tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er så fucking træt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Afsted til vagtlægen- eller i hvert fald kontakt til dem! :kram2

Hvad da?

Er nok lidt varsom når det kommer til at ringe for mig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så fucking træt!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja faldt i søvn på sofaen kl 16.50 og sover stadig og har sovet fra aftensmad også. Spændende om hun sover igennem eller vågner frisk om et par timer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt.... Træt af at det hver dag er mig der står med afhentning og aflevering af enten 1 eller 2 børn. Træt af, at det altid er mig der har de sure momenter. Træt af at det altid er mig der smører madpakker og laver mad.... Bare træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad da?

Er nok lidt varsom når det kommer til at ringe for mig selv.

Tænker bare ift. Når det er så pludselig hovedpine kan det være mange ting- så hellere tjekke, eller vende det med en læge, så du har gjort hvad du kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik pludselig en stærk smerte øverst i hovedet i et lille område, ca 6-7 cm i diameter. Med smerten kom kvalme og meget svimmelhed :(

Er i tvivl om spændingshovedpiner kan være så lokaliseret?

Prøv da vagtlægen i stedet for din inkompetente læge! Og så nævn lige alt det andet du render rundt med!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har ondt i den tand, som jeg fik bordet i i sidste uge pga et hul. Mærkede ikke noget til før huller blev fikset, så der må være sket noget. Dvs tandlæge for 4 gang på en måned nu, argh! Håber jeg kan få en hurtig tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er så dårlig planlagt det hele... For lige nu ligner hele huset lort, fordi alle vinduer i huset er ved at blive skiftet, badeværelset skal brækkes helt op i næste uge og jeg prøve på bedste vis at køre Elin ind i bhv. Og det ville være langt det nemmeste at tage hjem til mine forældre i hvide sande. Min mor er dp'er, så derfor ville Elin kunne hygge sig vældigt i stedet for at vi skal være i det her byggerod... Og jeg har virkelig svært ved at sku op flere gange om natten og tisse ude i en toiletvogn... Uha jeg lyder forkælet... Men det er bare værre når man er gravid, og har en tumling på samme tid.

Men er bare ikke sikker på hvor smart det er, at tage for meget fri med Elin, nu hvor hun lige er startet...

Ej!!! Brok du bare løs søde Tina, det ef godt nok meget der ramler lige oven i hinanden! Og toilet skurvogn er altså VIRKELIG :numse og det bliver KUN værre af at man er gravid og det er så stor en del sf hverdagen at gå på toilet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej!!! Brok du bare løs søde Tina, det ef godt nok meget der ramler lige oven i hinanden! Og toilet skurvogn er altså VIRKELIG :numse og det bliver KUN værre af at man er gravid og det er så stor en del sf hverdagen at gå på toilet!

Er meget enig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej!!! Brok du bare løs søde Tina, det ef godt nok meget der ramler lige oven i hinanden! Og toilet skurvogn er altså VIRKELIG :numse og det bliver KUN værre af at man er gravid og det er så stor en del sf hverdagen at gå på toilet!

Tak Maja! Jamen det er nok fordi jeg føler at det er lidt uforskammet, for der kommer forhåbentlig noget godt ud af det - men åh hvor Er det bare dårlig timing ....

Tak fordi du synes at jeg gerne må brokke mig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget enig :kiss

Tak sweety :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Maja! Jamen det er nok fordi jeg føler at det er lidt uforskammet, for der kommer forhåbentlig noget godt ud af det - men åh hvor Er det bare dårlig timing ....

Tak fordi du synes at jeg gerne må brokke mig... :)

Altså man må altså godt brokke sig over rejsen hen til målet! Nu har jeg ikke selv prøvet det, men en bikini wax kan vist ikke gøres uden smerte og ingen synes vel ligefrem det er fedt! De fleste bander vel også i processen - men resultatet er jo stadig godt ;) såååå... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså man må altså godt brokke sig over rejsen hen til målet! Nu har jeg ikke selv prøvet det, men en bikini wax kan vist ikke gøres uden smerte og ingen synes vel ligefrem det er fedt! De fleste bander vel også i processen - men resultatet er jo stadig godt ;) såååå... :lol

Haha go sammenligning!!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj en morgen sur tumling.

