tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er så træt at jeg kunne tude :boo

:kram2 Det gjorde jeg, da jeg gik fra arbejde i går. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er bare ikke rigtig noget positivt ved den her dag. Min søsters svigermor (= mine niecers dejlige bedstemor) skal bisættes, og jeg kan næsten ikke bære, at mine små niecer skal sige farvel til "Bedste". Jeg kører selvfølgelig over til bisættelsen - men har så for skams skyld måtte tilbyde min mor, at hun kan køre med (= ialt 6 stive timer i bil med hende). Turen bliver strid nok, og så kan jeg endda regne med at skulle stå på hovedet til bisættelsen fir at prøve at forhindre hende i at mase sig på hos min søster og hendes familie :( Hvorfor h****** kan hun ikke bare tage et realistisk bestik af sin situation, sende en bårebuket og BLIVE VÆK :angry

Edit: Altså, mit 'tilbud' om et lift kom selvfølgelig først efter, at det stod klart, at hun var fast besluttet på at skulle afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min finger bløder endnu .. Av!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt at jeg kunne tude :boo

:Kram sådan har jeg det også for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram sådan har jeg det også for tiden

:ditto og jeg gør det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hagler som en gal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pisse-lorte-møg-dag :boo

Dårlig søvn, tidligt op, negativ test, træt tumling, sur tumling, ked tumling, ud i regnvejr, 2. bus kommer aldrig, torden vejr, snevejr, gå hjem fra Netto, umulig tumling og nu også mig der kom til at råbe af William.

Ikke hævet stemme, råb. Stakkels lille dreng der er udkørt over 8 timers pasning i går og dårlig nattesøvn + han sikkert er forvirret og tynget over at jeg er trist.

:boo :boo :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pisse-lorte-møg-dag :boo

Dårlig søvn, tidligt op, negativ test, træt tumling, sur tumling, ked tumling, ud i regnvejr, 2. bus kommer aldrig, torden vejr, snevejr, gå hjem fra Netto, umulig tumling og nu også mig der kom til at råbe af William.

Ikke hævet stemme, råb. Stakkels lille dreng der er udkørt over 8 timers pasning i går og dårlig nattesøvn + han sikkert er forvirret og tynget over at jeg er trist.

:boo :boo :( :boo

 

 

åh søde dog :(

sig undskyld til ham og så videre i teksten. nu er i gode venner igen jo:) den afmagt kender jeg alt for godt..du er sådan en nærværende mor, men også bare et menneske, og de laver fejl. basta. men håber jeres dag bliver bedre end denne morgen!!! knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frejas støvler er gået i stykker. Der er huller og den sidder ikke fast på sålen længere.

De er købt i september og taget i brug efter efterårsferien, så de burde da kunne holde til mere.

jafo1Bp.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frejas støvler er gået i stykker. Der er huller og den sidder ikke fast på sålen længere.

De er købt i september og taget i brug efter efterårsferien, så de burde da kunne holde til mere.

jafo1Bp.jpg

Det ville jeg uden at tøve klage over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg uden at tøve klage over!

Var også nede at klage. Den første jeg snakkede med, prøvede at sige at den slags kun er til pænt brug. Men så kom chefen og jeg fik et tilgodebevis med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var også nede at klage. Den første jeg snakkede med, prøvede at sige at den slags kun er til pænt brug. Men så kom chefen og jeg fik et tilgodebevis med det samme.

Til pænt brug :rolleyes

Nice try! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til pænt brug :rolleyes

Nice try! <_<

Man kunne tydeligt høre at hun prøvede at tørre den af på mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var også nede at klage. Den første jeg snakkede med, prøvede at sige at den slags kun er til pænt brug. Men så kom chefen og jeg fik et tilgodebevis med det samme.

 

Pff, pæn brug - det skal hun da ikke bestemme. Det er jo reklamation lige der. Godt chefen var mere fornuftig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine, kvalme og smerter i min højre arm.. A er selvfølgelig på øvelse.

Hvor er det dog godt, at Theodor er tilfreds med en pære og noget Disney jr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine, kvalme og smerter i min højre arm.. A er selvfølgelig på øvelse.

Hvor er det dog godt, at Theodor er tilfreds med en pære og noget Disney jr.

Hah! Og så skrev A lige, at de kører mod Skive om 20 minutter. Han er godt nok først sent hjemme, men det er bedre end sent i morgen aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH det har bare været en LORTE dag!

I morges skulle Dennis møde klokken 4.10, så han kørte hjemmefra klokken 4. Klokken 5 ringede hans mobil, så han havde glemt at få den med *indsæt masser af bandeord*! Personen som ringede og vækkede mig, var D's chef, som ikke kunne forstå hvorfor han ikke var kommet på arbejde endnu. Nøj, mit hjerte sad helt oppe i halsen! Tænk hvis han var kørt galt på landevejen på det tidspunkt af natten uden sin mobil :O

Men det viste sig så, at chefen havde skrevet klokken 4.15 at D skulle komme hjem til ham istedet for på firmaet, men den SMS havde D af gode grunde ikke set. Så han havde sat på firmaet og kukkeluret i næsten en time :unsure

Og jeg kunne selvfølgelig ikke falde i søvn igen bagefter.

Og D har ikke sin mobil, han er på Sjælland og jeg har ingen anelse om hvornår han kommer hjem :(

Det lorte vejr det har været i dag har heller ikke hjulpet på mit humør. Pigerne og jeg har bare sat indenfor hele dagen, fordi det haglede og tordnede hele formiddagen.

Og da Thea skulle på potten efter lur gad hun ikke lave noget, men 2 minutter efter hun havde fået ble på igen, så sked hun selvfølgelig... Suk!

Det her er sådan en dag der bare skal overståes så jeg kan komme i seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg umiddelbart skal spilde 5 mdr på absolut ingenting :boo :boo

Hvad så søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første tid jeg kan få ift. hjælp omkring PB3 er den 5.5.15... Om 5 mdr uden at komme en mikromillimeter tættere på noget som helst...

:kram Øv, hvor er det irriterende! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første tid jeg kan få ift. hjælp omkring PB3 er den 5.5.15... Om 5 mdr uden at komme en mikromilimeter tættere på noget som helst...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første tid jeg kan få ift. hjælp omkring PB3 er den 5.5.15... Om 5 mdr uden at komme en mikromillimeter tættere på noget som helst...

Øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg generelt bare er skide sur, grundked og pisse irriteret på J - uden grund..

Hvad fanden sker der lige? :unsure 

Voldsom pms?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første tid jeg kan få ift. hjælp omkring PB3 er den 5.5.15... Om 5 mdr uden at komme en mikromillimeter tættere på noget som helst...

Har du prøvet at ringe rundt til de forskellige gynækologer/fertilitetsklinikker? Det kan jo være at du er heldig, at der er nogen der har en ledig tid tidligere.

Ellers er det rigtig øv! :kram2

Jeg var 22 da jeg skulle til gyn første gang for udredning for PCO, og der ventede jeg vist også omkring 5 måneder på en tid. Men der prøvede vi jo heller ikke på at lave en baby, så situationen var en hel anden. Kan godt forstå at du er utålmodig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det godt nok skidt :( Og Brian ser det slet ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det godt nok skidt :( Og Brian ser det slet ikke :(

:Kram

:Kram

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.