tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Åhhh fuck.. I nat efter en af de milliarder af gange jeg var inde ved Theo, hører jeg en regelmæssig klappe-agtig lyd. Hunden står at slikker i et eller andet på gulvet.. Fandme om det så ikke er vand, der drypper fra loftet!!!!!! <_< Fuck hvor jeg hader det her lorte hus! Og hvor er jeg dog lykkelig over vi ikke ejer skidtet!!

Oven i det er barnevognen punkteret. Og A er selvfølgelig taget afsted på øvelse i dag, så jeg er alene til onsdag..

Årh, det er SÅ irriterende når sådan noget ikke er i orden, og ISÆR hvis man skal slås med udlejer for at få der ordnet! :klap

Men kan snildt følge din lettelse over trods alt ikke at eje skidtet.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil godt brokke mig over at jeg STADIG ikke har fået denne måneds løn, og at det viser sig, at min chef er på ferie til på mandag, så der sker TIDLIGST noget der <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, min elkeddel er brændt sammen! :gal Jeg drikker 5-6 kopper te om dagen i øjeblikket fordi kaffe er no-go pga. halsbrand, så jeg mangler den virkelig! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min ryg har dat sig fast og jeg bare intet kan

Min mand har været hjemme idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*mumler ord som ingen bør hører* - dumne iskias nerve. :( har ikke været afsted i dag fordi jeg har haft smerter og plukveer.. hmm.. mon jeg overanstrengte mig på skoleturen igår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, min elkeddel er brændt sammen! :gal Jeg drikker 5-6 kopper te om dagen i øjeblikket fordi kaffe er no-go pga. halsbrand, så jeg mangler den virkelig! :boo

Hmm... gryde+komfur+termokande?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... gryde+komfur+termokande?

Jeg bruger også den 'gammeldags' med gryde og kogeplade. ;) Men det tar' tiiiiid! :prik Og af en eller anden grund, så er jeg bare ikke vild med te i kander. Synes det bliver lidt bittert og smager ikke lige så godt.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kunne sove hele natten. Aner ikke hvad der er gået galt. ALT jeg prøvede virkede ikke ig jeg lå bare og lå... jeg tror at omkring 1 time før vækkeuret ringer, falder jeg i en let søvn og da uret så ringer... ja... der er jeg kæresten fra helvede...

Jeg ligger på sofaen, det plejer at virke, hvis jeg ikke kan sove... J kommer ind og jeg OVERFUSER ham totalt. :(

Alt hvad der kommer ud af min mund er stikpiller og jeg kan bare slet ikke hænge sammen.

J spørger ret dumt om jeg skal afsted i dag, hvor jeg synes det er ret så indlysende at det skal jeg ikke.. ingen søvn og totalt cranky - ej tak...

Maliva var i et "kun far må" humør og han var i bad, så jeg skulle... åh suk... nu ligger jeg i sengen. Vil soooooooove... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger også den 'gammeldags' med gryde og kogeplade. ;) Men det tar' tiiiiid! :prik Og af en eller anden grund, så er jeg bare ikke vild med te i kander. Synes det bliver lidt bittert og smager ikke lige så godt.. :rolleyes

Jeg mente nu også, at du kunne koge en hel liter vand og hælde den på termokande, så du ikke skal koge vand hver gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af livets udfordringer.. Ønsker lidt medvind på min vej nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af livets udfordringer.. Ønsker lidt medvind på min vej nu..

Hvilken vej skal jeg puste ;) ej du kan få et kram - du ved jeg tænker på dig, og du ved du kan fange mig! Og uge 42 er altså lige om lidt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken vej skal jeg puste ;) ej du kan få et kram - du ved jeg tænker på dig, og du ved du kan fange mig! Og uge 42 er altså lige om lidt :yay

:yay og sygedagpengeafdelingen har lige sagt god for at tage afsted... Det er SÅ tiltrængt..

TAK MAJS

Kram modtages med kyshånd.. Det er stiv modvind for tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken vej skal jeg puste ;) ej du kan få et kram - du ved jeg tænker på dig, og du ved du kan fange mig! Og uge 42 er altså lige om lidt :yay

Det er vist en orkan der skal til ;) men mange bække små...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist en orkan der skal til ;) men mange bække små...

Du ved ikke hvor store lunger jeg har :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af livets udfordringer.. Ønsker lidt medvind på min vej nu..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gern brokke mig over,,, at jeg ikke kan finde ud af at holde en sund livsstil... og at vi skal til alle de fester med åndsvagt god mad........... så jeg ligesom tager på igen... jeg kan bare ikke tage mig sammen.. hvad sker der altså... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tusind tak Susanne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente nu også, at du kunne koge en hel liter vand og hælde den på termokande, så du ikke skal koge vand hver gang ;)

Tøhø, nåh ja.. Det var skisme godt tænkt! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sur over at være syg, når jeg nu endelig er startet på studiet og der er spændende forelæsning i dag. ØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er varslet udsendelse til februar på mandens arbejde.. Det magter jeg simpelthen ikke! :gal :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er varslet udsendelse til februar på mandens arbejde.. Det magter jeg simpelthen ikke! :gal :huug

:kram Det kan jeg dæleme godt forstå! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ens chokoladehakker må altså virkelig ikke gå i stykker, lige når man står og skal hakke 4 kilo chokolade til en bryllupskage!!!! :numse <_< :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sur over at være syg, når jeg nu endelig er startet på studiet og der er spændende forelæsning i dag. ØV!

Øv... Rigtig god bedring.. Håber du er hurtig ovenpå igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man også ynke i tråden? Er lige kommet til at sprøjte kogende karrysovs op af min arm. For H....... hvor det svier :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man også ynke i tråden? Er lige kommet til at sprøjte kogende karrysovs op af min arm. For H....... hvor det svier :(

Øv og av :kram

Og man må gerne ynke! Vi kan alle trænge til kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.