"Jeeeg viiiil ikke xxxxx" "Jeg viiiiil xxxxx"

97, 98, 99, 100....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage 4 dage fra arbejde og har måtte tage første barn-syg med Ronja <_<

Nu har hun stort set ikke været syg et år eller mere og så kommer det selvfølgelig nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH JEG ER SÅ IRRITERET PÅ MIN SØSTER! I dag skulle for helvede være en god dag og så er hun mega ondsvag, så i stedet for at nyde at W sove og stresse ned, så er mit blodtryk helt oppe og ringe og jeg er lige ved at hyle!

Nu håber jeg at det hjælper at skrive her, og så har jeg slukket min telefon så jeg ikke kan se hun skriver. Jeg VIL have ro i mit hoved nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH JEG ER SÅ IRRITERET PÅ MIN SØSTER! I dag skulle for helvede være en god dag og så er hun mega ondsvag, så i stedet for at nyde at W sove og stresse ned, så er mit blodtryk helt oppe og ringe og jeg er lige ved at hyle!

Nu håber jeg at det hjælper at skrive her, og så har jeg slukket min telefon så jeg ikke kan se hun skriver. Jeg VIL have ro i mit hoved nu!

:kram :kram :kram Hvad gør hun da? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Hvad gør hun da? :unsure

Jeg spurgte tidligere i dag til farsdag gave, fordi vi havde aftalt at gå sammen (også med vores 2. søster). Jeg tænkte noget interflora og så kunne jeg jo lige hurtigt bestille.

Hun svarer så at hun har købt og sendt afsted kun for hende og at hun var træt af mig og 2. søster. Det skrev jeg jeg var ærgelig over at hun skriver. Så spørger hun om ikke det er meget sent jeg spørger (interflora sender ud på dage , så nej det mener jeg ikke) og hvorfor hun skulle stå for det hele, nu hun jo var syg (tapetseret Facebook med det i en uge, dog også med biograftur?) og at hun var træt af at vores forhold var envejs.

Jeg har virkelig ikke været en særlig super initiativ rig søster, det ved jeg udemærket. Det er total bevidst, fordi jeg har det skidt i hovedet og fordi det altid er mig der skal give ud (af energi) og aldrig får noget retur. Meeeen jeg synes sku heller ikke hun selv har været det, hun har ikke spurgt hvordan jeg har det, selvom hun er velvidende om at jeg har det skidt.

Familie! Hate it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte tidligere i dag til farsdag gave, fordi vi havde aftalt at gå sammen (også med vores 2. søster). Jeg tænkte noget interflora og så kunne jeg jo lige hurtigt bestille.

Hun svarer så at hun har købt og sendt afsted kun for hende og at hun var træt af mig og 2. søster. Det skrev jeg jeg var ærgelig over at hun skriver. Så spørger hun om ikke det er meget sent jeg spørger (interflora sender ud på dage , så nej det mener jeg ikke) og hvorfor hun skulle stå for det hele, nu hun jo var syg (tapetseret Facebook med det i en uge, dog også med biograftur?) og at hun var træt af at vores forhold var envejs.

Jeg har virkelig ikke været en særlig super initiativ rig søster, det ved jeg udemærket. Det er total bevidst, fordi jeg har det skidt i hovedet og fordi det altid er mig der skal give ud (af energi) og aldrig får noget retur. Meeeen jeg synes sku heller ikke hun selv har været det, hun har ikke spurgt hvordan jeg har det, selvom hun er velvidende om at jeg har det skidt.

Familie! Hate it!

Ej øv, det lyder da også som noget af et "angreb", og så oveni at du jo faktisk forsøgte at tage initiativ. :( Æv! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kollega der kom og aede mig på maven idag og spurgte om jeg ventede mig igen… Dumme ko! Kæft hvor blev jeg ked af det… 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kollega der kom og aede mig på maven idag og spurgte om jeg ventede mig igen… Dumme ko! Kæft hvor blev jeg ked af det…

Ej hvor r** - hun har åbenbart ikke lært at man aldrig aldrig spørger en kvinde om hun er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kollega der kom og aede mig på maven idag og spurgte om jeg ventede mig igen… Dumme ko! Kæft hvor blev jeg ked af det…

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valgbrochurer i postkassen... Jeg gider det virkelig ikke! Og når der så er to ens, så føler jeg sgu lidt at de bare fylder min postkasse med skrald <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg flyver til London i morgen tidlig, og ikke kan svinge mig op til at glæde mig... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.