tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg havde planlagt at hygge med Desperate Housewives, men ikke kan finde den sæson jeg er nået til <_<

Alle de andre sæsoner kan jeg godt finde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor er det lige, at min mand ikke fatter at lave en LILLE skål slik/chips?! Det er som sådan ok med mig, at han gerne vil hygge med det, men det er simpelthen så dumt at komme ind med en skål, der indeholder 5 gange så meget, som vi er enige om, at Valdemar MAX må få, og så tro, at det fungerer fint.

Resultat: Mar bliver ked af at han ikke må få alt slikket, jeg bliver sur på Brian, og Brian bliver fornærmet over, at hans forsøg på hygge falder til jorden. :rolleyes :prik

Æv... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folks dumme kommentarer og diskussions lyst!!!

At det var skide koldt til vielsen og solen først kom og varmede bagefter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når min kæreste er fuld :(

Var han fuld kl. 18.27? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var han fuld kl. 18.27? :unsure

Karneval?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var han fuld kl. 18.27? :unsure

Karneval?

Nej 90'er fest i Rødovre. Et heldagsarrangement med en masse 90'er band :)

Så ja det var han Susanne <_< De startede allerede ved 11-tiden. Men han er hjemme nu og er gået kold på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej 90'er fest i Rødovre. Et heldagsarrangement med en masse 90'er band :)

Årh det lyder sjovt! :D Men træls, hvis det er øv når han er fuld :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej 90'er fest i Rødovre. Et heldagsarrangement med en masse 90'er band :)

Så ja det var han Susanne <_< De startede allerede ved 11-tiden. Men han er hjemme nu og er gået kold på sofaen.

Det er fordelen ved at starte tidligt ;) For mit vedkommende, sparer det mig for frygten for hvordan, hvornår og i hvilken tilstand han kommer hjem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder sjovt! :D Men træls, hvis det er øv når han er fuld :kram2

Ja jeg bryder mig bare ikke om, når han når et vist punkt. Og når de var nogle gutter, der havde drukket siden kl. 11, så syntes jeg ærlig talt, at han havde fået rigeligt der <_<

Men han går jo glip af resten af bands'ne nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordelen ved at starte tidligt ;) For mit vedkommende, sparer det mig for frygten for hvordan, hvornår og i hvilken tilstand han kommer hjem <_<

Ja det er bestemt en fordel på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordelen ved at starte tidligt ;) For mit vedkommende, sparer det mig for frygten for hvordan, hvornår og i hvilken tilstand han kommer hjem <_<

Det er kun, hvis han så går kold, når han kommer hjem. :lolhit Min mand har en gang troet, vi skulle hygge eng fredag aften, hvor han kom stiv hjem kl 22. Da ville jeg egentlig helst bare have, at han faldt i søvn, så jeg kunne se min film i fred ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi sank med katamaranen i dag, på åbent vand. Børnene sad jo i og alle tingene flød rundt, jeg kastede mig igennem vandet for at få fat i begge unger som selvfølgelig gik helt i panik og skreg og skreg... Det var så chokerende!!! Aldrig har mit hjerte hamret så meget!! Heldigvis er vi alle i god behold og stadig ude i naturen, men jeg er stadig rystet og skal nok have det bearbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun, hvis han så går kold, når han kommer hjem. :lolhit Min mand har en gang troet, vi skulle hygge eng fredag aften, hvor han kom stiv hjem kl 22. Da ville jeg egentlig helst bare have, at han faldt i søvn, så jeg kunne se min film i fred ;)

Ha ha ja det er altså ikke lige så sjovt, når det kun er den ene, der er fuld :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi sank med katamaranen i dag, på åbent vand. Børnene sad jo i og alle tingene flød rundt, jeg kastede mig igennem vandet for at få fat i begge unger som selvfølgelig gik helt i panik og skreg og skreg... Det var så chokerende!!! Aldrig har mit hjerte hamret så meget!! Heldigvis er vi alle i god behold og stadig ude i naturen, men jeg er stadig rystet og skal nok have det bearbejdet.

Ej hvor voldsomt :unsure

Havde I alle redningsveste på?

Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi sank med katamaranen i dag, på åbent vand. Børnene sad jo i og alle tingene flød rundt, jeg kastede mig igennem vandet for at få fat i begge unger som selvfølgelig gik helt i panik og skreg og skreg... Det var så chokerende!!! Aldrig har mit hjerte hamret så meget!! Heldigvis er vi alle i god behold og stadig ude i naturen, men jeg er stadig rystet og skal nok have det bearbejdet.

