TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Puha hvor har jeg ondt i maven i dag..,

Torben er oppe for at aflevere elin i bhv efter 4 ugers sommerferie... Og hun har bare grædt flere gange her til morgen fordi hun ik har lyst... Så er det altså at det føles som overgreb, når man går hjemme...

Men jeg ved jo at det er det bedste at gøre nu, mens Torben har barsel, så bliver det forhåbentligt nemmere når jeg står med det selv i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha hvor har jeg ondt i maven i dag..,

Torben er oppe for at aflevere elin i bhv efter 4 ugers sommerferie... Og hun har bare grædt flere gange her til morgen fordi hun ik har lyst... Så er det altså at det føles som overgreb, når man går hjemme...

Men jeg ved jo at det er det bedste at gøre nu, mens Torben har barsel, så bliver det forhåbentligt nemmere når jeg står med det selv i næste uge...

Åh der er bare hårdt! Jeg håber det kommer til at gå ok med Elin :kram2

Her har Lucas også været ked af det i morges over at skulle i bhv, og da vi kom derhen fik han helt tårer i øjnene allerede da vi satte cyklen. Jeg endte med at gå fra en bundulykkelig lille mus, og jeg har så ondt i maven over det her bhv crap :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor har jeg ondt i maven i dag..,

Torben er oppe for at aflevere elin i bhv efter 4 ugers sommerferie... Og hun har bare grædt flere gange her til morgen fordi hun ik har lyst... Så er det altså at det føles som overgreb, når man går hjemme...

Men jeg ved jo at det er det bedste at gøre nu, mens Torben har barsel, så bliver det forhåbentligt nemmere når jeg står med det selv i næste uge...

  

Åh der er bare hårdt! Jeg håber det kommer til at gå ok med Elin :kram2

Her har Lucas også været ked af det i morges over at skulle i bhv, og da vi kom derhen fik han helt tårer i øjnene allerede da vi satte cyklen. Jeg endte med at gå fra en bundulykkelig lille mus, og jeg har så ondt i maven over det her bhv crap :boo

:kram til jer begge

C.E. har første dag i børnehaven i dag og heldigvis glædede hun sig bare helt vildt og løb rundt og råbte "jeg skal i børnehave" med det største smil på. Hun er bare så klar til at der skal ske noget nyt og talte rigtig meget om at hun skulle op og køre mooncars.

Jeg håber sådan at hun falder til og ikke reagere for stærkt på det. Det væreste bliver jo nok når det virkelig går op for hende at hun ikke skal passes hos farmor (dagpleje) længere. Men vi har sagt, at hun gerne må komme på weekend hos farmor og farfar, så det ikke føles så slemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at Elin får en ok dag, selvom det er hårdt og svært at få startet op på BH igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh der er bare hårdt! Jeg håber det kommer til at gå ok med Elin :kram2

Her har Lucas også været ked af det i morges over at skulle i bhv, og da vi kom derhen fik han helt tårer i øjnene allerede da vi satte cyklen. Jeg endte med at gå fra en bundulykkelig lille mus, og jeg har så ondt i maven over det her bhv crap :boo

Ja du ved lige præcis hvad jeg snakker om - og er måske endda også hårdere ramt...

Det er sindssygt hårdt og jeg havde det skidt overfor Torben fordi han stod med lorten... Han brød også,sammen da han kom hjem fordi hun var løbet væk fra retningen af bhv da hun kom ud af bilen... Og havde knuet sig ind han da han sku afsted... Og bare grædt som pisket ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer begge

C.E. har første dag i børnehaven i dag og heldigvis glædede hun sig bare helt vildt og løb rundt og råbte "jeg skal i børnehave" med det største smil på. Hun er bare så klar til at der skal ske noget nyt og talte rigtig meget om at hun skulle op og køre mooncars.

Jeg håber sådan at hun falder til og ikke reagere for stærkt på det. Det væreste bliver jo nok når det virkelig går op for hende at hun ikke skal passes hos farmor (dagpleje) længere. Men vi har sagt, at hun gerne må komme på weekend hos farmor og farfar, så det ikke føles så slemt.

Tak for kram - :kram2 jeg håber at Elin på et tidspunkt vil få det på samme måde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at Elin får en ok dag, selvom det er hårdt og svært at få startet op på BH igen :kiss

Tak søde Sara :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :-( måtte afleveret skrigende tumling som bare rakte ud efter mor og græd at han ville op til mor :boo :boo

Det er bare ikke sjovt at starte efter 5 ugers ferie. Han er træt fordi han skal så tidligt op - selvom vi har holdt hans rytme - og de første 20 min sad han bare og hang halvsovende på mig og græd hvis jeg tilbød ham morgenmad :boo

Håber det bare lige er den første dag eller 2...

Her har far haft afleveringstjansen de første tre uger efter ferie (i håb om, at junior bedre kunne slippe far end mor), men han er SÅ ked af det hver morgen ved aflevering. Argh, hvor det skærer i hjertet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe krammer til alle jer med dårlige afleveringer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok hårdt over hele linjen herinde :( Kram til jer allesammen og jeres puslinger :kram2 Jeg håber at de lige om lidt synes at det er ligeså fedt som de plejer at synes!

Jeg græd selv lidt da J startede arbejde efter ferien - sommerferien vil man bare ikke give slip på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder der hårdt med alle de dårlig afleveringer. Kæmpe kram til jer alle :kram

Nu glæder jeg mig endnu mindre til vores ferie slutter om en uge. Håber dog Noah stadig er glad for hans vuggestue når vi når til mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til Tina (og Torben), Sofie og JustMe :kram :kram :kram ferie afslutning er :numse :(

Men jeg håbet de alle får en succes fuld dag så det imorgen er knap så slemt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til Tina (og Torben), Sofie og JustMe :kram :kram :kram ferie afslutning er :numse :(

Men jeg håbet de alle får en succes fuld dag så det imorgen er knap så slemt!!

Tak maja :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak maja :kram2

Hvordan er det gået i løbet af dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger.

DP fortalte at det var gået hurtigt over, og at Aron havde været glad hele dagen. Lige til at starte med havde han været stille, og sad og nuldrede tiger, men så rejste han sig selv op og lagde tiger, og gik ind i legen.

Men da jeg kom og han så mig, så fik jeg en kæmpe krammer, og han kiggede mig dybt i øjnene og sagde 'Gerne med dig, mor' :kuller Og DET skulle han jo selvfølgelig også.

Det var godt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har lært at sige sit navn :biglove

'ia' siger hun. Men det er da en start. Der kommer ugentligt nye ord til nu, så det er bare skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har seriøst den største klumpedumpe til søn <_< 

Der går ikke en dag, uden at han falder over sig selv.

 

I dag var det med hovedet først ind i bordkanten og ned på gulvet...

Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas har heldigvis haft en ok dag. Han holder sig stadig helt henne ved de voksne, og han synes tydeligvis ikk det er en fryd at gå i børnehave, men så længe han ikk er ked af det, og der er bare en lille fremgang, så er det vel ok..

I morgen skal jeg i skole, så der skal han afleveres allerede kl 8. Det er jeg spændt på :unsure Jeg skal så til jm 14.10, og jeg er virkelig i tvivl om jeg skal hente ham kvart i 2, og tage ham med til jm, eller om jeg skal vente med at hente ham til jeg er færdig - så bliver kl nok 15, og det synes jeg godt nok er lidt en lang dag for ham, hvis ikk det går så godt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok hårdt over hele linjen herinde :( Kram til jer allesammen og jeres puslinger :kram2 Jeg håber at de lige om lidt synes at det er ligeså fedt som de plejer at synes!

Jeg græd selv lidt da J startede arbejde efter ferien - sommerferien vil man bare ikke give slip på!

Yup... Lige i dag er tanken om at lade junior slippe for institution virkeligt present... Han lader sq bare ikke til at være særlig skabt til det :(

Men jeg kan simpelthen ikke se mig selv gå hjemme - og jeg tjener relativt mange penge, som vi ville have svært ved at undvære... Mit pt bedste bud er at komme til at tjene nok til, at min mand kan gå ned i tid - men nu er der lige en barsel først... Tænk hvis man kunne overskue tanken om at have junior hjemme imens, men jeg kan slet ikke se mig ud af tanken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har lært at sige sit navn :biglove

'ia' siger hun. Men det er da en start. Der kommer ugentligt nye ord til nu, så det er bare skønt!

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yup... Lige i dag er tanken om at lade junior slippe for institution virkeligt present... Han lader sq bare ikke til at være særlig skabt til det :(

Men jeg kan simpelthen ikke se mig selv gå hjemme - og jeg tjener relativt mange penge, som vi ville have svært ved at undvære... Mit pt bedste bud er at komme til at tjene nok til, at min mand kan gå ned i tid - men nu er der lige en barsel først... Tænk hvis man kunne overskue tanken om at have junior hjemme imens, men jeg kan slet ikke se mig ud af tanken...

Jeg har præcis de samme tanker! Det der institutionsliv er bare ikk noget for Lucas, og sådan har det nærmest altid været. Jo der har været gode perioder i vs, men hver gang han har været syg eller holdt ferie er vi blevet slået tilbage. Jeg ville nogen gange ønske at det var en mulighed for mig at have ham hjemme, men så får jeg aldrig gjort min uddannelse færdig.. og under barsel ville jeg også bare gerne have ham hjemme, men så kan jeg hverken gå i mødregruppe, til babysvømning eller andet i den dur, og det vil jeg jo også rigtig gerne.. men jeg glæder mig bare over snarlig barsel, så må han få korte dage i bhv, og mange fridage. Så håber jeg han kan finde ud af det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo overveje at spørge børnehaven imorgen om du må ringe der kl 13-30 og høre hvordan det går? Så du ikke behøver tage beslutningen på forhånd?

Hvis du så ud fra beskrivelsen kan mærke at du skal hente ham, så gør du det, men modsat ved at ringe, giver du mulighed for at han kan prøve en hel dag?

Det har jeg også overvejet, og overvejer det stadig. Men på den anden side har Lucas bare bedst af at blive forberedt på hvad der skal ske, så jeg vil rigtig gerne enten kunne fortælle ham at jeg henter ham når han har hvilet (det gør de fra halv 1 til halv 2), eller at jeg henter ham når han har spist eftermiddagsmad og leget lidt.. Hmm. Må lige overveje det til i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har lært at sige sit navn :biglove

'ia' siger hun. Men det er da en start. Der kommer ugentligt nye ord til nu, så det er bare skønt!

Hvor er det dejligt at der begynder at ske noget mere med sproget nu :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas har heldigvis haft en ok dag. Han holder sig stadig helt henne ved de voksne, og han synes tydeligvis ikk det er en fryd at gå i børnehave, men så længe han ikk er ked af det, og der er bare en lille fremgang, så er det vel ok..

I morgen skal jeg i skole, så der skal han afleveres allerede kl 8. Det er jeg spændt på :unsure Jeg skal så til jm 14.10, og jeg er virkelig i tvivl om jeg skal hente ham kvart i 2, og tage ham med til jm, eller om jeg skal vente med at hente ham til jeg er færdig - så bliver kl nok 15, og det synes jeg godt nok er lidt en lang dag for ham, hvis ikk det går så godt :unsure

Han sover ikke mere? Så ville jeg bestemt hente ham og tage en iPad med høretelefoner med til JM. Når han ikke er den store fan af bh endnu, tænker jeg det er godt givet ud at kunne give kortere dage :)

Gruer sådan for når Silke Elia skal starte. Der er hårdt for de sensitive pus :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at der begynder at ske noget mere med sproget nu :) :loveshower

Ja det er så befriende og hun er så stolt hver gang hun lærer et nyt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.