tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At der render en edderkop rundt i puslebordet, højst sandsynlig i skuffen med tøj :( :blink :bange-smiley

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syg mand, der ifølge ham selv er døden nær

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bil vil ikke starte - igen . Den har ellers næsten lige været på værkstedet med problemer med starteren. Åh hader så meget den bil. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck... Har rykket ALT Valdemars legetøj ud af værelset for at gøre rent. Jeg fornemmer lidt, at jeg har gabt over liiiiidt for meget her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bliver så nemt påvirket af andres humør <_<

K er vildt negativ over et spil og hans evner deri og sidder derfor og nedgør sig selv.

Det påvirker mig virkelig meget og ødelægger den gode fremgang jeg ellers har haft i min humør spiral.

Hvorfor skal det være sådan?

Kram til dig :kram2 - aner ikke, hvordan det skal være sådan. Men kender det selv så udemærket! Det er en svært situation!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte bækken  :klap  :klap  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er nogen der med jævne mellemrum går og tænder lyset i vores carport om aftenen/natten :klap

 

N har foreslået at vi bare piller pæren ud, men det irriterer mig bare at trælse mennesker skal bestemme om jeg kan have lys i min carport eller ej :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der er nogen der med jævne mellemrum går og tænder lyset i vores carport om aftenen/natten :klap

N har foreslået at vi bare piller pæren ud, men det irriterer mig bare at trælse mennesker skal bestemme om jeg kan have lys i min carport eller ej :sm

Har i censor på? For herhjemme tænder kattene lyset ude i indkørslen og carport.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i censor på? For herhjemme tænder kattene lyset ude i indkørslen og carport.

:ditto

Især irriterende når de tænder vores nabos ultra-sensitive sensor i indkørslen, der så giver diskotekslys i hele vores soveværelse (tænd-sluk-tænd-sluk).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand der skal på kursus man-ons, nu har meddelt at han allerede tager afsted søndag eftermiddag <_<

Føler det halve af weekenden forsvinder og ja, jeg undskylder for den næste kommentar, jeg er så træt af at være selv med C hele tiden (trodsalderen er bare røv), oven i min graviditetsdårligdom. Svigermor har tilbudt at hjælpe, men jeg synes total jeg signalere dårlig mor, når jeg skipper hende afsted hele tiden. Jeg vil gerne vise at jeg faktisk formår at tage mig af mit eget barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At S mener at han er syyyyyg! Han har ikke feber, men klager over alt, er top pylret og orker intet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i censor på? For herhjemme tænder kattene lyset ude i indkørslen og carport.

Nej der skal tændes på en kontakt inde i carporten.

Og der bliver ikke slukket igen og så står lyset jo bare og brænder indtil vi opdager det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der skal tændes på en kontakt inde i carporten.

Og der bliver ikke slukket igen og så står lyset jo bare og brænder indtil vi opdager det

Det er da også en mærkelig mentalitet og få ind og tænde et lys i nogle andre folks carport. Kan godt forstå det er et irritationsmoment.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer til at gøre NAS i min tå!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

St jeg lige har spist 1/4 (stor) æske fyldte chokolader :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker bare ikke at læse mere til eksamen nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt af, at jeg så let bliver overstimuleret som gravid :( Kan åbenbart næsten ikke engang overskue at besøge familie, som jeg ellers godt kan lide og som virkelig ikke gør noget forkert :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt af, at jeg så let bliver overstimuleret som gravid :( Kan åbenbart næsten ikke engang overskue at besøge familie, som jeg ellers godt kan lide og som virkelig ikke gør noget forkert :unsure

 

Jeg kender det så godt. Har altid været glad for min "mig-tid" - men som gravid er det et reelt behov ikke bare noget jeg nyder  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det så godt. Har altid været glad for min "mig-tid" - men som gravid er det et reelt behov ikke bare noget jeg nyder -_-

Jeg har også behovet som ugravid :rolleyes Men det er godt nok helt skørt nogle gange som gravid. Lige nu ligger jeg på sofaen og interagerer så lidt som muligt med V og B og har egentlig bare lyst til at gå i seng. Eller egentlig ikke gå i seng, men bare være alene i et køligt, mørkt rum uden lyd :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker bare ikke at læse mere til eksamen nu :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den nye Camilla Läckberg krimi allerede er læst! Jeg fik den lørdag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At den nye Camilla Läckberg krimi allerede er læst! Jeg fik den lørdag :p

Jeg brugte heller ikke mange dage. Er vild med hendes bøger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker bare ikke at læse mere til eksamen nu :boo

Hold ud Maria. Du er snart færdig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At maj snart er gået og jeg ikke har haft sommertøj eller sandaler på endnu <_< Kom nu, sommervejr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker bare ikke at læse mere til eksamen nu :boo

:Kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.