TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Maja holder 6 ugers ferie, men det er fordi vores DP holder tre ugers ferie, når manden slutter med sine tre. Tror at det bliver godt for Maja med så mange ugers ferie, da hun har ret svært ved at forstå, at hendes DP-veninde er startet i BH og egentlig er lidt ked af at hun ikke er i DP mere. Har så aftalt med den anden piges forældre, at vi skal finde nogle dage, hvor de to piger kan ses :) og tænker at vi ellers også skal få set nogle andre jævnaldrende børn.

Vi finder bare ud af at stikke hovederne samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at hvis en uge på "halvtid" i slutningen af ferien er muligt så giver du ham det bedste udgangspunkt. Så får han ligesom mulighed for at starte blidt op. Men KAN du få lov til at sende ham afsted hvis ferien allerede er meldt? De har jo givet personale fri efter børnetal.

Vi havde ikke meldt ferie endnu ;) Men det gjorde jeg så i dag, da vi hentede. Han får 4 hele uger og så bliver 5. uge en halvtidsuge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia holder 3 ugers ferie med mor og far og lillesøster. Ellers er hun afsted 9-15 +/- hver dag. Olivia er stadig for uforudsigelig til at jeg tør at stå alene med dem begge en hel dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sælger Olivias iobio uld/silke bodyer str 50/56 uden ærmer - hvis nogle af de kommende mødre til to skulle være interesseret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Kun" 4-5 uger :) altså vi bliver glade bare at vores forældre gider at holde 14 dage sammenhængende ferie med deres unger, der hvor jeg arbejder, jeg syntes jo bare at ham Theo er en heldig dreng at han for liv at holde ferie med sin mor og far :)

Mine unger har 3 uger for det er det "eneste" jeg har.

"Kun" var også sat i citationstegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg ville sende ham afsted 1-2 dage om ugen for at han ligesom løbende holdt kontakten med bh og ikke glemmer det helt (medmindre I selvfølgelig skal på ferie et sted, så er det jo nødt til at være sammenhængende). Hvor er det iøvrigt skønt at I har denne mulighed for en lang sommerferie sammen med jeres barn! :loveshower

Ja det er virkelig skønt :loveshower

Har sat så meget pris på at være studerende med barn. Og er også ærgerlig over at jeg ikke kommer til at være studerende ved næste barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja får 2 uger med os fra næste uge så hun kan få noget opmærksom helt for sig selv inden lillesøster kommer. Hvis vi havde skulle ud og rejse havde hun nok fået 3 uger i træk men når vi "kun" skal være hjemme kommer hun hurtigt til at kede sig og spørger faktisk selv efter bh igen. Efter de to uger kommer hun i bh igen men får nogle kortere dage og nogle fridage engang imellem når jeg har overskud til det. Sådan vil det kommer til at være det næste års tid ;)

Jeg har også tænkt at han måske kommer til at kede sig :unsure Men vi skal 2 uger til Bornholm og så tager vi måske en afbudsrejse også. Og ellers må den stå på Zoo, svømmehal osv. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har ferie i uge 28,39 og 34 ligesom jeg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Kun" var også sat i citationstegn ;)

Ja det så jeg bagefter :blush

Og syntes nu at ham Theo er en heldig dreng at have en lang ferie med sin mor og far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det så jeg bagefter :blush

Og syntes nu at ham Theo er en heldig dreng at have en lang ferie med sin mor og far :)

Vi er også glade for at have den mulighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt at han måske kommer til at kede sig :unsure Men vi skal 2 uger til Bornholm og så tager vi måske en afbudsrejse også. Og ellers må den stå på Zoo, svømmehal osv. ;)

 

Hvis vi skulle have været et eller andet sted hen tror jeg hellere ikke det ville blive et problem men når hun allerede i weekenderne spørger om at komme i BH bliver det formentlig svært at underholde i 3-4 uger i træk <_< her kommer den også til at stå på forskellige ture f.eks. Zoo, svømmehal, Bakken og forhåbentlig stranden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er blevet så god til selv at falde i søvn i sin egen seng og sover der hele natten uden vi hører hende :glad det har så også kun taget næsten 3 år at få hende til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er blevet så god til selv at falde i søvn i sin egen seng og sover der hele natten uden vi hører hende :glad det har så også kun taget næsten 3 år at få hende til ;)

Så er der håb forude for os endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er blevet så god til selv at falde i søvn i sin egen seng og sover der hele natten uden vi hører hende :glad det har så også kun taget næsten 3 år at få hende til ;)

Det lover godt for os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er blevet så god til selv at falde i søvn i sin egen seng og sover der hele natten uden vi hører hende :glad det har så også kun taget næsten 3 år at få hende til ;)

Dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i heldige at i kan få så meget ferie med ungerne allesammen.... Jeg er ferieafløser, og har kun 1 uges ferie, som jeg holder 2 dage med Kristian alene, og 6 dage sammen hele familien i sommerhus. Derefter har Kristian yderligere 2 ugers ferie sammen med drengene.... Så drengene får 3 ugers ferie. Først 2 dage hos mormor og morfar, så 6 dage med mor og far, og så 2 uger med far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i heldige at i kan få så meget ferie med ungerne allesammen.... Jeg er ferieafløser, og har kun 1 uges ferie, som jeg holder 2 dage med Kristian alene, og 6 dage sammen hele familien i sommerhus. Derefter har Kristian yderligere 2 ugers ferie sammen med drengene.... Så drengene får 3 ugers ferie. Først 2 dage hos mormor og morfar, så 6 dage med mor og far, og så 2 uger med far.

:kram Det var ikke meget ferie til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja der er håb forud for jer andre stadig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi finder bare ud af at stikke hovederne samme ;)

Det er en deal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups kom til at putte vores colgate total på Simons tandbørste her til aften, og opdagede ikke fejlen før jeg havde puttet den i munden på ham...

Han hostede og hakkede og sagde "mor det stærkt", så så måtte vi skynde os at skylde mund, men jeg fik da lov at børste tænderne med den rigtige tandpasta bagefter, men først efter han havde tjekket tuben 2 gange og duftet til tandbørsten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver helt trist på idas vegne over at der sidste gang med svømning indtil Ida bliver tre. Da der ikke er hold for to-årigs i vores svømmehal. Vi vil selvfølgelig stadigvæk tage i svømmehal, dog uden instruktør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna får 3 ugers sommerferie + et par dage i uge 28.

Jeg har ferie i 28-29 og Mads har 29-30-31

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt Theodor til gymnastik til efteråret :glad :yay

"Gymnastik og leg for børn og deres forældre.

Vi leger, synger, bevæger os til musik, bygger sjove baner og udfordrer kroppen med motoriske øvelser."

Åhhh hvor jeg glæder mig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups kom til at putte vores colgate total på Simons tandbørste her til aften, og opdagede ikke fejlen før jeg havde puttet den i munden på ham...

Han hostede og hakkede og sagde "mor det stærkt", så så måtte vi skynde os at skylde mund, men jeg fik da lov at børste tænderne med den rigtige tandpasta bagefter, men først efter han havde tjekket tuben 2 gange og duftet til tandbørsten....

Shame on me if you fool me once - shame on me if you fool me twice! :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige meldt Theodor til gymnastik til efteråret :glad :yay

"Gymnastik og leg for børn og deres forældre.

Vi leger, synger, bevæger os til musik, bygger sjove baner og udfordrer kroppen med motoriske øvelser."

Åhhh hvor jeg glæder mig! :loveshower

Vi gik til præcis sådan noget i vinter/forår og Anna elskede det! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.