TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Mor til en 2 årig i morgen! Hvor dælen er tiden blevet af?

Han kan bare så mange ting nu og man blir så stolt af ham.

Tillykke med Lasse imprgen!!! :loveshower ja tiden flyver bare afsted, det er slet ikke til at forstå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Camille er begyndt at bide!!

I dag ville hun have min mor skulle gå fra stuen, da min mor siger nej, går Camille over til hende tager fat i hendes arm og siger "mormor gå køkken".. Min mor siger nej også hugger Camille bare tænderne i så der kom et mærke :o

Min mor fik flashback til mig, for jeg var bide-barn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er begyndt at bide!!

I dag ville hun have min mor skulle gå fra stuen, da min mor siger nej, går Camille over til hende tager fat i hendes arm og siger "mormor gå køkken".. Min mor siger nej også hugger Camille bare tænderne i så der kom et mærke :o

Min mor fik flashback til mig, for jeg var bide-barn..

:kram der er ikke noget der hedder "bide børn" langt de fleste børn prøver bid af i større eller mindre grad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram der er ikke noget der hedder "bide børn" langt de fleste børn prøver bid af i større eller mindre grad.

'Jep og det handler om at aflede den adfærd til noget positivt istedet. :)

Og :kram2 til dig Myliona!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg.. Blev bare chokeret over hun i den grad gjorde det for at "straffe" min mor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg.. Blev bare chokeret over hun i den grad gjorde det for at "straffe" min mor..

Evt læs min tråd "slår igen og igen".

Samme princip, men en masse gode råd til at få det til at stoppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg.. Blev bare chokeret over hun i den grad gjorde det for at "straffe" min mor..

Kunne det ikke tænkes, at det mere var afmagt end straf? :kram2 Altså at det ikke betød "Så kan du fanme lære det, mormor", men snarere "Argh, jeg har prøvet ALT for at få dig til at forstå, så nu prøver jeg noget helt vildt!" :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja vågnede kl 5.30 i dag efter at være faldet sent i søvn og en dum nat :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødseladagen, Lasse :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse Ria :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Lasse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er cyklet ned i byen på en stor legeplads og William hygger nu rundt - en søndag formiddag lige efter min smag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige sendt Ronja og Jonas på stranden med skovle, spande, net og badetøj for at mødes med farmor, fætre og kusiner. Badetøj er måske lidt for koldt men nu har de det med :)

Jeg blev hjemme for det har været en dum nat og føler mig ikke helt på toppen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at Dicte ikke sover formiddagslur i DP, og kun sover maks. 1,5 time til middag, lige meget hvad vi prøver... Men når hun er herhjemme sover hun altid formiddagslur (mellem 30-60 min) og sover 1,5-2 timer til middag.. Og er så i et MEGET bedre humør om aftenen, end hun er efter en DP-dag! Både vi og DP er ret frustrede over det. Hvis så bare det var fordi hun ikke havde brug for mere søvn, var det jo helt fint! Men hun bliver simpelthen så pylret af at sove så lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg var vågne en ret stor del af natten ml. kl. 03 og 05.

Hun klagede over ondt i maven. Fik skiftet ble 2 gange, men bare en smule tis. Så efter mere end 2 timer efter hun var vågnet første gang, rejste jeg hende op i sengen og så kunne jeg HØRE hun tissede i bleen :o :blink

Ny ble igen, den var tung som de tungeste morgenbleer og så fik vi endelig lov til at sove. Hun vågnede kl. 07.40 og har sovet 1 time i bilen på vej til færgen kl. 11.15-12.15. Jeg er godt nok spændt på hvordan resten af dagen vil gå og jeg gad virkelig godt vide hvad det i nat gik ud på! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen Lasse basse!!  :balloon  :balloon 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at Dicte ikke sover formiddagslur i DP, og kun sover maks. 1,5 time til middag, lige meget hvad vi prøver... Men når hun er herhjemme sover hun altid formiddagslur (mellem 30-60 min) og sover 1,5-2 timer til middag.. Og er så i et MEGET bedre humør om aftenen, end hun er efter en DP-dag! Både vi og DP er ret frustrede over det. Hvis så bare det var fordi hun ikke havde brug for mere søvn, var det jo helt fint! Men hun bliver simpelthen så pylret af at sove så lidt!

Mie sover korte lure i DP - vel max 2 timer, men herhjemme sover hun omkring 3 timer - lige nu er hun på 3 timer og 15 min. Så hendes søvn behov er større i weekenden. Jeg tror også at der er ro Herhjemme, der er ikke andre børn der rører på sig, snakker, græder, grøffer, klynker, møffer osv. I nærheden. Ingen døre der går, ingen skolebørn der cykler/går forbi osv.

Desuden tror jeg heller ikke hun vil gå glip af noget!

Men når det så er sagt så har Mie ikke behov for mere i hverdagene, hun sover bare ud i weekenden.

Omvendt spiser hun masser i DP og som en fugl herhjemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.