Puha en forfærdelig oplevelse! Godt I alle er i god behold :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor voldsomt :unsure

Havde I alle redningsveste på?

Kæmpe :kram

Jep, heldigvis da, men forhelvede det var forfærdeligt!!!! Caroline skreg og skreg, men vi var hurtige til at hive ungerne ud af tøjet, ned i soveposer og foran bål!!! De sov to timer og var heldigvis hurtige til at være "normale"

Igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, heldigvis da, men forhelvede det var forfærdeligt!!!! Caroline skreg og skreg, men vi var hurtige til at hive ungerne ud af tøjet, ned i soveposer og foran bål!!! De sov to timer og var heldigvis hurtige til at være "normale"

Igen

Stakkels piger :( Og jer.

Har slet ikke forstand på både, men hvordan kunne den pludselig synke? Kæntrede I eller sejlede ind i noget? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels piger :( Og jer.

Har slet ikke forstand på både, men hvordan kunne den pludselig synke? Kæntrede I eller sejlede ind i noget? :unsure

Den var for tungt lastet, vinden vendte og bøjlerne blev meget høje så den tog virkelig meget vand ind. For derefter at blive fyldt med vand. Den synker jo ikke, men går bare ned. Men føj for satan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde planlagt at hygge med Desperate Housewives, men ikke kan finde den sæson jeg er nået til <_<

Alle de andre sæsoner kan jeg godt finde :rolleyes

Det er da også irriterende! Hvor langt er du kommet? Jeg ser den nemlig også (på Viaplay) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg 10 uger!! efter jeg er blevet deltidssygemeldt får papirer fra Udbetaling Danmark, som skal huhaj udfyldes af min læge. Så nu skal jeg have fat i min læge på tirsdag og lige høre hvordan vi gør.

Finder det fuldstændig fjollet, når man tænker på at jeg hver uge får besked fra Udbetaling Danmark om at godkende de timer min arbejdsgiver har meldt ind... Hvorfor skal der så gå 10 uger inden man får sådan et brev og så med en deadline der hedder cirka en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg 10 uger!! efter jeg er blevet deltidssygemeldt får papirer fra Udbetaling Danmark, som skal huhaj udfyldes af min læge. Så nu skal jeg have fat i min læge på tirsdag og lige høre hvordan vi gør.

Finder det fuldstændig fjollet, når man tænker på at jeg hver uge får besked fra Udbetaling Danmark om at godkende de timer min arbejdsgiver har meldt ind... Hvorfor skal der så gå 10 uger inden man får sådan et brev og så med en deadline der hedder cirka en uge.

De breve kommer så regelmæssigt fra nu og indtil du går på barsel (mener jeg fik 2-3 af dem indtil jeg kom på barsel) Så håber du har barsel lige om hjørnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også irriterende! Hvor langt er du kommet? Jeg ser den nemlig også (på Viaplay) :D

Altså jeg har set dem allesammen et par gange før ;) Lige nu ser jeg dem bare forfra og er nået til 6'eren.

Det er så hyggeligt at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg har set dem allesammen et par gange før ;) Lige nu ser jeg dem bare forfra og er nået til 6'eren.

Det er så hyggeligt at se :)

Sejt du har været igennem før :) Det er første gang jeg ser alle sæsoner (gik vist kold i at følge med den gang jeg mødte min mand og var nyforelsket :D). Jeg er nået til sæson 7 ;)

Fandt du den rigtige sæson?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt du har været igennem før :) Det er første gang jeg ser alle sæsoner (gik vist kold i at følge med den gang jeg mødte min mand og var nyforelsket :D). Jeg er nået til sæson 7 ;)

Fandt du den rigtige sæson?

Jeg så dem dengang de kom i tv, og så har jeg alle sæsoner på dvd ^_^

Ej hvor er du heldig, at du ser dem for første gang :D

Nej jeg opgav og lå i stedet for og halvsov til melodi grand prix :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så dem dengang de kom i tv, og så har jeg alle sæsoner på dvd ^_^

Ej hvor er du heldig, at du ser dem for første gang :D

Nej jeg opgav og lå i stedet for og halvsov til melodi grand prix :rolleyes

Ja, det er altid lidt mere spændende første gang. Selvom jeg generelt er en hat til at huske sådan noget så kan sagtens se dem igen ;)

:D jeg læste ellers MGP var spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.