TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Puh, 1 skøn juleaften og 3 gode julefrokoster. Og NU er det tydeligt, at vi ikke orker mere. Valdemar er HELT utrøstelig og vrider sig og skriger og græder og vil INGENTING :( Stakkels opkørte mus. Gudskelov skal vi NADA resten af juleferien!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, junior vil IKKE have vanter eller deslige på i barnevognen... Så kommer det sq til at ligge lidt tungt med de vanlige lure i vognen i den her kulde... <_<

Hvad med de der luffer som man binder med en snor omkring håndleddet? Dem burde han ikke kunne få af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes virkelig Noah er vokset i ferien! Både i højde men bestemt også i væremåde.

Lørdag var vi i shoppingcenter med resten af Danmark. Han ville ikke sidde i klapvogn, men ned og gå. Allerhelst uden at holde nogen i hånden. For en måned siden kunne han kun lige tage et enkelt skridt uden at blive holdt i hånden.

I dag har han bare været så dygtig til at lege, og især til at kaste med bolde. Og så har vi leget puste-leg. Han lyder som et helt lokomotiv der bare puster derudaf :biglove

Er bare stolt af min lille trold :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes virkelig Noah er vokset i ferien! Både i højde men bestemt også i væremåde.

Lørdag var vi i shoppingcenter med resten af Danmark. Han ville ikke sidde i klapvogn, men ned og gå. Allerhelst uden at holde nogen i hånden. For en måned siden kunne han kun lige tage et enkelt skridt uden at blive holdt i hånden.

I dag har han bare været så dygtig til at lege, og især til at kaste med bolde. Og så har vi leget puste-leg. Han lyder som et helt lokomotiv der bare puster derudaf :biglove

Er bare stolt af min lille trold :kuller

Med rette ;) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med rette ;) :biglove

Tak :kram2

Er også helt solgt når han går og spiller fodbold :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan er pullert med pyller på - :rolleyes

Det er dæleme til at få grå hår af snart... Tror det er tigerspring, for han er ikke syg og har ikke tænder på vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med de der luffer som man binder med en snor omkring håndleddet? Dem burde han ikke kunne få af.

Jeg har faktisk en fleecedragt, hvor jeg kan bukke den om hænderne på ham - problemet er, at ham bliver aldeles rasende (= ingen lur). Jeg tror nok, at det skyldes, at han plejer at ligge og nulre sin sovebamse, og det føles jo ikke rigtigt med noget på hænderne...

Men tak for forslag - det kan blive relevant til udendørs leg, hvor han heller ikke er stor fan af lufferne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk en fleecedragt, hvor jeg kan bukke den om hænderne på ham - problemet er, at ham bliver aldeles rasende (= ingen lur). Jeg tror nok, at det skyldes, at han plejer at ligge og nulre sin sovebamse, og det føles jo ikke rigtigt med noget på hænderne...

Men tak for forslag - det kan blive relevant til udendørs leg, hvor han heller ikke er stor fan af lufferne...

Hvad hvis du venter med at give ham vanter på til han er faldet i søvn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hvis du venter med at give ham vanter på til han er faldet i søvn? :)

Den har vi planer om at forsøge - eller måske bare at gå ud og lave ombukket - så må vi se, om han sover ordenligt - han nulrer nemlig også Doodoo (bamsen) undervejs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min lille tumling er ramt af mund, hånd og fodsyge.. Han er ret hårdt ramt, og kan knap gå på fødderne.. Rundt om munden og ned af hagener et stort sår..g så har han udslæt overalt på kroppen.. Han har feber, ondt i hals og bare en rigtig skidtmads.. Stakkel...

Og så røg vi til lægen i dag.. Nøj hvor er han ramt... Hans hæl og tæer er mørkerøde/lilla, han har udslæt og blærer maaaange steder... Han har så ondt at han knap kan gå på fødderne..

Det var et af de værste tilfælde min læge havde set.. Heldigvis mente han at det toppede disse dage, så der skulle gerne være bedring i løbet af ugen..

Endnu en ferie har stået i sygdommes tegn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så røg vi til lægen i dag.. Nøj hvor er han ramt... Hans hæl og tæer er mørkerøde/lilla, han har udslæt og blærer maaaange steder... Han har så ondt at han knap kan gå på fødderne..

Det var et af de værste tilfælde min læge havde set.. Heldigvis mente han at det toppede disse dage, så der skulle gerne være bedring i løbet af ugen..

Endnu en ferie har stået i sygdommes tegn...

:kram Rigtig god bedring med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Rigtig god bedring med ham :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strikket en halsedisse til William her i juleferies og prøvede den så på ham her til morgen. Det kom følgende billede ud af, som er så fint så jeg blev nød til at vise jer det :)

3iHPAZo.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har strikket en halsedisse til William her i juleferies og prøvede den så på ham her til morgen. Det kom følgende billede ud af, som er så fint så jeg blev nød til at vise jer det :)

3iHPAZo.jpg

Nuhr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast :(

:ditto Både hos Storm og mig.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til syge tumlinger og deres mødre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius plejer at være sindsyg nem at putte. Men i hår aftes var han helt ulykkelig. Så han blev puttet i vores seng og faldt hurtig i søvn. Han trængte åbenbart til lidt tryghed for han sover endnu :o Og selvfølgelig skal han bare have det, for han er normalt så god til at falde i søvn selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så røg vi til lægen i dag.. Nøj hvor er han ramt... Hans hæl og tæer er mørkerøde/lilla, han har udslæt og blærer maaaange steder... Han har så ondt at han knap kan gå på fødderne..

Det var et af de værste tilfælde min læge havde set.. Heldigvis mente han at det toppede disse dage, så der skulle gerne være bedring i løbet af ugen..

Endnu en ferie har stået i sygdommes tegn...

Åh hvor er det bare synd for ham!! :( Rigtig god bedring med ham :kram2

  

Jeg har strikket en halsedisse til William her i juleferies og prøvede den så på ham her til morgen. Det kom følgende billede ud af, som er så fint så jeg blev nød til at vise jer det :)3iHPAZo.jpg

Dejligt billede! :biglove Hvor bliver han stor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God nytår alle tumlingemødre :loveshower

Håber 2015 bringer mere søvn, mindre sygdom og en masse små søskende til jer der ønsker det :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er frisk igen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God nytår alle tumlingemødre :loveshower

Håber 2015 bringer mere søvn, mindre sygdom og en masse små søskende til jer der ønsker det :biglove

Godt nytår mille!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er frisk igen! :yay

Godt timet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ha Simon bryder sig slet ikke om lyden af fyrværkeri, så han putter i vores seng sammen med Jacob. Han var så træt den lille stakkel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg glad for at jeg ikke er den eneste med en tumling der er bange for fyrværkeri... Clara vil kun være indenfor at være eller vil være sammen med mig, meget tæt på som muligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.