uge 42, som evt kan lokkes til at købe en ting for mig? De har et sofabord på tilbud (fylder ikke ret meget) på tilbud, men jeg kan ikke nå derover før tidligst 1. november, hvor tilbuddet er udløbet. :( Betaler selvfølgelig på forhånd og giver gerne et par flasker rødvin som tak for hjælpen.

 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70282794/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kommet Velux i skråvæggen og den grimme antenne er kommet ned :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 14/10/2016 at 7:58 PM, Susanne said:

Så er der kommet Velux i skråvæggen og den grimme antenne er kommet ned :yay

Det er simpelthen så godt I kom i gang med det værelse. Jeg vil se det en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fister said:

Det er simpelthen så godt I kom i gang med det værelse. Jeg vil se det en dag :)

Jeg er også SÅ spændt og glad! 

De "indvendige" ;) håndværkere er kommet her til morgen og de er bare så søde. 

Selvfølgelig skal du se det, ligeså vel som jeg skal se dit drømmehus :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se billeder af det. Ja deres håndværkere er nemlig vildt søde. Tømrer Martin var min ynglings :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, blomst27 said:

Glæder mig til at se billeder af det. Ja deres håndværkere er nemlig vildt søde. Tømrer Martin var min ynglings :) 

Han har også snakket om dig og prinsesse Cecilia i dag ;)

 

Søren og jeg har arbejdet hjemme i dag, da vi vidste der skulle træffes nogen beslutninger ifm. opstart, når de fik kigget hvad der lå under gulvet etc. 

Og spontan beslutning blev, at de hiver det eksisterende gulv op, da den ekstra isolering nedenunder ikke længere vil være nødvendig, når værelset bliver isoleret og så får vi de 10 cm ekstra i højden og den er tiltrængt! :o

Samtidig har de hevet noget tyk isolering af væggene, som også bliver overflødig og pludselig ser værelset MEGET større ud! :yay

 

Åh, det er så spændende og jeg tror virkelig det bliver godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER