Susanne

Hus, Have og hjem-smalltalk

1,073 indlæg i dette emne

Så er det imorgen projekt nedrivning af køkkenet starter. Må hellere se om jeg ikke kan få pakket de sidste småting ned i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal I se vores lækre køkken :p Ej faktisk kan man allerede nu se hvor meget lys det giver at få overskabene ned ud mod alrummet ;)

ePkKULL.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne nøglen til huset, så vi skal derud i dag og vise Maja huset, måle køkken op osv :yay :yay :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser super fint ud :yay :yay Glæder mig til at se det færdige resultat :yay

Ja, nu er det på vej ned. Forhåbentlig på lørdag begynder det nye at komme op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal I se vores lækre køkken :p Ej faktisk kan man allerede nu se hvor meget lys det giver at få overskabene ned ud mod alrummet ;)ePkKULL.jpg

Det skal være skidt før det skal være godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået lov til at låne nøglen til huset, så vi skal derud i dag og vise Maja huset, måle køkken op osv :yay :yay :yay

Tillykke :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii. Nu begynder køkkenet at tage form :yay Alle elementer står. Bordpladen er på plads. Alle hårdehvidevarer står snart på deres plads og så skal alle skuffer og skabe sættes i og bagbeklædning :glad Glæder mig til vi forhåbentlig er hel færdig imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det begynder da så småt at ligne et køkken :)

BiGPBb8.jpg

Vi kan ikke helt finde ud af, om det er højglans modellen vi har fået. Det virker meget glat. Men nu må vi se når alt plast kommer af. (Vi har ikke bestilt højglans, davi ikke havde pengene til det, og regningen var korrekt i forhold til tilbud ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået tilbud på noget havearbejde, der skulle udmunde i en køkkenhave... 21.500 kr. ?! :blink :prik

 

Nu har Søren sagt ja til, at vi selv bruger påsken på at gøre noget. Det bliver jo godt vejr og så kan vi have en ferie herhjemme - vi farer satme altid land og rige rundt! <_<

 

Så vi skal grave blomsterløg og planter op, fjerne fliser, fræse og blande ny jord i og lægge en ring af fliser igen - enten de gamle i renset udgave eller noget nye. Og jeg glæder mig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået tilbud på noget havearbejde, der skulle udmunde i en køkkenhave... 21.500 kr. ?! :blink :prik

Nu har Søren sagt ja til, at vi selv bruger påsken på at gøre noget. Det bliver jo godt vejr og så kan vi have en ferie herhjemme - vi farer satme altid land og rige rundt! <_<

Så vi skal grave blomsterløg og planter op, fjerne fliser, fræse og blande ny jord i og lægge en ring af fliser igen - enten de gamle i renset udgave eller noget nye. Og jeg glæder mig! :yay

Wow! Det er vildt så dyrt det kan være!

Men det lyder hyggeligt med ferie i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået tilbud på noget havearbejde, der skulle udmunde i en køkkenhave... 21.500 kr. ?! :blink :prik

Nu har Søren sagt ja til, at vi selv bruger påsken på at gøre noget. Det bliver jo godt vejr og så kan vi have en ferie herhjemme - vi farer satme altid land og rige rundt! <_<

Så vi skal grave blomsterløg og planter op, fjerne fliser, fræse og blande ny jord i og lægge en ring af fliser igen - enten de gamle i renset udgave eller noget nye. Og jeg glæder mig! :yay

Glæder mig til at hører mere om jeres projekt. Det er vildt at det skal være så dyrt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita er der snart billeder af et færdigt køkken? Er nyyyyyyysgerig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et bud på lejligheden 150.000 under pris :prik men hey det er første bud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anita er der snart billeder af et færdigt køkken? Er nyyyyyyysgerig ;)

Skal nok se om jeg ikke kan få lagt billederne over på computeren her i påskeferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et bud på lejligheden 150.000 under pris :prik men hey det er første bud!!!

Spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde møde med køkkenfirmaet i går, vi har valgt køkken igennem husfirmaet, så vi blev noget overrasket over sælger i går fortalte at de fronter vi havde valgt er udgået pr 1/1. Vi fik dog sælger til at tjekke op på det, og han mente at vi godt kan få de fronter som vi gerne vil have, så det krydser vi fingre for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et bud på lejligheden 150.000 under pris :prik men hey det er første bud!!!

Fedt i har fået et bud :)

Træls at det er så langt under, håber i kan nå til enighed om en pris :)

Selvom jeg personligt ikke syntes at i skal flytte herfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et bud på lejligheden 150.000 under pris :prik men hey det er første bud!!!

Tænker også, at man næsten ikke kan komme udenom et nedslag, men 150.000 er ret meget. Hvor meget er den til salg til? Har I sænket prisen løbende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snart en færdig kvist på Ediths værelse :yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået et bud på lejligheden 150.000 under pris :prik men hey det er første bud!!!

Vores blev jo solgt til 145.000 under prisen <_<

Der er nogle der byder lavt. Køber bød her 200.000 under pris til at starte med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder af køkkenet. Undskyld, men vi er mestre i at rode :oops

 

Før:

11tts13.jpg

5zk480.jpg

10y1fsn.jpg

 

Efter:

svhvkp.jpg

s25npu.jpg

2yxqavl.jpg

 

Som I nok kan se mangler vi lige et par småting såsom listen over ovnen, fodlister og noget på væggene. Men vi synes selv det er blevet et skønt rum :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder af køkkenet. Undskyld, men vi er mestre i at rode :oops

 

Før:

11tts13.jpg

5zk480.jpg

10y1fsn.jpg

 

Efter:

svhvkp.jpg

s25npu.jpg

2yxqavl.jpg

 

Som I nok kan se mangler vi lige et par småting såsom listen over ovnen, fodlister og noget på væggene. Men vi synes selv det er blevet et skønt rum :glad

Det ser super god ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint Anita :super det er da blevet VILDT godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må I komme med et godt modbud :) Men tillykke med buddet :)

Som køber har vi konsekvent budt ihvertfald 100.000 under pris, fordi de har haft liggertider på over et år osv. Så når den har været til salg længe, så ville jeg gøre præcis det samme som køber :) Hvor meget er den sat ned i pris igennem tiden?

Vi startede på 1,225 og er nu på 1,195 - vi har overhovedet ikke travlt med at sælge og smertegrænsen er 1,150 - Anders slog 10.000 af som modsvar så nu må vi se om vi kan nå hinanden på et tidspunkt. Vi vil jo sælge dyrest muligt og de købe billigst muligt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser super god ud

 

 

Hvor er det blevet flot, Anita :lol :lol :lol

 

 

Hvor fint Anita :super det er da blevet VILDT godt!

Tak :) Vi er selv rigtig glade for det. Nu skal vi bare lige blive enige om, hvad der skal på væggene. Tror Piet Hein billederne rykker fra kontoret og ind i køkkenet. De er nemlig rigtig fine. Og så tror jeg, at jeg får lov til at par gallerihylder over radiatoren (kan bare ikke finde ud af, om de skal være hvide eller sorte og om rammerne skal være sorte eller farvet :chin:) . Så mangler vi bare noget til den store væg. Nogen gode forslag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER