tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

:kram Det lyder hårdt :( Håber at du i hvert fald kan snakke med nogen (ikke nødvrndigvis fra bk) om det, så du ikke går med det alene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

:kram :kiss

Jeg er lige her, hvis du har brug for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

Ej altså :(

:kram

:kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah... Jeg har sovet over mig og dp er syg så Mar og Brian skal bare gå og hygge sig hjemme. Det er ikke ligefrem noget, der motiverer mig til at tage ud på uni og læse :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt bare sige :huug :(

:kram :kram :kram :kram :kram X 1000

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig utilstrækkelig både hjemme og på arbejdet :huug

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

:kram Taler af egen erfaring at det er godt at have nogle at snakke med. Måske ikke hele bk men nogle du har der kan støtte dig. Håber du allerede gør det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vist min tur til at brokke mig..

Vil gerne snart være færdig med alt det sygehus-pjat! Jeg vil bare være frisk og rask og nyde mand og børn i stedet for at ligge her og glo helt alene.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak igen piger!!! I er så skønne :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

Stort :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARH men altså!!!! Mie sover, og jeg stirrer op i loftet og kan ikke sove!!! For :gal det er tredje nat i træk det sker :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dum nat. Har ligget vågen med smerter. Min ene visdomstand skaber problemer, og gør at jeg er hævet i højre siden, ikke kan tygge; lukke munden eller åbne den helt... Bliver jo nok nødt til at ringe til tandlægen og få en tid, indenfor arbejdstiden for synes bestemt ikke: at jeg vil gå med det til 15.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, noget af det her skal man nok ikke brokke sig over, men alligevel...

Kl er 7 og her er BOM stille. Mand og tumling sover sødt og jeg ligger og nyder stilheden og den lune dyne...

Men vil altså godt brokke mig over at jeg er nødt til at stå op :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, noget af det her skal man nok ikke brokke sig over, men alligevel...

Kl er 7 og her er BOM stille. Mand og tumling sover sødt og jeg ligger og nyder stilheden og den lune dyne...

Men vil altså godt brokke mig over at jeg er nødt til at stå op :prik

Det er da også "snyd" :)

Her var der liv og glade dage 05.30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte lovgivning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg skal bruge min fridag på at rydde op og gøre rent og så også lige vaske tøj <_<

Og at jeg er mega forkølet... gah...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at manden overfylder opvaskemaskinen :rolleyes

Lad nu vær' med det - vi ender jo alligevel med at skulle vaske den ekstra gang fordi det halve af tingene ikke bliver rene når den er proppet til randen :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en gang søvnløs, pga vilde smerter i tænderne. Og der er fandme langt tid til på mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kræften valgte at tage min morbror i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kræften valgte at tage min morbror i dag :(

Enig :( alt alt for tidligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kræften valgte at tage min morbror i dag :(

Enig :( alt alt for tidligt :(

Åh nej det er jeg ked af at høre :kram var han syg længe? Var i tætte? Efterlader han mange?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej det er jeg ked af at høre :kram var han syg længe? Var i tætte? Efterlader han mange?

Nej vi var ikke så tætte. Da deres søn var lille og jeg boede på mors passede jeg deres søn en del. Det er et måneder siden han fik at vide kræften var tilbage og det er et års tid siden han blev opereret for det ret hurtigt efter de fandt det.

Han efterlader sin kone og søn på 8 :( Han havde et fritidslandbrug der heldigvis lige nåede at blive solgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi var ikke så tætte. Da deres søn var lille og jeg boede på mors passede jeg deres søn en del. Det er et måneder siden han fik at vide kræften var tilbage og det er et års tid siden han blev opereret for det ret hurtigt efter de fandt det.

Han efterlader sin kone og søn på 8 :( Han havde et fritidslandbrug der heldigvis lige nåede at blive solgt.

Åh hvor frygteligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.