tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Vil gerne brokke mig over, at vi skulle have haft vores nye bil i dag, og så var den ikke klar alligevel <_<

Håber da så sandelig, at de har den klar i morgen så.

Irriterende og bare ikke i orden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg savner min mand og glæder mig til han kommer hjem i morgen.

Har sendt C til overnatning hos bedsterne for lige at kunne slappe af i min gravide krop, er træt i hele kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har øjenbetændelse så vs mener han skal blive hjemme i morgen, selvom det kun er den milde form.

Jeg har både en workshop (som jeg står for) og et møde med en ekstern leverandør, så det passer bare SÅ skidt.

Jeg har endnu ikke forberedt min workshop, så det laver jeg nu.

Og så har min veninde lige skrevet, at hun nok ikke kan komme med til London på torsdag! Så kan jo slet ikke koncentrere mig om planlægning før jeg ved mere om hvad hun fejler og om jeg skal alene af sted...

Og for at gøre det hele mere besværligt, skal vores biler til service hhv i morgen og torsdag. Det gør bare dagen mere umulig :(

Hvor smider man håndklædet i ringen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har øjenbetændelse så vs mener han skal blive hjemme i morgen, selvom det kun er den milde form.

Jeg har både en workshop (som jeg står for) og et møde med en ekstern leverandør, så det passer bare SÅ skidt.

Jeg har endnu ikke forberedt min workshop, så det laver jeg nu.

Og så har min veninde lige skrevet, at hun nok ikke kan komme med til London på torsdag! Så kan jo slet ikke koncentrere mig om planlægning før jeg ved mere om hvad hun fejler og om jeg skal alene af sted...

Og for at gøre det hele mere besværligt, skal vores biler til service hhv i morgen og torsdag. Det gør bare dagen mere umulig :(

Hvor smider man håndklædet i ringen?

Jeg ved ikke hvor men forstår godt frustration over dårlig timing/uheldige omstændigheder :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan sove :(

Det er SÅ frustrerende! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har været vågen i, i hvert fald 2 timer nu :boo jeg går helt i panik over at skulle være dødtræt i morgen :( jeg er ikke ligefrem sprængt med energi i forvejen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove. Er efterhånden godt træt af det. Det er lige før jeg efterhånden glæder mig til en tur i narkose på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove. Er efterhånden godt træt af det. Det er lige før jeg efterhånden glæder mig til en tur i narkose på mandag.

:kram

Det er også :numse ikke at kunne sove <_<

Er du slet ikke nervøs for indgrebet? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det er også :numse ikke at kunne sove <_<

Er du slet ikke nervøs for indgrebet? :kram2

Manden er bortrejst og det er ikke nemt at være noget for drengene når jeg ikke får sovet men ku har jeg givet op. Håber jeg kan få sovet til i morgen så jeg kan give Felix den tur i Givskud jeg har lovet ham.

Nej jeg er ikke nervøs endnu. Glæder mig til at lægge ALT ansvar over på min mand bare et døgns tid og så bare tænke på mig selv :)

Og tak for kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne uge der bare var fyldt med dejlige aftaler.. og som nu bare bliver aflyst en efter en! :(

håber ikke at denne dag bliver helt aflyst, savner min MG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ frustrerende! :( :kram

Tak for kram, sidste gang jeg så på klokken var 03.37 så lige nu er der godt nok lang tid til klokken 15.30 hvor jeg har fri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regnvejr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i halsen og dette lorte rør på vores badeværelse...

1rnVbuY.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ondt i halsen og dette lorte rør på vores badeværelse...

1rnVbuY.jpg

:kram

Øv hvor træls, og hvor er det da dårlig timing at du bliver syg lige nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i halsen og hoster, og i nat begyndte Lucas også at hoste helt vildt, og hoster stadig meget. Han er i ok humør, men kan godt mærke at han ikk er helt på toppen. Jeg håber at denne omgang sygdom bliver meget mild - nu har han været syg SÅ mange gange det sidste halve år, hvor han hver gang har været rigtig skidt, så nu må det da snart være slut med al det sygdom! Hvis det i det mindste bare kan holde sig til at være en mild omgang hvor det KUN er lidt hoste og let feber, så er det okay, ellers melder jeg mig sgu snart ud af det sygdomshalløj vi åbenbart abonnerer på <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Øv hvor træls, og hvor er det da dårlig timing at du bliver syg lige nu :kram2

