TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Har lige meldt Theodor til gymnastik til efteråret :glad :yay

"Gymnastik og leg for børn og deres forældre.

Vi leger, synger, bevæger os til musik, bygger sjove baner og udfordrer kroppen med motoriske øvelser."

Åhhh hvor jeg glæder mig! :loveshower

Kan jeg godt forstå. Det er kvalitetstid :) Gik med Marius her fra sep til marts og Marius har fået rigtig meget ud af det motorisk også. Vi skal helt sikkert også afsted igen til efteråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lader til at det er en god ting at vente med at putte Marius en 1/2 til 1 time. Det er gået noget nemmere med pustningen :glad

Og så er rugbrød med smør blevet en fast del af aftensmaden. Så nu går han en tallerken hvor der i den ene side er det vi andre får og den anden side er der rugbrød ned smør og han spiser nu uden skrig og skrål, vælger selv hvad han vil have og vi presset ham ikke. Dog spiser han kun rugbrød pt og en hel del af det (2-2,5 skive) :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt Theodor til gymnastik til efteråret :glad :yay

"Gymnastik og leg for børn og deres forældre.

Vi leger, synger, bevæger os til musik, bygger sjove baner og udfordrer kroppen med motoriske øvelser."

Åhhh hvor jeg glæder mig! :loveshower

Det skal vi også gå til, det bliver mega godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører lyd inde fra soveværelset og går ind for at se til William - jeg kan så slet ikke få øje på ham. Drengen var simpelthen kravlet ned under lagnet og lå fuldkommen tildækket :lol

Ps: jeg fik lige befriet ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lader til at det er en god ting at vente med at putte Marius en 1/2 til 1 time. Det er gået noget nemmere med pustningen :glad

Og så er rugbrød med smør blevet en fast del af aftensmaden. Så nu går han en tallerken hvor der i den ene side er det vi andre får og den anden side er der rugbrød ned smør og han spiser nu uden skrig og skrål, vælger selv hvad han vil have og vi presset ham ikke. Dog spiser han kun rugbrød pt og en hel del af det (2-2,5 skive) :o

Super! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik til præcis sådan noget i vinter/forår og Anna elskede det! :yay

Det kan kun blive et hit!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå. Det er kvalitetstid :) Gik med Marius her fra sep til marts og Marius har fået rigtig meget ud af det motorisk også. Vi skal helt sikkert også afsted igen til efteråret :)

Dejligt at høre :super Kan simpelthen heller ikke tro andet, end at det lige er noget for Theodor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal vi også gå til, det bliver mega godt!!

Det kan ikke blive andet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører lyd inde fra soveværelset og går ind for at se til William - jeg kan så slet ikke få øje på ham. Drengen var simpelthen kravlet ned under lagnet og lå fuldkommen tildækket :lol

Ps: jeg fik lige befriet ham.

Haha :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører lyd inde fra soveværelset og går ind for at se til William - jeg kan så slet ikke få øje på ham. Drengen var simpelthen kravlet ned under lagnet og lå fuldkommen tildækket :lol

Ps: jeg fik lige befriet ham.

Haha :lol

Min mor oplevede det samme med mig, da jeg var lille og hun ledte frebrilsk efter mig indtil hun fandt mig under madressen :D Gad vide hvor børn gør det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shame on me if you fool me once - shame on me if you fool me twice! :D :P

Præcis :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste to morgener er Ronja vågnet lige før jeg er stået op så jeg har ikke nået at være på toilettet eller få linser i (har -6,5 så kan intet se uden ;)) så i går foreslog jeg hun selv gik ned i stuen og tændte for Dora til jeg kom ned. Det gjorde hun så og det samme i morges. Det er bare hyggeligt og dejligt hun er begyndt at kunne klare sig selv noget mere :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste to morgener er Ronja vågnet lige før jeg er stået op så jeg har ikke nået at være på toilettet eller få linser i (har -6,5 så kan intet se uden ;)) så i går foreslog jeg hun selv gik ned i stuen og tændte for Dora til jeg kom ned. Det gjorde hun så og det samme i morges. Det er bare hyggeligt og dejligt hun er begyndt at kunne klare sig selv noget mere :loveshower

Hvor er det skønt :glad

Og hvor er jeg glad for jeg kan sove med min linser og kun skal have dem af en gang i ugen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt :glad

Og hvor er jeg glad for jeg kan sove med min linser og kun skal have dem af en gang i ugen :D

Det havde jeg også på et tidspunkt men mine øjne var ikke så glade for det i længden så nu skal de ud hver aften <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er fedt at jeg i det sidste stykke tid har vinket på gensyn til en glad lille pige der gerne ville lege i vuggestuen :-)

Det skære mig stadig i hjertet, at aflevere hende og først se hende 9 timer derefter... Men sådan skal det åbenbart være.

Hun er bare så sød og dejlig, sjov og skøn! Glæder mig til weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det aftalt at DP og børnene kommer herhjem til Marius fødselsdag efter sommerferien :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 års undersøgelse I dag :) Camille var 90 cm og vejede 12,9 kg.. Lægen var noget overrasket over hendes sprog og brugte lang tid på at tale med hende og sige hvor flot det var :) stolt mor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Cassandra tisser, det kan være i bleen og til tider gulvet :) hun er ikke fan af ble ;)

Så kan vi simpelthen høre på lang afstand at

hun tisser, hun laver sådan en rislende lyd.

Det kan jeg ikke mindes vi kunne med Sebastian.

Er det bare mig der har et mærkeligt barn :), eller er der forskel i lyd effekterne på dreng/pige ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ligget og puttet en time på sofaen sammen med Simon, er nu meget spændt på hvornår han vågner, men mon ikke at det bliver snart....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal vist sove lidt oftere hos mine svigerforældre. Silke Elia sov til kl. 9.20 :O det er aldrig sket før. Hun vågner altid ml. 5.30-6.45 derhjemme.

Nu springer vi middagsluren over. Det er hun altså ikke søvnig til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih er så stolt af min store dreng. Han kom løbende ud i køkkenet og sagde at han skulle på potte. Og sørme om han så ikke lavede stort i den for første gang! :WEE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih er så stolt af min store dreng. Han kom løbende ud i køkkenet og sagde at han skulle på potte. Og sørme om han så ikke lavede stort i den for første gang! :WEE

Øj hvor er han super dygtig!! :yay Vi har kun oplevet det med Lise ift at skulle tisse og det var fordi hun rendte rundt med numsen bar. Ellers har det været lidt tilfældigt hvornår hun lavede noget på potten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih er så stolt af min store dreng. Han kom løbende ud i køkkenet og sagde at han skulle på potte. Og sørme om han så ikke lavede stort i den for første gang! :WEE

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehehe Valdemar har indtil videre ikke lige haft overdreven spidskompetence i forhold til sprog, så jeg blev LIDT overrasket over hans nyeste tilføjelse på ordforrådet: PAP-KASSE! (Eller "båb-kaschj") :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mor til en 2 årig i morgen! Hvor dælen er tiden blevet af?

Han kan bare så mange ting nu og man blir så stolt af ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.