tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Øv og av :kram

Og man må gerne ynke! Vi kan alle trænge til kram :kram

Tak :kiss Det gør bare nullernaller :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg HADER, at Anabella ikke vil have sut længere :prik :klap :bed :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER, at Anabella ikke vil have sut længere :prik :klap :bed :bye

Så skal hun da ikke vænnes af med den senere;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal hun da ikke vænnes af med den senere;-)

Haha, det er også det eneste positive.. Jeg synes slet ikke hun er stor nok til at undvære den endnu.. Det eneste er, at hun er svær at putte nu og det er lort! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan glæde mig over at have fået arbejde fra imorgen, er total stresset over alt det jeg ikke kan nå. Hovedet kan ikke følge med! Jeg troede jo jeg havde 3 uger. Det skal nok være godt og arbejdet er ikke problemet, det er bare vildt svært at "miste" 3 uger!

At jeg ikke kan få de dage med Mie jeg havde planlagt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min andelsforening ikke får taget sig sammen og skaffer de papirer jeg skal give til min køber, så hendes bank kan godkende købet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare gerne have en enkelt dag uden angst, som er helt oppe i max :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan glæde mig over at have fået arbejde fra imorgen, er total stresset over alt det jeg ikke kan nå. Hovedet kan ikke følge med! Jeg troede jo jeg havde 3 uger. Det skal nok være godt og arbejdet er ikke problemet, det er bare vildt svært at "miste" 3 uger!

At jeg ikke kan få de dage med Mie jeg havde planlagt :boo

:kram Ih hvor jeg forstår dig :( Men håber alligevel at du får en super dag imorgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Ih hvor jeg forstår dig :( Men håber alligevel at du får en super dag imorgen! :goodluck

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal kat :gal den :gal af en :gal at skrabe på døren ind på hendes værelse lige som hun er ved at falde i søvn efter en større skrigetur er bare IKKE iorden :gal så startede vi da BARE forfra med bundulykkelig tumling TAK :gal og nu hvor HUN endelig sover så ligger jeg så HELT vågen :gal LIGE hvad jeg havde brug for natten op til opstart af nyt arbejde :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg kæmpe sådan for at falde i søvn?

Sådan har det været hele ugen :( ligger vågen og vender og drejer mig.

J ligger og snorker - højt - og det hjælper bestemt ikke på det. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal kat :gal den :gal af en :gal at skrabe på døren ind på hendes værelse lige som hun er ved at falde i søvn efter en større skrigetur er bare IKKE iorden :gal så startede vi da BARE forfra med bundulykkelig tumling TAK :gal og nu hvor HUN endelig sover så ligger jeg så HELT vågen :gal LIGE hvad jeg havde brug for natten op til opstart af nyt arbejde :gal

Argh dumme kat :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg kæmpe sådan for at falde i søvn?

Sådan har det været hele ugen :( ligger vågen og vender og drejer mig.

J ligger og snorker - højt - og det hjælper bestemt ikke på det. :(

:kram Øv, søvn er bare så vigtigt for om man har det godt :( Kunne J måske få noget mod snorken på apoteket? Eller du kunne få ørepropper? Eller I kunne skiftes til at sove i stuen? Du skal da have din søvn :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg kæmpe sådan for at falde i søvn?

Sådan har det været hele ugen :( ligger vågen og vender og drejer mig.

J ligger og snorker - højt - og det hjælper bestemt ikke på det. :(

Snorken var ved at tage livet af vores forhold. Kan simpelthen ikke fungerer uden søvn. Manden blev sendt til læge, til øre, næse, hals læge og videre på sygehuset. I dag sover han med en apnø maskine og vi får alle søvn og kan sove i samme rum. Det eneste tidspunkt vi har problemer er når han er forkølet, for så kan han ikke få luft gennem næsen, men de få nætter sover vi bare på sofaen på skift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg kæmpe sådan for at falde i søvn?

Sådan har det været hele ugen :( ligger vågen og vender og drejer mig.

J ligger og snorker - højt - og det hjælper bestemt ikke på det. :(

Er det pga. graviditeten eller er det altid sådan?

Hvis det er så stort et problem med hans snorken, så er I jo nødt til at gøre noget ved det, som Felixmor også foreslår.

Jeg ville også blive sindssyg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har jo ingen næseryg og får dermed ikke samme mængde luft ind og ud af næsen som andre. Hvis hans snorken skulle forsvinde skal der en operation til og en enorm kostomlægning, men pga. Hans spiseforstyrrelse og hans angst for at "komme under" kniven, så tvivler jeg på at det nogensinde sker. :(

Det har heldigvis kun været i graviditeten at det har været et problem. Og det er ikke engang pga. Hans snorken. Det er lige så meget mig.. jeg kan ski ikke falde i søvn.. hmm... måske jeg skulle prøve med noget godnat the inden sengetid.. hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J har jo ingen næseryg og får dermed ikke samme mængde luft ind og ud af næsen som andre. Hvis hans snorken skulle forsvinde skal der en operation til og en enorm kostomlægning, men pga. Hans spiseforstyrrelse og hans angst for at "komme under" kniven, så tvivler jeg på at det nogensinde sker. :(

Det har heldigvis kun været i graviditeten at det har været et problem. Og det er ikke engang pga. Hans snorken. Det er lige så meget mig.. jeg kan ski ikke falde i søvn.. hmm... måske jeg skulle prøve med noget godnat the inden sengetid.. hmm...

Min kæreste har været igennem en næseoperation, fordi han havde en skæv skillevæg. Og det var en slem omgang :(

Men det skal du nok ikke sige til J :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har været igennem en næseoperation, fordi han havde en skæv skillevæg. Og det var en slem omgang :(

Men det skal du nok ikke sige til J :D

Jamen jøsses :o

Nej det skal jeg nok ikke lige sige :P

Lægerne der har snakket mef J omkring det, siger at det er en meget opfattende operation. Der skal implantat og måske også hud til. Vi snakkede meget om det inden vi fik Maliva, om han ønskede det lavet, men vi blev enige om at det ikke er nødvendigt :)

Det vil også se helt forkert ud til ham :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jøsses :o

Nej det skal jeg nok ikke lige sige :P

Lægerne der har snakket mef J omkring det, siger at det er en meget opfattende operation. Der skal implantat og måske også hud til. Vi snakkede meget om det inden vi fik Maliva, om han ønskede det lavet, men vi blev enige om at det ikke er nødvendigt :)

Det vil også se helt forkert ud til ham :P

Okay, så omfattende var den dog ikke. Det lyder også vildt med implantat og hud :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ørepropper har jeg ikke prøvet. Det kunne være en ide. Jeg tror bare at jeg vil være enormt bange for ikke at hører Maliva om natten. :unsure

Lige nu ligger jeg med en dyne puttet omkring ørerne og over hovedet.. :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ørepropper har jeg ikke prøvet. Det kunne være en ide. Jeg tror bare at jeg vil være enormt bange for ikke at hører Maliva om natten. :unsure

Lige nu ligger jeg med en dyne puttet omkring ørerne og over hovedet.. :s

Ligger I og sover nu? :D

Jeg ville have samme bekymringer omkring ørepropperne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor synes jeg det er flabet at udbetaling dk kan sende mig post i e-boks, hvor der er noget jeg skal sende tilbage! De kan sende mig post elektronisk, men jeg skal kraftedme printe deres lort ud OG bruge penge på porto for at svare!!

Prøver de ikke på at sælge det her e-post, som værende let for borgeren??? Op i røven mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor synes jeg det er flabet at udbetaling dk kan sende mig post i e-boks, hvor der er noget jeg skal sende tilbage! De kan sende mig post elektronisk, men jeg skal kraftedme printe deres lort ud OG bruge penge på porto for at svare!!

Prøver de ikke på at sælge det her e-post, som værende let for borgeren??? Op i røven mand!

Kan man ikke svare fra e-boks?

Ellers kan du måske maile det fra din egen mail?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke svare fra e-boks?

Ellers kan du måske maile det fra din egen mail?

Ikke på denne.. Når man trykker på svar knappen, får jeg besked på at det ikke kan lade sig gøre, og at jeg skal svare afsenderen direkte.

Den blanket jeg skal sende tilbage inderholder kun en post adresse - ingen e-mail. Og så er dokumentet desuden skrivebeskyttet, så selv hvis der var en mailadresse, ville jeg skulle printe det ud og scanne det ind igen for at sende det elektronisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke på denne.. Når man trykker på svar knappen, får jeg besked på at det ikke kan lade sig gøre, og at jeg skal svare afsenderen direkte.

Den blanket jeg skal sende tilbage inderholder kun en post adresse - ingen e-mail. Og så er dokumentet desuden skrivebeskyttet, så selv hvis der var en mailadresse, ville jeg skulle printe det ud og scanne det ind igen for at sende det elektronisk.

Irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.