TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Anna og jeg var vågne en ret stor del af natten ml. kl. 03 og 05.

Hun klagede over ondt i maven. Fik skiftet ble 2 gange, men bare en smule tis. Så efter mere end 2 timer efter hun var vågnet første gang, rejste jeg hende op i sengen og så kunne jeg HØRE hun tissede i bleen :o :blink

Ny ble igen, den var tung som de tungeste morgenbleer og så fik vi endelig lov til at sove. Hun vågnede kl. 07.40 og har sovet 1 time i bilen på vej til færgen kl. 11.15-12.15. Jeg er godt nok spændt på hvordan resten af dagen vil gå og jeg gad virkelig godt vide hvad det i nat gik ud på! :unsure

Kan det være blærebetændelse?

Lyder bestemt ikke rart for nogle af jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår simpelthen ikke, at Dicte ikke sover formiddagslur i DP, og kun sover maks. 1,5 time til middag, lige meget hvad vi prøver... Men når hun er herhjemme sover hun altid formiddagslur (mellem 30-60 min) og sover 1,5-2 timer til middag.. Og er så i et MEGET bedre humør om aftenen, end hun er efter en DP-dag! Både vi og DP er ret frustrede over det. Hvis så bare det var fordi hun ikke havde brug for mere søvn, var det jo helt fint! Men hun bliver simpelthen så pylret af at sove så lidt!

Sådan er det også som regel her. Her er grunden ofte en blanding af for mange indtryk/ikke at kunne finde ro/vågner for tidligt pga det og larm fra fx fugle/andre børn/forældre osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Lasse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er Marius mor syg. Far må ingenting. Han må hverken skifte strømper, køre med klapvogn osv osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er Marius mor syg. Far må ingenting. Han må hverken skifte strømper, køre med klapvogn osv osv...

:kram2 :kram

Herhjemme er det omvendt. Ida er mega far syg. Jeg har hele dagen fået at vide at jeg skal gå af hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er Marius mor syg. Far må ingenting. Han må hverken skifte strømper, køre med klapvogn osv osv...

  

:kram2 :kram

Herhjemme er det omvendt. Ida er mega far syg. Jeg har hele dagen fået at vide at jeg skal gå af hende.

:kram :kram til jer begge to! Det er bare ikke sjovt om det så er det ene eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie øver så meget på sproget lige nu.... Det er skægt :P

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor får vi mange grin af Lises hyppige snak om tissemænd og tissekoner! :lol "Far har en tissemand!... Mor har en tissekone!... Lise har OGSÅ en tissekone!", og sådan kan hun ellers blive ved :D

Hvis hun ser en af os nøgen, peger hun begejstret ned mellem vores ben og nærmest råber "SE, mors/fars tissekone/-mand!!" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie øver så meget på sproget lige nu.... Det er skægt :P

 

Nåhh hvor er han sød.. især når han siger skildpadde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor får vi mange grin af Lises hyppige snak om tissemænd og tissekoner! :lol "Far har en tissemand!... Mor har en tissekone!... Lise har OGSÅ en tissekone!", og sådan kan hun ellers blive ved :D

Hvis hun ser en af os nøgen, peger hun begejstret ned mellem vores ben og nærmest råber "SE, mors/fars tissekone/-mand!!" :D

Ha ha... Herhjemme hedder det "far har en tissemand. Mor har en numse" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det Claras fødselsdag... Tænk at nu er det 2 år siden at hun kom til verden. Dagen gik med hygge sammen med Onkel Jannick, storesøster, far og mor. Men det eneste hun hellere vil, er, Jannick, Jannick kaldt hun på hele tiden, han er sjovere end mor og far...

Clara var til sin 2 års undersøgelse i torsdags. Hun vejer 15.6 kg og er 95 cm høj....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det Claras fødselsdag... Tænk at nu er det 2 år siden at hun kom til verden. Dagen gik med hygge sammen med Onkel Jannick, storesøster, far og mor. Men det eneste hun hellere vil, er, Jannick, Jannick kaldt hun på hele tiden, han er sjovere end mor og far...

Clara var til sin 2 års undersøgelse i torsdags. Hun vejer 15.6 kg og er 95 cm høj....

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det Claras fødselsdag... Tænk at nu er det 2 år siden at hun kom til verden. Dagen gik med hygge sammen med Onkel Jannick, storesøster, far og mor. Men det eneste hun hellere vil, er, Jannick, Jannick kaldt hun på hele tiden, han er sjovere end mor og far...

Clara var til sin 2 års undersøgelse i torsdags. Hun vejer 15.6 kg og er 95 cm høj....

Stort tillykke med hende! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... Herhjemme hedder det "far har en tissemand. Mor har en numse" :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det Claras fødselsdag... Tænk at nu er det 2 år siden at hun kom til verden. Dagen gik med hygge sammen med Onkel Jannick, storesøster, far og mor. Men det eneste hun hellere vil, er, Jannick, Jannick kaldt hun på hele tiden, han er sjovere end mor og far...

Clara var til sin 2 års undersøgelse i torsdags. Hun vejer 15.6 kg og er 95 cm høj....

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

I dag er det Claras fødselsdag... Tænk at nu er det 2 år siden at hun kom til verden. Dagen gik med hygge sammen med Onkel Jannick, storesøster, far og mor. Men det eneste hun hellere vil, er, Jannick, Jannick kaldt hun på hele tiden, han er sjovere end mor og far...

Clara var til sin 2 års undersøgelse i torsdags. Hun vejer 15.6 kg og er 95 cm høj....

Tillykke! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie øver så meget på sproget lige nu.... Det er skægt :P

NUJ hvor er han dejlig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det Claras fødselsdag... Tænk at nu er det 2 år siden at hun kom til verden. Dagen gik med hygge sammen med Onkel Jannick, storesøster, far og mor. Men det eneste hun hellere vil, er, Jannick, Jannick kaldt hun på hele tiden, han er sjovere end mor og far...

Clara var til sin 2 års undersøgelse i torsdags. Hun vejer 15.6 kg og er 95 cm høj....

 

 

Tillykke :balloons 

 

Sikken en stor pige du har :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det være blærebetændelse?

Lyder bestemt ikke rart for nogle af jer :kram2

Jeg har tænkt tanken, men hvordan finder jeg ud af det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt tanken, men hvordan finder jeg ud af det? :unsure

Det ved jeg faktisk ikke lige :unsure det er jo svært at få en urinprøve fra sådan en lille størrelse. Jeg ville nok give lægen et kald i morgen.

Hvordan har hun haft det i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie øver så meget på sproget lige nu.... Det er skægt :P

PilSKADDDD! Hvor er han kær :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Lasse og Clara! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt tanken, men hvordan finder jeg ud af det? :unsure

Urinprøve, hos lægen tror jeg.

Cassandra fik taget urinprøve for 1 års tid siden. Der satte de en plasticpose på som opsamlede urinen, måske det vil være på samme måde. Det er dog ikke det nemmeste i verden og hun skulle ikke bevæge sig, den sad ikke specielt godt fast.

Vi kan også høre Cassandra tisse ofte faktisk. Jeg spurgte for et par dage siden, her i tråden om andre havde prøvet det samme og det lyder det som om du så har.

God bedring, jeg håber i får en bedre nat. :Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke lige :unsure det er jo svært at få en urinprøve fra sådan en lille størrelse. Jeg ville nok give lægen et kald i morgen.

Hvordan har hun haft det i dag?

Hun jhar haft det fint i dag - ingenting at bemærke. Men den sidste times tid har hun et par gange vredet sig, trukket benene op under sig og grædt halvt i søvne. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Det giver jo ingen mening, at det kun er om natten?! :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.