tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

:shooter Når man omhyggeligt har sorteret og vasket det sart råhvide/lyserøde vasketøj - pånær en sort sok :angry

Noooo! :o Overlevede de lyse farver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:shooter Når man omhyggeligt har sorteret og vasket det sart råhvide/lyserøde vasketøj - pånær en sort sok :angry

Dét er bare der man få lyst til at råbe rigtig meget røv!!! :prik :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo! :o Overlevede de lyse farver?

Mjaa kender du det når det ligesom har fået en antydning af en grålig tone, men kun så lidt at man næsten er i tvivl om det hele tiden har været sådan, men så alligevel ikke... <_<

Der er ikke noget af det som jeg vil sige er ødelagt, men det ser ikke helt så nyt ud som det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mjaa kender du det når det ligesom har fået en antydning af en grålig tone, men kun så lidt at man næsten er i tvivl om det hele tiden har været sådan, men så alligevel ikke... <_<

Der er ikke noget af det som jeg vil sige er ødelagt, men det ser ikke helt så nyt ud som det er

Ja det kender jeg desværre godt <_<

Øv bøv, men godt at det i hvert fald ikke er "rigtig" ødelagt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af, at jeg er så dårlig til at sætte hår <_< Har købt sådan en fin dims, der skulle hjælpe med at lave en fransk fletning og det ser SÅ nemt ud og fungerer bare OVERHOVEDET ikke :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af, at jeg er så dårlig til at sætte hår <_< Har købt sådan en fin dims, der skulle hjælpe med at lave en fransk fletning og det ser SÅ nemt ud og fungerer bare OVERHOVEDET ikke :prik

ha ha ha jeg er også en klovn til sådanne noget. Heldigvis har jeg nogle piger på mit arbejde, som er super seje til det.  Så de har lovet at hjælpe mig, når jeg skal til større fester 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt træt af at folk kan være hjernedødt tankeløse indimellem. Mie vågnede tidligt fra lur og var bare slet ikke færdig med at sove, så forsøgte at putte hende igen og gå lidt med hende - der er så nogle andre på stien der går og snakker, fair nok, Intet problem men LIGE som der er ro i barnevognen pifter den ene lige ved siden af :shooter så hun vågner helt op igen og jeg måtte så total opgive. Forsøgte ellers ihærdigt men til sidst blev Mie bare ked med ked på.

Bagefter gik jeg og ulmede over alle de gloser jeg ville ønske jeg havde spyttet i hovedet af pifteren :gal

Det er simpelthen ufatteligt at barnevogne ikke bare helt automatisk = Shhhh!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at min ticker og de fleste andres er gået i stykker under opdateringen. Og at jeg automatisk går til første side i stedet for sidst læste i en tråd.

 

Og så vil jeg gerne brokke mig over Mathildes far. Amen ku han ikke bare blive ramt af en bus eller sådan noget :box i stedet for at gi mig stress og ødelægge mig humør og være en komplet idiot. Pyh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg ikke kan komme ind i andre tråde, end dem jeg har besvaret i før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg ikke kan komme ind i andre tråde, end dem jeg har besvaret i før.

Det kan jeg ikke engang :( der er tråde jeg har svaret sidst i som jeg ikke kan komme ind i, de står desuden som ulæst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha jeg er også en klovn til sådanne noget. Heldigvis har jeg nogle piger på mit arbejde, som er super seje til det. Så de har lovet at hjælpe mig, når jeg skal til større fester

Hehe det er jo smart nok :) Jeg kunne bare godt tænke mig at være bare LIDT fin i håret til daglig engang imellem også :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vildt træt af at folk kan være hjernedødt tankeløse indimellem. Mie vågnede tidligt fra lur og var bare slet ikke færdig med at sove, så forsøgte at putte hende igen og gå lidt med hende - der er så nogle andre på stien der går og snakker, fair nok, Intet problem men LIGE som der er ro i barnevognen pifter den ene lige ved siden af :shooter så hun vågner helt op igen og jeg måtte så total opgive. Forsøgte ellers ihærdigt men til sidst blev Mie bare ked med ked på.

Bagefter gik jeg og ulmede over alle de gloser jeg ville ønske jeg havde spyttet i hovedet af pifteren :gal

Det er simpelthen ufatteligt at barnevogne ikke bare helt automatisk = Shhhh!!!!!

Hehe, din skydesmiley får mig til at grine, for hvor har jeg dog ønsket mange skudt på mine barnevognsture gennem tiden. Ja, det er ufatteligt lige ved siden af barnevognen. Mit bedste skud i bøssen gik til knallertkørere - de var virkelig irriterende og skulle altid liiiiige gasse op, når de kom forbi os og gerne på en knallert, der var boret eller hakket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i maven :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader, når nogle i opgangen spiller musik og det jeg allerbedst kan høre er bassen - jeg HAAAAAAAADER lyden af bas/rumlen i rummet. ÅÅÅÅÅÅhh, jeg vil have en fredelig aften. Må hellere skrue højt op for Vild med dans om lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, din skydesmiley får mig til at grine, for hvor har jeg dog ønsket mange skudt på mine barnevognsture gennem tiden. Ja, det er ufatteligt lige ved siden af barnevognen. Mit bedste skud i bøssen gik til knallertkørere - de var virkelig irriterende og skulle altid liiiiige gasse op, når de kom forbi os og gerne på en knallert, der var boret eller hakket!

Det er utroligt så larmende folk pludselig lader til at være når man har en barnevogn :rolleyes men oftest er det jo ret uskyldigt, fx folk der hamrer i deres egen garage ligesom man går forbi, men lige sådan en omgang piften, ringklokker og bare folk der råber er simpelthen :gal

Mie har været forholdvis forskånet da hun jo sov inde indtil juni i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg ikke kan komme ind i andre tråde, end dem jeg har besvaret i før.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg ikke kan komme ind i andre tråde, end dem jeg har besvaret i før.

Jeg kan se at du nu har været inde og besvare i en af de nye tråde (den om ikke at kunne komme ind i halvdelen af trådene). Hvordan kom du ind i den? Og hvad står der derinde? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh!

sådan noget rod på BK...

Der er nye spændende tråde, men kan ikke komme ind i en eneste af dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh!

sådan noget rod på BK...

Der er nye spændende tråde, men kan ikke komme ind i en eneste af dem :(

Heller ikke jeg :(

Der er lavet en tråd om det til redaktionen men den kan jeg heller ikke læse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår helt ærligt heller ikke den mobil-update eftersom det fungerede ganske fint før :unsure

Det er irriterende at man på mobilen ikke kan læse med, før det bliver fixet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke jeg :(

Der er lavet en tråd om det til redaktionen men den kan jeg heller ikke læse :(

lige præcis! Det har jeg godt set... Men kan heller ikke åbne den :\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke jeg :(

Der er lavet en tråd om det til redaktionen men den kan jeg heller ikke læse :(

:ditto

Jeg har lige oprettet en tråd selv (i juleforum)som jeg ikke kan komme ind i :prik men hvis jeg går tilbage kan jeg godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har lige oprettet en tråd selv (i juleforum)som jeg ikke kan komme ind i :prik men hvis jeg går tilbage kan jeg godt!

hold nu op noget juks! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold nu op noget juks! :P

Jeg satser på det bliver fixet, mon ikke de er klar over det og arbejder på sagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er noget nemmere fra iPad'en og se de fleste tråde. Og der er i hvert fald også nogle ticker der ser farlige ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.