tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Præcis - jeg ser ingen som helst grund til ikke at tænke selv og tage hensyn! Det værste var virkelig hendes attitude - ARH men altså!!!

Jeg forstår dig. Det viser bare, at man ikke er immun overfor at være en sur gimpe bare fordi man har et handicap ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har luge mødt de største narhoveder af kørestolsbrugere jeg nogensinde havde forestillet mig eksisterede: jeg kommer cyklende på en dobbelrettet cykelsti og der er en gang sti lige ved siden af. Der kommer så 2 ældre kvinder i kørestol kørende imod mig ved siden af hinanden uden plads imellem eller uden om - fair nok! Men de flytter sig bare IKKE! Altså de kunne jo køre ind bagved hinanden og så kunne jeg cykle uden om det gør de bare ikke! Så jeg må bremse op 1 meter foran dem!

Jeg løfter øjenbrynet og siger "du kører altså på cykelstien"

Hvortil hun svarer "ja det gør jeg, men jeg kører også i en kørestol" :blink og så havde hun sådan et krigerisk blik der bare udfordrede til at jeg skulle starte en diskussion - no Way om jeg gider sådan noget fis, så jeg satte mig på cyklen og kørte ud på gangstien og udenom!

I bagklogskabens klare lys ville det rette nok være at sige "du kører i min bane" for jeg ved faktisk ikke hvad reglerne er for elektriske kørestole i trafikken, men de søde kørestolsbrugere fra bofællesskabet kører på gangstien og så er jeg 100% sikker på at man ikke må fylde HELE stien - jeg ville ønske jeg havde sagt "hvordan har i tænkt jer at jeg skal komme forbi?" - men hvem havde troet at det ville blive nødvendigt overhovedet at sige noget? Man skal vel alle tage hensyn skal man ikke?

Må karma komme og bide dem hårdt i :numse

Ej hvor augant :blink

Eletriske kørestole hører vist til på cykelstien, men det er ikke ens betydende med, at man skal fylde det hele :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har luge mødt de største narhoveder af kørestolsbrugere jeg nogensinde havde forestillet mig eksisterede: jeg kommer cyklende på en dobbelrettet cykelsti og der er en gang sti lige ved siden af. Der kommer så 2 ældre kvinder i kørestol kørende imod mig ved siden af hinanden uden plads imellem eller uden om - fair nok! Men de flytter sig bare IKKE! Altså de kunne jo køre ind bagved hinanden og så kunne jeg cykle uden om det gør de bare ikke! Så jeg må bremse op 1 meter foran dem!

Jeg løfter øjenbrynet og siger "du kører altså på cykelstien"

Hvortil hun svarer "ja det gør jeg, men jeg kører også i en kørestol" :blink og så havde hun sådan et krigerisk blik der bare udfordrede til at jeg skulle starte en diskussion - no Way om jeg gider sådan noget fis, så jeg satte mig på cyklen og kørte ud på gangstien og udenom!

I bagklogskabens klare lys ville det rette nok være at sige "du kører i min bane" for jeg ved faktisk ikke hvad reglerne er for elektriske kørestole i trafikken, men de søde kørestolsbrugere fra bofællesskabet kører på gangstien og så er jeg 100% sikker på at man ikke må fylde HELE stien - jeg ville ønske jeg havde sagt "hvordan har i tænkt jer at jeg skal komme forbi?" - men hvem havde troet at det ville blive nødvendigt overhovedet at sige noget? Man skal vel alle tage hensyn skal man ikke?