Jamen det er så dårlig planlagt det hele... For lige nu ligner hele huset lort, fordi alle vinduer i huset er ved at blive skiftet, badeværelset skal brækkes helt op i næste uge og jeg prøve på bedste vis at køre Elin ind i bhv. Og det ville være langt det nemmeste at tage hjem til mine forældre i hvide sande. Min mor er dp'er, så derfor ville Elin kunne hygge sig vældigt i stedet for at vi skal være i det her byggerod... Og jeg har virkelig svært ved at sku op flere gange om natten og tisse ude i en toiletvogn... Uha jeg lyder forkælet... Men det er bare værre når man er gravid, og har en tumling på samme tid.

Men er bare ikke sikker på hvor smart det er, at tage for meget fri med Elin, nu hvor hun lige er startet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ondt i halsen og hoster, og i nat begyndte Lucas også at hoste helt vildt, og hoster stadig meget. Han er i ok humør, men kan godt mærke at han ikk er helt på toppen. Jeg håber at denne omgang sygdom bliver meget mild - nu har han været syg SÅ mange gange det sidste halve år, hvor han hver gang har været rigtig skidt, så nu må det da snart være slut med al det sygdom! Hvis det i det mindste bare kan holde sig til at være en mild omgang hvor det KUN er lidt hoste og let feber, så er det okay, ellers melder jeg mig sgu snart ud af det sygdomshalløj vi åbenbart abonnerer på <_<

I har virkelig også været hårdt ramt! :kram :kram !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 timers nattesøvn til mig, 7 til W. Men vil drengen sove middagslur, åbenbart ikke <_< Jeg er ikke fan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er så dårlig planlagt det hele... For lige nu ligner hele huset lort, fordi alle vinduer i huset er ved at blive skiftet, badeværelset skal brækkes helt op i næste uge og jeg prøve på bedste vis at køre Elin ind i bhv. Og det ville være langt det nemmeste at tage hjem til mine forældre i hvide sande. Min mor er dp'er, så derfor ville Elin kunne hygge sig vældigt i stedet for at vi skal være i det her byggerod... Og jeg har virkelig svært ved at sku op flere gange om natten og tisse ude i en toiletvogn... Uha jeg lyder forkælet... Men det er bare værre når man er gravid, og har en tumling på samme tid.

Men er bare ikke sikker på hvor smart det er, at tage for meget fri med Elin, nu hvor hun lige er startet...

Jeg ville altså også brokke mig hvis jeg skulle op flere gange om natten og ud i en toiletvogn for at tisse. Man når jo at blive vågen ved at skulle ud i kulden... Hvad er status på badeværelset? Hvornår forventes den at være færdig igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville altså også brokke mig hvis jeg skulle op flere gange om natten og ud i en toiletvogn for at tisse. Man når jo at blive vågen ved at skulle ud i kulden... Hvad er status på badeværelset? Hvornår forventes den at være færdig igen?

Det er uvist, men heldigvis plejer de at arbejde hurtigt, når det er en rørskade... Men det er højest sandsynlig en gennemrenovering af badeværelset ... For al gulvet skal væk, og væggene måske - alt efter hvordan vandrørene ser ud.. Men jeg er lige ved at tro at vi tager væggene med uanset... Men det står så for vores regning..

Og så får vi nok skiftet elementer og puttet et badekar derind... Så jeg tror at det har lange udsigter, fordi det ikke kun liiiige er at få skiftet nogle få klinker ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Måtte hente syg datter i børnehaven så bliver jo nok nødt til at blive hjemme i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik pludselig en stærk smerte øverst i hovedet i et lille område, ca 6-7 cm i diameter. Med smerten kom kvalme og meget svimmelhed :(

Er i tvivl om spændingshovedpiner kan være så lokaliseret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik pludselig en stærk smerte øverst i hovedet i et lille område, ca 6-7 cm i diameter. Med smerten kom kvalme og meget svimmelhed :(

Er i tvivl om spændingshovedpiner kan være så lokaliseret?

Afsted til vagtlægen- eller i hvert fald kontakt til dem! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.