tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At jeg nu er mere eller mindre arbejdsløs, lige som min barsel endelig er slut :( min chef ringede tidligere og sagde at den stilling hun lovede mig tilbage i januar ikke kunne blive til noget alligevel!

Nej hvor dårligt :( hvis hun da så bare havde sagt noget noget før så du kunne have søgt noget andet.

Håber du snart finder noget alligevel :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mega træls med myrer. Min mand har også erklæret krig mod dem. Ser lige om vi selv kan sprøjte dem væk ellers må vi have fat i udlejer som så må få det ordnet udenfor hvis det fortsætter.

Mega øv med dagpleje. Hun var bare helt perfekt :(

Vi bor i Skødstrup (nordligste af Århus kommune) her bliver udstykket og solgt/bygget grunde som vanvittig og institutioner kan ikke følge med overhovedet. Pt bliver over 100 børn kørt ud af byen om dagen til vuggestuer og dagpleje andre steder :(

Men hvorfor er der så ikke børn nok til dp? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu er mere eller mindre arbejdsløs, lige som min barsel endelig er slut :( min chef ringede tidligere og sagde at den stilling hun lovede mig tilbage i januar ikke kunne blive til noget alligevel!

Ej øv :( :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kanel er også et godt middel :)

Hader hader hader kanel så det skal ikke indenfor min lugte radius og jeg har næse som en sporhund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvorfor er der så ikke børn nok til dp? :chin:

Fordi hun er privat - så ved al hendes ferie, sygdom eller børns sygdom skal man selv finde pasning (hun har en dreng på 2 så mulighed for mange "lukkedage") - mange familier kan formentlig ikke få det til at gå op med selv at skulle finde pasning ved eget barns og så sygdom. Der er man jo sikret gæste dp ved en offentlig dp. Desuden ligger det i Studstrup og ikke Skødstrup - samme postnr men ca 2 km væk (åbenbart for langt for folk her i byen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi hun er privat - så ved al hendes ferie, sygdom eller børns sygdom skal man selv finde pasning (hun har en dreng på 2 så mulighed for mange "lukkedage") - mange familier kan formentlig ikke få det til at gå op med selv at skulle finde pasning ved eget barns og så sygdom. Der er man jo sikret gæste dp ved en offentlig dp. Desuden ligger det i Studstrup og ikke Skødstrup - samme postnr men ca 2 km væk (åbenbart for langt for folk her i byen).

Aha! Hvor er det bare træls :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gylp i min iskaffe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gylp i min iskaffe!

 

Der fik jeg mig lige et morgensmil. Haha, "Gylp i iskaffe" DET er sgu værd at brokke sig over. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gylp i min iskaffe!

Øv!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik jeg mig lige et morgensmil. Haha, "Gylp i iskaffe" DET er sgu værd at brokke sig over.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der fik jeg mig lige et morgensmil. Haha, "Gylp i iskaffe" DET er sgu værd at brokke sig over.

Arhmen hvor uheldig er det ikke lige!

godt jeg havde mere, så jeg ikke gik helt ned med flaget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!

:kram

Ja mega! og ret heldig at jeg så det.. for det var kun et lille bløb! ellers havde jeg da sikkert drukket videre! :p :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Er glad for at det kunne sætte smil på andre læber! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem der siger, at det bringer held at blive skidt på af en fugl, skal bare lukke røven :prik Det er IKKE heldigt at have lort på jakke, kjole, taske (dyr lædertaske <_<) og hånd. Og det er heller ikke heldigt at komme til at hamre hånden ind i en sæbedispenser, mens man prøver at gøre sig ren, så det ovenikøbet pisser ud med blod fra ens tommelfingernegl. Og det er heller ikke heldigt at få våde sko imens, fordi det offentlige toiletgulv sejler i vand. Møgdyr! :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem der siger, at det bringer held at blive skidt på af en fugl, skal bare lukke røven :prik Det er IKKE heldigt at have lort på jakke, kjole, taske (dyr lædertaske <_<) og hånd. Og det er heller ikke heldigt at komme til at hamre hånden ind i en sæbedispenser, mens man prøver at gøre sig ren, så det ovenikøbet pisser ud med blod fra ens tommelfingernegl. Og det er heller ikke heldigt at få våde sko imens, fordi det offentlige toiletgulv sejler i vand. Møgdyr! :shooter

:kram2 og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det skal være så hårdt at være gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det skal være så hårdt at være gravid...

:kiss og :kram2

Heldigvis ved du jo at I laver de lækreste babyer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der i deres mobil taler grimt, højlydt og usandt i om deres medpassagerer. Hvor er det bare lavt altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 og :kiss

Tak. Har nu fået smidt tøjet til vask, og vasket tasken, men min tommeltot gør stadig mega nas <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk der i deres mobil taler grimt, højlydt og usandt i om deres medpassagerer. Hvor er det bare lavt altså...

Ej det lyder da også mega ubehøvlet :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte skod pikke øse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er bare vildt træls i dag! :( :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden der ringer til mig og brokker sig over at bilen er punkteret, hvad pokker skal jeg gøre ved det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er bare vildt træls i dag! :( :klap

Hva så ven? Hvad har han gjort? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så ven? Hvad har han gjort? :kram2

Ikke rigtig noget. Han siger og gør bare de forkerte ting. Eller rettere.. Jeg er meget følsom/hormonel i dag, så han kan kun handle forkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.