Må karma komme og bide dem hårdt i :numse

fandt lige den HER, jeg kan ikke lade være at kigge efter svaret hvis jeg ikke kender det :rolleyes

men det giver dem ikke ret til at fylde det hele :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fandt lige den HER, jeg kan ikke lade være at kigge efter svaret hvis jeg ikke kender det :rolleyes

men det giver dem ikke ret til at fylde det hele :klap

Ha ha - så var de jo dobbelt op på forkert på den, ud over at fylde det hele kørte hende den arrogante "gimpe" også i den forkerte side :rolleyes

Ej jeg kan virkelig ikke komme over hendes attitude! Som om hun bare var på krigsstien og hendes eneste argument var "jeg er handicappet - hvad kan du sige til det?" Sådan nogle mennesker gider jeg simpelthen ikke være boxebold for!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er så træt af at have fugt i børneværelset igen! og endnu mere at vi ikke har så meget plads fordi tingene fra værelset står i stuen og soveværelset! Lorte lejlighed!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ træt af morgenen. Det vælter hver morgen ind med afbud fra min studiegruppe. Så surt altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid mig der skal tage Anna om natten?! Fair nok hvis han ikke hører hende, men en udmelding om, at jeg godt må vække ham, hvis hun vågner igen, efter 3 nætter i træk, hvor jeg har været derinde, ville sgu være rart! Bliver virkelig vred og skuffet over, at han bare synes det er helt okay det altid er mig og ikke føler et ansvar for at dele! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid mig der skal tage Anna om natten?! Fair nok hvis han ikke hører hende, men en udmelding om, at jeg godt må vække ham, hvis hun vågner igen, efter 3 nætter i træk, hvor jeg har været derinde, ville sgu være rart! Bliver virkelig vred og skuffet over, at han bare synes det er helt okay det altid er mig og ikke føler et ansvar for at dele! :(

:kram Væk ham uden tilladelse. Det gør jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at Aalborg zoo først åbner kl 10, når vi gerne ville have været der nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også gerne brokke mig over, at det der skulle have været en hyggelig fridag med Mar indtil videre bare slet ikke er hyggelig, men præget af dårlig nat og tumling, der er vældig frustreret/sur/ked uden at jeg kan gennemskue hvorfor <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ brokker jeg mig over at vuggestuen har lukket pga. sygdom, når min lille (nu 1-årige HURRA) fyr ser ud til at være rask!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ brokker jeg mig over at vuggestuen har lukket pga. sygdom, når min lille (nu 1-årige HURRA) fyr ser ud til at være rask!

Det har jeg aldrig hørt om før - det må være en meget lille vs?

Tillykke med din søn :hurra dejligt at han er rask igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt om før - det må være en meget lille vs?

Tillykke med din søn :hurra dejligt at han er rask igen

Ja, det er en lille vs. Og heldigvis en rigtig god éen af slagsen, så den er værd at vente på:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, det er sjovt at have så travlt på arbejdet, at jeg må arbejde om aftenen og ikke har tid til min familie eller til at pakke til flytning om 3 dage :(

Føler mig utilstrækkelig både hjemme og på arbejdet :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, det er sjovt at have så travlt på arbejdet, at jeg må arbejde om aftenen og ikke har tid til min familie eller til at pakke til flytning om 3 dage :(

Føler mig utilstrækkelig både hjemme og på arbejdet :huug

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, det er sjovt at have så travlt på arbejdet, at jeg må arbejde om aftenen og ikke har tid til min familie eller til at pakke til flytning om 3 dage :(

Føler mig utilstrækkelig både hjemme og på arbejdet :huug

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, det er sjovt at have så travlt på arbejdet, at jeg må arbejde om aftenen og ikke har tid til min familie eller til at pakke til flytning om 3 dage :(

Føler mig utilstrækkelig både hjemme og på arbejdet :huug

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, det er sjovt at have så travlt på arbejdet, at jeg må arbejde om aftenen og ikke har tid til min familie eller til at pakke til flytning om 3 dage :(

Føler mig utilstrækkelig både hjemme og på arbejdet :huug

Arg!! Det er jo heller ikke holdbart, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt bare sige :huug :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt bare sige :huug :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt bare sige :huug :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt bare sige :huug :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt bare sige :huug :(

:kram :kram :kram :kram Du har mit nummer, hvis jeg kan hjælpe :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger!! Ville gerne uddybe, men har ikke rigtig mod på det..... Har det ikke så godt for tiden :(

Men tusind tak for kram!

:kram :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.