tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og vi har endda to etager, så jeg kampsveder lige nu!!

Det er god træning! Det gælder om at se de positive sider, men ja støvsugning er en af de mest kedelige opgaver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Parkeringsbøde... I firmabil... Åhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor det stinker at støvsuge!! Godt jeg kun hænger på den tjans et par gange om året!!

da jeg var yngre hadet jeg også at støvsuge, men idag synes jeg det er lidt fedt, fordi man ser med det samme og tydeligt forskellen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg var yngre hadet jeg også at støvsuge, men idag synes jeg det er lidt fedt, fordi man ser med det samme og tydeligt forskellen :)

Præcis! Jeg hader at støvsuge, men elsker resultatet!!! Især med de der langhårede og meget fældende dyr... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min visdomstand <_< I morges da jeg vågnede havde jeg ondt i øret - det viste sig at stamme fra min visdomstand som nu gør hamrende ondt. Er spændt på om jeg får sovet i nat, og om jeg skal have fat i tandlægen i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf. Har brændt pommes fritter på <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt at at putte en masse medicin på Felix der ikke hjælper en dyt når han først bliver forkølet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal undvære Anders til imorgen!!! Det syntes jeg ligesom ikke lige at jeg har lyst til!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal undvære min mand fra i eftermiddag.... Og indtil onsdag!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg sidder syg på arbejdet. Med nældefeber.... Og ser frem til en SYG weekend. Øv!! Gider ikke mere sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal undvære Anders til imorgen!!! Det syntes jeg ligesom ikke lige at jeg har lyst til!!!

Jeg skal undvære min mand fra i eftermiddag.... Og indtil onsdag!!! :(

Kram til jer begge :kram

Min mand kommer heldigvis hjem i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Felix er plaget af falsk strubehoste hver gang han bliver forkølet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i sommerhus, og det er lige gået op for mig, at jeg har glemt nøglen. Har over en times offentlig transport hjem igen, og jeg kan ikke få fat på C, der er den eneste, der kan komme forbi med en nøgle. Satser på at ekstranøglen er deroppe, men tror ikke det er sandsynligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej i sommerhus, og det er lige gået op for mig, at jeg har glemt nøglen. Har over en times offentlig transport hjem igen, og jeg kan ikke få fat på C, der er den eneste, der kan komme forbi med en nøgle. Satser på at ekstranøglen er deroppe, men tror ikke det er sandsynligt

Det er ®øv! Håber du finder en løsning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt af skoldkopperamte børn.. Vi kører på 4. Uge.. Og den sidste er en pyllerrøv (meget forståeligt, for han er vanvittig ramt), har desuden et heftigt temperament og i kombinationen med ingen søvn gør sgu at man er en anelse brugt.. Tror jeg bliver gammel før tid...

Grrrr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ®øv! Håber du finder en løsning..

Tak :)

Ringede til C's arbejde og kom igennem. Han er her om lidt over en time, og i mens får jeg det bedste ud af at sidde i det lune smukke efterårsvejr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Ringede til C's arbejde og kom igennem. Han er her om lidt over en time, og i mens får jeg det bedste ud af at sidde i det lune smukke efterårsvejr :)

Super.. Og heldigt at vejret er så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ®øv! Håber du finder en løsning..

hvordan laver du det r? ® nu har jeg bare kopieret dit, men hvordan laver du dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at min mand er vildt dårligt til at informere hvornår han regner med at være hjemme efter arbejde. Mest af alt fordi han arbejder meget og, jeg gerne vil vide om jeg skal hente børn.. Og når jeg så ringer.. Så tager han den ikke grrr. (Det plejer han ellers at gøre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan laver du det r? ® nu har jeg bare kopieret dit, men hvordan laver du dem?

Ha ha det var helt tilfældigt ;) jeg ville skrive r i parantes.. Så der stod ®øv

Men jeg brugte et stort R imellem paranteserne :) ®

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det var helt tilfældigt ;) jeg ville skrive r i parantes.. Så der stod ®øv

Men jeg brugte et stort R imellem paranteserne :) ®

Nå det virker også med et lille r

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:shooter Når man omhyggeligt har sorteret og vasket det sart råhvide/lyserøde vasketøj - pånær en sort sok :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

®

Ville også lige prøve ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

®

Ville også lige prøve ^_^

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.